2020rako hamahiru joera sare sozialetan, artista gisa aprobetxatu ditzakezunak

tendencias redes sociales 2020 amaia ocerin
Txosten batek 2020rako sare sozialetako joerak aztertu ditu. Zuk, artista gisa, estutu egin ditzakezu, eta etekina atera diezaiekezu guztiei. Nola? Kontatuko dizut.

Edukien zerrenda

Epsilon Technologies-ek “Sare sozialetako joerak 2020an” izeneko txostena aurkeztu du, sare sozialen kanaletan aplikatzeko urte berriari begira aurkezten diren jarraibide garrantzitsuenei buruzko erradiografia.

Enbarazua hartu dut hura xehatzeko eta gako batzuk eskaintzeko ideia horiek artista gisa duzun jarduerara egokitzeko. Irakurtzen duzunean, konbentzituko zara sare sozialak zure proiektua munduari eskaintzen laguntzeko daudela. Ikusiko duzu.

Nola aprobetxa dezakezun jakin nahi duzu? Goazen!

2020rako sare sozialetako 13 joerak eta horiei etekina nola atera

1 Eduki baliotsuak

Zenbat aldiz errepikatzen dut blog honetan? Balioa ematea da kontua.

Gure publikoarekin konektatu nahi badugu, interesatzen zaien zerbait eskaini beharko dugu, eta kokoa zanpatu, hori modu interesgarrian erakusteko.

Nola aplikatu zuk artista gisa?

Lehenengo puntua eta jada dianan eman dugu. Zuk, artista gisa, milaka baliabide dituzu, sortu ditzakezunak eta aprobetxa ditzakezunak eduki interesgarriak sortzeko, lotzen dituzten eta maitemintzen dituztenak.

2 Erabiltzaileak marka eta komunitate digitalaren parte bihurtu

Ezinbestekoa izango da erabiltzaileak markaren, negozioaren edo jardueraren komunikazioaren alderdi garrantzitsuei buruzko iritzia emateko galderak, inkestak eta dinamikak egitea.

Nola aplikatu zuk artista gisa?

Lehen puntuan esandako gauza bera. Begira, ez da ideiengatik eta edukiengatik izango…

Gainera, zure entzuleei eta publikoari galdetzen badiezu, gehiago aurreratuko duzu, zure jardueraren partaide egingo dituzulako.

3 Zozketak

Epsilon Technologiesek “hazteko palanka” gisa definitzen ditu zozketak sare sozialen bidez. Parte-hartzea eta dibertsioa sustatzeaz ari naiz berriro.

Nola aplikatu zuk artista gisa?

Zure jarduera sortzailea da berez. Aprobetxatu hori guztia horrelako dinamikaren bat egiteko: proposatu diezun hashtag bat erabiliz, aipa zaitzatela eskatuz…

4 Helburuak eta balioak

Erabiltzaile eta jarraitzaileek markekin eta proiektuekin identifikatuta sentitu nahi dute. Zer egiten den eta zer bilatzen den erakutsi behar da. Misioak eta balioek hitz hutsak izateari uzten diote.

Nola aplikatu zuk artista gisa?

Sormen eta arte jarduerak beti arrazoi bati erantzuten dio. Bilaketa eternala da.

Kontatu zure jarraitzaileei zeintzuk diren zure zergatiak, zer bilatzen duzun zure jarduerarekin.

5 Influencerrak

2019an eztabaida handiak sortu dituen figura bat izan bada ere, kontua da 2020an oraindik haziko den joera bat dela.

Hala ere, beste artikulu batzuetan aipatu dudan bezala, badirudi eragin handietatik nitxoko edo irismen txikiagoko influencers, mikro eta nano influencers izatera igaroko garela.

Nola aplikatu zuk artista gisa?

Kasu honetan nire proposamena argia da. Zuk asko duzu eskaintzeko. Zure komunitatean konfiantza sortzen duen influencer bihur zaitezke. Beraz, ez bilatu hainbeste kanpoan eta landu zeure nortasuna.

6 Youtube

Plataforma honek dagoeneko 2.000.000 erabiltzaile baino gehiago ditu; kontuan hartzeko da. Ezinbestekoa da marka handientzat (eta ez hain handientzat).

Nola aplikatu zuk artista gisa?

Ziur zure profil artistikoak aukera ematen dizula YouTuberen kanal bat irekitzeko munduari zer eta nola egiten duzun erakusteko. Animatzen zara?

7 Konektatu maila emozionalean

Gorago izendatu dut. Konfiantza sortzea da kontua.

Eta horretarako, zu zaren bezala erakustea baino gauza hoberik ez, hurbila. Eta sare sozialak tresna bikainak dira hori lortzeko, non zure jarraitzaileekin hitz egin dezakezun.

