Bezero izatetik zale izatera estrategia on batekin; hainbat ideia

clientes convertidos en fans - Amaia Ocerin
Zure bezeroek ez lukete bezero bakarrik izan behar. Zure helburua izan behar da bizitza osoko ahoz ahokoa, gomendioa, naturala izatea eta zure markaren enbaxadore bihurtzea. Nola lortu? Hori lortzeko hainbat estrategia laburbiltzen dizkizut.

Edukien zerrenda

Edozein enpresaren helburua bezeroak zale bihurtzea da. Hau da, markaren publizitatea beraiek egitea eta ezagunak animatzea bere produktuak erostera. Zalantzarik gabe panazea da, baina ba al dakizu pauso hori nola eman?

zer egin zure bezeroak zale bihurtu daitezen

Hau da egin beharko zenukeena. Apuntatu itzazu, ideia batzuk partekatzen ditudalako:

1. Ondo segmentatu zure publikoa

Benetan funtsezkoa da zure publiko objektiboa oso modu zehatzean definitu ahal izatea. Nor diren, nola pentsatzen duten, zerk lotzen dituen, zerk kezkatzen dituen eta, beraz, zer irtenbide espero dituzten eta zer tratu jaso nahi duten ulertzea.

Hori funtsezkoa da zure komunikaziorako eta zure lanerako, transmititzen saiatzen zarena azkar ulertzeko aukera emango baitizu. Eta, horrela, zureganako konfiantza areagotuko dute.

2. Edukia haiengana zuzendu

Eta, ahal baduzu, zatitu ezazu ahalik eta zehatzena izan dadin. Hau da, horiek guztiak esaten ari zarenean islatuta senti daitezen eta, halaber, beraiei hitz egiten diezula ere senti dezaten.

Zure publikoa bahetzeko hainbat patroi izan ditzakezu, xehetasunetan oinarrituta, edo programa automatikoak ere izan ditzakezu, haien izenez edo identifikatzen dituen beste edozein elementuz hitz egiteko. Horrela, askoz errazagoa izango zaizu haiekin lotura sendo bat sortzea.

3. Arreta jarri haien beharrei

Ohartu al zara, adibidez, sare sozialetan behin eta berriz zerbitzu berri bat eskatu zaizula? Edo beraientzat erabilgarria izan daitekeen elementuren bat antzeman duzu zure kabuz? Ba eskain iezaiozu.

Hemen garrantzitsuena beti da behar dutenari aurreratzeko gai izatea. Izan ere, marka ideala nahi duzuna eskaintzen dizuna da, eskatu beharrik izan gabe.

Beraz, saia zaitez ildo horretan lan egiten, etorkizuna eta zure publikoak une jakin batean zure beharra izan dezakeena aurreikusten.

4. Beti gardena izatea

Ezin zara gardena ez izan. Zintzotasuna funtsezko balio bihurtu da gaur egungo enpresetan, eta horrek benetan definitzen ditu, eta bezeroei konfiantza emango die.

Zure akatsak ere jakinarazi behar dituzu. Horrek gizatiartu egiten zaitu eta enpresa tradizionalen ezkutatze eta perfekzio belo hori desitxuratu egingo du. Beraz, haiengana hurbilduko zaitu.

5. Teknologia ondo erabili

Teknologia berriek erraztasun ugari ematen dizkizute zure bezeroekin beste modu batera komunikatzeko. Zure produktuak edo zerbitzuak aurkezteko errealitate birtualetik hasi eta adimen artifizialera, haien eskariei eta zalantzei azkar erantzuteko.

Beraz, integratu hau zure arreta-sisteman.

Laburbilduz, zaila da zure bezeroak zale bihurtzea, baina, behar bezala lan eginez gero, lortu dezakezun helburua da. Benetan garrantzitsua den gauza bakarra da hemen markatu dizkizugun lerro hauetan zure ahaleginak bideratzea.

Partekatu nahi duzu?

Azken artikuluak

Harpidetu zaitez eta informazioa jaso

Pribatutasun politikaren gaineko oinarrizko informazioa
Arduraduna: Amaia Ocerin
Helburua: Nire zerbitzuen gaineko gaineko informazioa ematea erabiltzaile bakoitzaren beharren arabera
Legitimazioa: Egokitzen zaien pertsonen baimena
Hartzaileak: Webgunea ostatatu EBko herrialde batean
Eskubideak: Iristea, zuzentzea edo ezabatzea
Informazio gehigarria: Informazioa hemen osatu ahal duzu