razones por las que tener un blog

Blog bat izateko sei arrazoi

Interneten komunikatzeko kanalak soberan daudela eta blogak zaharkitutako baliabidea direla dirudi garai honetan. Baina nik defendatzen dut blogak gaur egun izan dezakezun tresnarik onena direla zure publikoari balioa emateko, konfiantza sortzeko eta zure merkatuan kokatzeko. Blog bat izateko sei arrazoi nagusi daude:

Ikusgarritasun digitala lortzeko baliabide eta formatu gehiegi ditugula dirudien garai honetan, badirudi blog bat izatea zaharkituta geratu dela.

Ezetz esan behar dizut. Blogak modan daudela eta beti bezain erabilgarriak direla. Lerro hauetan hainbat arrazoi emango dizkizut blog bat izateko.

Zergatik izan blog bat gaur egun?

Gaur inoiz baino gehiago, profesionalok eta markok presentzia digitala izatera behartuta gaude. Interneten ez dagoena ez da existitzen. Horrela da.

Ez baduzu sinesten, pentsatu zer egiten duzun zuk eguneroko bizitzan: zer egiten duzu pertsona bati buruz hitz egiten dizutenean? Interneten bilatu. Nola hartzen duzu sarritan erosten dituzun produktuak erosteko erabakia? Interneten beste pertsona batzuen erreseinak eta testigantzak bilatuz. Baita webgune desberdinetan konparatuz ere. Eta nola bilatzen duzu informazioa? Bilatzaileetan.

Beraz, gehitzeko ezer gutxi. Ez duzu uste?

Online estrategia bat izatea ezinbestekoa bihurtu da profesional eta enpresa guztientzat. Ezin da onartu Interneten ez egotea, balizko bezeroak dauden lekuan.

Eta bloga bezero posible horiek erakartzeko eta marka ezagutzera emateko tresna bikaina da. Berehala blog bat izateko arrazoiak emango dizkizut, baina hiru kontu aurreratuko dizkizut konbentzitzen joan zaitezen:

  • Blog batek zure marka ezagutarazten laguntzen du
  • Konfiantza ematen dio zure markari
  • Marka anonimotasunetik ateratzen du eta ikusgarritasuna ematen dio

Blog bat izateko arrazoiak

Ikus ditzagun blog bat izateko arrazoi garrantzitsuenak. Profesionala edo marka izan, handiagoa edo txikiagoa izan, blogak baldintza berdinetan jartzen zaitu. Zer zaren eta zer egiten duzun erakusteko bozgorailu on bat eskaintzen dizu.

1 Markaren aitorpena handitzea

Blog bat tresnarik onena da zure marka ingurune digitalean ikusarazteko, behin eta berriz eta etengabe. Helburua jende gehiagorengana iristea da, irismen handiagoa lortzea, horrela, pertsona gehiagok ezagutu dezaten zure marka.

Blogek pertsonekin konektatzen zaituztelako, zure kokapen geografikoaren irismenetik harago ere. Beraz, zure jarduera kokapenak baldintzatzen ez badu, edozein lekutatik jardun dezakezu mundu osora.

2 Konfiantza eta sinesgarritasuna irabazi

Ondo kudeatutako eta eguneratutako blog batek egunez egun erakutsiko du egiten duzunaren balioa.

Eta erakustaldi hori izango da zure publikoarengan eta balizko bezeroengan konfiantza pizteko frogarik onena.

Etengabe eguneratuta, bloga zure sektorean edo jardueran lider izateko bide bihur daiteke, eta ospea lortzeko behar den sinesgarritasuna eman.

Ez dezagun ahaztu negozioak pertsonen arteko harremanak direla. Eta, beraz, konfiantza ematen digutenekin akordioak sinatzeko prest egongo gara.

3 Bezeroekiko harremanak mantentzea eta sendotzea

Bloga zure bezeroei balioa ematen jarraitzeko, haiekin elkarreraginean aritzeko eta, horrela, harremana sendotzeko kanal bihurtzen da.