Nola aplikatu zuk artista gisa?

Berriro ere, artista gisa, ez duzu ahalegin handirik egin behar zaren bezala erakusteko.

Mezu zuzenak, errazak eta errealak, benetakotasuna erakusten dutenak eta gainerakoetatik bereizten laguntzen dizutenak.

8 Aldi baterakotasunaren garrantzia handitu

Urtean zehar kanpainak sortzea, formatu eta eduki espezifikoak erabiltzea, 2020an nabarmenduko den praktika da.

Nola aplikatu zuk artista gisa?

12 hilabete dituzu aurretik, dakizun eta egin dezakezun guztia erakusteko aprobetxa dezakezu. Askatu zure sormena.

9 Real time marketing-a

Real time marketing-a sare sozialetako tresna eraginkorrenetako bat izango da Epsilon Technologiesen arabera.

Kontsumitzeko uneen aurreko edukiak gero eta protagonismo handiagoa izango du.

Nola aplikatu zuk artista gisa?

Aprobetxatu koiunturak une desberdinak sortu eta batzeko.

10 Joerak aprobetxatu

Funtsezkoa da unean uneko joerei adi egotea haietara igotzeko eta erabiltzailearen arreta bereganatuko duen edukia sortzeko eta efektu birala lortzeko. Challenge biralak oso garrantzitsuak izango dira.

Nola aplikatu zuk artista gisa?

Etortzen diren eta laburrak baina biziak diren olatu horiekin bat egiten duzu? Garrantzitsua izango da adi egotea erronka biral horiek noiz sortzen diren, eta, zure proposamena plazaratu nahi baduzu, azkarra izatea erabakietan, sormenean eta azkar abiaraztea.

Arlo artistikoan askotan sortzen den arazoa da artistak perfekzioa bilatu nahi duela. Zerbait anekdotikoa dela jakin arren, azkar pasatuko dena eta berehala lurrunduko dena, ahalik eta ondoen egiten saiatuko gara.

Kasu honetan, hobe da egitatezko maximoa ondo aplikatzea.

11 Enpatia

Jarraitzaileei entzutea eta haien beharrak ulertzea. Oinarrizkoa, eta hori ere beti azpimarratzen dut.

Nola aplikatu zuk artista gisa?

Zure jarduerak berezko sentsibilitatea eta hunkitzeko gaitasuna dakar, eta loratzen utzi behar duzu.

12 Co-brandingsak, marken arteko kolaborazioak

Txostenean adierazitako estrategiez gain, co-branding estrategiak ere badaude, antzeko markekin, ekintzen eragina maximizatzeko eta erabiltzaile gehiagoren arreta erakartzeko.

Nola aplikatu zuk artista gisa?

Uste dut hemen ez duzula zalantzarik izango proiektuetan bat egin dezakezula, bat egin, markekin kolaboratu, nahiz eta zure esparrukoak ez izan… Gauza berriak sortzea baino gauza politagorik ba al dago zuretzat?

13 Sentsazioak esnarazi

Azkenik, “2020ko sare sozialetako joerak” azterlana, erabiltzaileengan sentsazioak eragiteko beharrari buruzko kontzientzia: “Benetako intsight-era iritsi behar dugu, eta behar bezain sortzailea izan behar dugu harekin konektatzeko. Horretarako hesiak hautsi behar dira, eta beldurrik ez izan, haratago joaten ausartu, eta sormen aldetik disruptiboak izan “. Literala.

Nola aplikatu zuk artista gisa?

Zure jarduera ez al da horretan oinarritzen?

Ikusten duzunez, 13 puntuetan ekarpen handia egin behar duzu artista gisa. Idazketan, pinturan, diseinuan, zineman, antzerkian… diziplina artistikoetako edozein argi eta garbi islatzen da puntu horietan guztietan.

Ez duzu itxurak egin behar, sortu eta munduari eskaini besterik ez. Sare sozialak zure alde daude, aprobetxatu ditzazun.

Ez dakizula nola egin? Galdetu niri!

Partekatu nahi duzu?

Azken artikuluak

Harpidetu zaitez eta informazioa jaso

Pribatutasun politikaren gaineko oinarrizko informazioa
Arduraduna: Amaia Ocerin
Helburua: Nire zerbitzuen gaineko gaineko informazioa ematea erabiltzaile bakoitzaren beharren arabera
Legitimazioa: Egokitzen zaien pertsonen baimena
Hartzaileak: Webgunea ostatatu EBko herrialde batean
Eskubideak: Iristea, zuzentzea edo ezabatzea
Informazio gehigarria: Informazioa hemen osatu ahal duzu