Iraungo duen blog bat sortu nahi duzu? Hemen dituzu hasiberrientzako 21 aholku

consejos crear blog
Blog bat sortzeko oinarrizko bi urrats daude, eta horiek baldintzatzen dute blog horrek zer bilakaera izango duen, zer neurritan lortuko duen ezarritako helburuak betetzea eta denboran iraungo duen. Lehenengoa blogaren alderdi teknikoari buruzkoa da: zein plataformatan garatzen den, nola egituratzen eta programatzen den, zer baliabide kargatzen diren. Bigarren alderdia blogaren sortzaile, arduradun eta blogari gisa duzun konpromisoari buruzkoa da. Aholku batzuk emango dizkizut iraungo duen blog bat sortzeko.

Edukien zerrenda

Blog bat sortu nahi baduzu eta prozesuak eskatzen duen lan-karga murriztea edo zure jardueran geldialdi bat egitea aprobetxatzen ari bazara, artikulu hau oso ondo etorriko zaizu.

Oraingo honetan oinarrizko aholku batzuk partekatzen ditudalako, iraungo duen blog bat sortu ahal izateko. Zure bizitzako eta laneko uneetatik bizirik aterako den bloga, urrats irmo eta seguruz sortua. Eta prest egongo dena merezi duen maitasun eta mimo guztiarekin tratatu dezazun.

Izan ere, zure bloga zure altxorra da, nor zaren eta zer egiten duzun, zer dakizun, zure talentua zein den eta nitxoari zer eskaintzen diozun erakusteko plataforma.

Inork ez dizu bozgorailurik eman behar, zure bloga zurea baita.

Iraungo duen blog bat sortzeko oinarrizko aholkuak

Ziurtzat jotzen dut: honaino iritsi bazara, ziur zaude blog bat estrategia ona dela eta zure helburuak betetzen lagun diezazukeela.

Errepasatu, beharrezkoa bada, artikulu hau, bloga izateko sei arrazoi eskaintzen dizkizut bertan.

Blog bat sortzea prozesu nahiko azkarra eta erraza da. Zorionez, tresnek lagundu egiten digute zeregin horretan, eta edozein pertsonak egin dezake, programazioaz jakin edo kodea pikatu beharrik gabe.

Blog bat sortu aurretik oinarrizko bi urrats daude, eta horiek baldintzatzen dute blog horrek zer bilakaera izango duen, zer neurritan lortuko duen ezarritako helburuak betetzea eta denboran iraungo duen.

  • Lehenengoa blogaren alderdi teknikoari buruzkoa da: zein plataformatan garatzen den, nola egituratzen eta programatzen den, zer baliabide kargatzen diren.
  • Bigarren alderdia blogaren sortzaile, arduradun eta blogari gisa duzun konpromisoari buruzkoa da. Izan ere, blog bat muntatzen hasi eta erabakitzen baduzu, konstantea izango zarela eta denbora eta mimoak emango dizkiozula sinetsita egin behar duzu. Bestela, esango dizut hobe dela horretan denborarik ez galtzea eta zure estrategia beste ekintza batzuetara bideratzea.

Puntu honetara iritsita, ikus ditzagun blog bat sortzeko jarraitu ditzakezun aholku batzuk. Urrats irmoz abiaraziko den bloga, hasieratik nahi duzuna lortzeko pentsatuta egongo dena.

1. Hobetu zure “Niri buruz” edo “Zer da” orria

Hau da zure blogeko orririk bisitatuena zure hasierako orriaren ondoren. Beraz, denbora jartzea merezi du, ahalik eta profesionalena izateko.

Erabiltzaile askok ikusiko dute zutaz hitz egiten duzun orria: voyeurismo hutsagatik, kuxkuxeatzearren, edo zure artikuluren batera hirugarrenen bidez iritsiko direlako eta nor zaren eta zer egiten duzun jakin nahi dutelako.

Orri hau garrantzitsua da. Zaindu ezazu.

2. Alboko barra ordenatu

Ez da beharrezkoa zure bloga elementuz gainezka egotea, widgets, banners, etab… Kontuz honekin. Erabiltzaileentzako traba eta distrakzio bihur daitezke.

Beharrezko elementuak besterik ez utzi, oinarrizkoena. Aplikatu Marie Kondo metodoa zure blogean…

Zure helburua bisitariei esperientzia ona eskaintzea da, ez zorabiatzea.

3. Erakutsi zure eduki ezagunena

Zure alboko barran eduki behar duzun gauza bat zure eduki ezagunenaren zerrenda bat da. Erabili zure eduki onenak erakusteko, gidatu zure bisitak eta eskaini eduki interesgarriak.

4. Erakutsi sare sozialetan partekatzeko botoiak

Googlek gustuko ditu askotan partekatzen diren orriak, beraz, sare sozialetan partekatzeko botoiak zure orrian oso ikusgarriak izan daitezen egin ezazu, eta animatu pertsonak zure edukia partekatzera.

