Boutique aholkularia
Komunikazio- eta marketin-estrategiak kultura- eta sormen-industrietarako
Zerbitzuak
Marka eta pertsonen arteko lotura sortzen
Kultura ezin da ulertu komunikaziorik gabe, ezta komunikaziorik gabe ere. Kultura- eta sormen-proiektu guztiek informatu, zabaldu, transmititu, zer diren kontatu behar dute.
Azken batean, bere ikusleengana hurbildu hura bilatzeko, fidelizatzeko, konektatzeko erakartzeko.
Nola lagundu zaitzaket horretan?
Sektorean izandako esperientzia luzeari esker, publiko zehatzetara moldatutako aukera ezberdinak eskaini ditzakegu.
Hauek dira zerbitzu sortak, baina zure beharretara molda gaitezke:
Proiektuak
Sektorean ekiten eta laguntzen


Marka pertsonalaren komunikazioaren eta marketinaren kudeaketa integrala
Mikel Urdangarin
Nazioartean aintzatetsitako konpainia baterako estrategia
Deabru Beltzak
Komunikazio arduraduna
Loraldia
Euskal Editoreen Elkartearen komunikazio digitala eta Community Management
Euskal Editoreen Elkartea
Michelin izarrak dituen jatetxe gastronomiko baterako estrategia digitala
Cenador de Amós
Elkarte sektorial baten komunikazio digitala
Musika Industriaren Elkartea
Hizlari gisa parte hartzea
Durangoko Azoka
Komunikazio-estrategiaren definizioa
Bizkaikoa
Musikaren industriarako komunikazioaren alderdi espezifikoei buruzko prestakuntza
Euskal Herriko Musika Bulegoa
Txapelketako komunikazio arduraduna
Sherpa.ai Aizkolari Txapelketa Nagusia
Munduko Txapelketako Komunikazio arduraduna
Sokatira Mundiala
Estrategia, komunikazioa, marketina, Community Management
Xabi Aburruzaga
Marka pertsonalaren komunikazioaren eta marketinaren kudeaketa integrala
Mikel Urdangarin