4 Berrelikadura lortzea

Blog baten helburua, esan dizudan bezala, balioa ematea da. Eta horretan jarraitzeko, zure komunitateari gehien eta gutxien gustatzen zaienari, dituzten beharrei eta abarri buruz galdetzea bezalakorik ez dago.

Entzute aktiboak eta erne egoteak erantzun egokiak ematen lagunduko dizute, esango dizu zure bezeroek benetan zer behar duten, eta erantzuteko gaitasuna handitzen lagunduko dizu.

5 Google piztiari jaten eman

Alderdi hau estrategikoagoa eta teknikoagoa da, baina kontuan hartu behar duzu.

Zure publikoarentzat idazten duzu, baina horretara heltzeko irismena lortzen saiatu behar duzun neurrian, Googlerentzat ere idatzi beharko duzu.

Eta estrategia on bat blog bat sortzea da. Etengabe edukia argitaratuko duzulako, kalitatezko edukia eta zure publikoarentzat baliotsua dena. Horrela, Google piztiari etenik gabe eskatzen duena eskainiko diozu, edukiak.

6 Blog bat sortzea ekonomikoa eta jasangarria da

Puntu honetara iritsita konbentzituta bazaude, esan behar dizut badela blog bat sortzeko erabakia hartzera bultzatuko zaituen beste arrazoi bat: ekonomikoa da, eta jasangarria ere bai.

Blogean izatea zure aurrekontua oso altua ez bada egin dezakezun marketin-ekintzetako bat da. Doako plataforma batetik ere has zaitezke, eta puntu horretatik nahi duzun bezala eskalatu eta handitu dezakezu.

Eta tresna jasangarria da, maila teknikoan eguneratuta mantentzeko aukera ematen dizulako, ordainketa handirik egin gabe; eguneroko edukiari dagokionez, pertsona bakar batek sor dezake, modu autonomoan, beste batzuen mende egon gabe; eta edozein unetan eta lekutan eguneratu dezakezu.

Partekatuko duzu?

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email
Crea una estrategia efectiva para redes sociales en sólo 7 pasos - Amaia Ocerin

Blogean harpidetu zaitez eta nire ebook-a opari bezala jasoko duzu 

Zure markaren sare sozialetarako estrategia nola garatu ikas ezazu 

SORTU SARE SOZIALETARAKO

ESTRATEGIA ERAGINKOR BAT

7 URRATSETAN

Arduraduna: Amaia Ocerin
Helburua: Nire zerbitzuen gaineko gaineko informazioa ematea erabiltzaile bakoitzaren beharren arabera; edukiak helarazi eta hirugarrenen informazioak zabaldu.
Legitimazioa: Egokitzen zaien pertsonen baimena
Hartzaileak: Webgunea ostatatu EBko herrialde batean
Eskubideak: Iristea, zuzentzea edo ezabatzea
Informazio gehigarria: Informazio hau  hemen osatu ahal duzu

razones por las que tener un blog
Eduki marketina

Blog bat izateko sei arrazoi

Interneten komunikatzeko kanalak soberan daudela eta blogak zaharkitutako baliabidea direla dirudi garai honetan. Baina nik defendatzen dut blogak gaur egun izan dezakezun tresnarik onena direla zure publikoari balioa emateko, konfiantza sortzeko eta zure merkatuan kokatzeko.
Blog bat izateko sei arrazoi nagusi daude:

Irakurtzen jarraitu »

Suscríbete al blog y recibe mi ebook de regalo

Aprende cómo crear una estrategia para tu marca

CREA UNA

ESTRATEGIA EFECTIVA

PARA REDES SOCIALES

EN SÓLO 7 PASOS

Información básica sobre la política de privacidad
Responsable: Amaia Ocerin
Finalidad: ​gestionar el alta a esta suscripción y remitir boletines periódicos con información y oferta prospectiva de productos o servicios propios y de terceros afiliados.
Legitimación: Consentimiento del interesado/a
Destinatarios: Hosting de la web en país de la UE
Derechos: Acceso, rectificación o cancelación
Información adicional: Puedes completar esta información en la página de política de privacidad.