Ez dago gomendio hoberik zure bloga bisitatu eta berdinekin partekatzen duen norbaitena baino.

5. Zure blogeko eta kanpoko argitalpenetarako estekak eskaini

Garatu dezakezun Googleren posizionamendu hobea lortzeko estrategia baliozko eta gomendagarrietako bat hiperestekak sortzea da, bi norabidetan:

  • Alde batetik, zure blogeko beste artikulu batzuetara, bisitak sustatzeko.
  • Bestetik, erreferentziazkoak diren eta gaian autoritatea duten kanpoko webguneetara.

6. Instalatu spam blokeatzaile bat

Akismet bezalako osagarri bat instalatu, nahi ez diren iruzkinak blokeatzeko.

7. Ziurtatu zure harpidetza-botoia oso ikusgai dagoela

Blogen onura handienetako bat da zure eduki berria partekatzeko posta elektronikoko harpidedunen zerrenda bat handitzen laguntzen dizula.

Beraz, egin ezazu harpidetza-botoia oso ikusgai. Ez ezkutatu irakurleek ikusten ez duten tokiren batean.

Posta elektroniko bidezko pizgarri bat sortzeko aukera kontuan hartu, hala nola, borondatezko harpidetza-eskaintza bat edo lead magnet bat, doan oparitzeko prest zaudena eta pertsonek deskargatzeko helbide elektroniko bat ematea eskatzen duena.

Nik, adibidez, lead magnet bat oparitzen diet nire harpidedun berri guztiei: erabiltzaile bat nire zerrendara gehitzen denean, automatikoki eta doan bidaltzen diot lead magnet bat, sare sozialetarako estrategia bat 7 urratsetan nola sortu azaltzen duena.

8. Gehitu ekintzarako deia

Zure helburua irakurle batek blogeko zure azken artikulua partekatzea edo iruzkintzea, zure RSS iturrira harpidetza egitea edo produktu bat erostea bada, ekintzarako dei bat gehitzeak areagotu egiten du irakurleak ekintza hori egiteko eta zurekin harreman handiagoa izateko probabilitatea.

Argi utzi behar diozu zer nahi duzun egitea.

9. Etengabe argitaratu

Zure bloga maiz irakurtzea nahi baduzu, maiz argitaratu behar duzu.

Hasieran, blog baten arrakasta edo iraungo duela bermatzeko modua zure konpromisoaren araberakoa dela ohartarazi dizut.

Nola lor dezakezu? Plan batekin, antolaketarekin eta plangintza onarekin. Esan dizut, halaber, zergatik den hain garrantzitsua eduki-plan bat izatea.

Gorde ezazu egun bat hilero idatzi edo argitaratu nahi zenituzkeen hurrengo ekitaldiak, jaiegunak eta abar planifikatzeko. Ondoren, erabili Excel-en kalkulu-orri bat zure eduki-egutegia sortzeko.

Erabil ezazu zure blogeko argitalpenen gaiak aldez aurretik planifikatzeko, etengabe argitaratzeko eta argitalpenak aldez aurretik programatzeko ohitura hartzeko.

10. Titulu hobeak idatzi

Bazenekien, batez beste, 10 pertsonatik 8k irakurriko dutela tituluaren testua, baina 10etik 2k soilik irakurriko dutela gainerakoa?

Zure titularra irakurle bati ematen diozun lehen inpresioa da. Titular deigarria funtsezko faktorea da irakurleek zure artikuluan klik egin dezaten.

11. Irakurleak erakarri sarrera testuarekin

Irakurleak titularrarekin lotu dituzunean, testua irakurtzen mantendu behar dituzu. Has zaitez gertaera, galdera, estatistika edo pasadizo interesgarri batekin zure blogaren argitalpenaren edukiari buruz.

Partekatu zure irakurleek lortuko duten balioa, zure blogaren argitalpena irakurtzen jarraitzen badute. “Honetan pentsatzeko modu bat”, CoScheduleren arabera, “Marketin klasikoko teknikarekin, WIIFM,” Zer irabazten dut nik? ” bezala ere ezaguna.

Kontua da zure irakurleak identifikatuta eta erakarrita sentitzea, zerbait lortuko dutelako, onura bat, arazo eta galderen konponbide bat.

12. Ikus-entzunezko eduki erakargarria eskaini

Azterlanek berresten dute edukia sortzeko eta partekatzeko modua ere garrantzitsua dela Eta ikusizko edukia da liderra.

Jarraian, ikus ditzakezun elementu mota batzuk azalduko dizkizut, haien parte-hartzea handitu eta parteka daitezkeenak:

  • Infografia handiak
  • Infografia txikiak
  • Grafikoak
  • Blogaren tituluaren grafikoak
  • Estadistika interesgarriak erakusten dituzten grafikoak

13. Zure irudiak optimizatu

Zure edukirako aukeratzen dituzun irudiak optimizatzen dituzula ziurtatu, Google bilaketarako, irudi-titulu bat idatziz eta gako-hitz garrantzitsuak erantsiz irudiaren edukia deskribatzen duten fitxategi-izenei.

14. Hitz gakoak erantsi

Zure blogak Googlen sailkapen altuagoa izatea nahi baduzu, gako-hitz zuzenak erabiltzen ari zarela ziurtatu behar duzu.

Aurkitzen dudan akatsik handienetako bat, denok erori garena, bilaketa-bolumen handia duten gako-hitz generikoetarako sailkatzen saiatzea da.

Baina teknika hobeago bat dago: horren ordez, saiatu “buztan luzeko” gako-hitzekin, long tail deiturikoak. Gako-hitzak edo gako-esaldiak dira, maizago bilatutako gako-hitzak baino espezifikoagoak eta, oro har, luzeagoak direnak.

Froga ezazu trikimailu hau, ziur nago bilaketa askoren hitzak posizionatzen saiatzea baino hobeto funtzionatuko dizula.

15. Irakurtzeko erraza den edukia sortu

Sareko erabiltzaile gehienek webgunearen edukia eskaneatzen dute, beraz, zure kopya oso eskaneagarria izan dadin, binetak, atalburuak eta zerrendak erabili ditzakezu, testu-zatiak zatitzeko, eta iturriaren tamaina aldatuz, orrialdeko elementurik garrantzitsuenak eta garrantzi gutxienekoak bereizteko.

Izenburuak, atalak eta beste elementu batzuk lagungarri izango zaizkizu edukiari begiratzea errazagoa izan dadin.

16. Puntuazioa eta gramatika berrikusi eta kontuan hartu

Mundu guztiak behar du bere idazkera editatu, baita idazle trebatuenak ere. Hartu denbora zure argitalpenak berrikusteko argitaratu aurretik. Puntuazio txarrak, akats tipografikoek eta gramatikak profesionaltasuna ahultzen dute.

17. Eduki suntsiezina sortu

Eduki suntsiezina etengabe garrantzitsua den eta irakurleentzat “eguneratuta” mantentzen den eduki-mota da. Evergreen edukia da.

Ohiko evergreen formatuek barbe hartzen dute:

  • Tip-ak
  • Aholkuak
  • Prozedura tutorialak
  • Bideoak

Artikulu honetan zure blogean erabil ditzakezun evergreen motako eduki batzuk dituzu.

18. Blogari gonbidatuei etekina atera

Blogari bati zure webgunean artikulu bat idazteko gonbita egiten badiozu, edo beste pertsona batentzat egiten baduzu (gonbidatu moduan), jakin behar duzu gonbidatutako blogak zure blogaren trafikoa areagotzeko modurik eraginkorrenetako bat dira.

Zure autoritatea garatzeko eta ikusgaitasuna handitzeko aukera izateaz gain, zure blogger gonbidatuaren jarraipen soziala aprobetxa dezakezu sare sozialetan aipatzen duzunean.

19. Datuen jarraipena egin

Konfiguratu Google Analytics zure blogerako, ikusteko zer egunetan lortzen duzun trafiko gehien eta zer gako-hitzek eta plataforma sozialek erakartzen dituzten bisitariak zure blogera, zer edukik jasotzen dituzten bisita gehien, etab.

Neurtzea da datu zehatzak izateko modua, eta ez itsu-itsuan erabakiak hartzea. Neurketek zer egin azalduko dizute eta erabakiak hartzen lagunduko dizute.

20. Zure burua inspiratuta mantendu

Egia esan, ez dut uste aitzakia onik dagoenik ideiarik gabe geratzeko. Hainbeste leku daude inspirazioa aurkitzeko, non bilatu baldin badakizu…

Adibidez, Google Trends eta Twitterreko joerak bezalako tresnak erabil ditzakezu, idatzi ditzakezun joera-gaiei adi egoteko.

21. Konpromezua hartu

Azken aholkua, baina ez garrantzi gutxiagokoa. Denetan lehena izan liteke, eta horixe izan behar duzu beti gogoan.

Blog bat sortzea eta mantentzea maratoi bat da, iraupen lasterketa bat, ez esprint bat 100 metrora. Honekin esan nahi dizut denbora asko behar dela emaitzak lortzeko. Arreta, iraunkortasuna, maitasuna eta pazientzia eskatzen ditu.

Baina, aldi berean, marketin-estrategia eraginkorrenetako bat da gaur egun.

Eta zure blogaren eta zure alde hobekien egin dezakezuna da tinko eutsi konpromiso horri.

Partekatu nahi duzu?

Azken artikuluak

Harpidetu zaitez eta informazioa jaso

Pribatutasun politikaren gaineko oinarrizko informazioa
Arduraduna: Amaia Ocerin
Helburua: Nire zerbitzuen gaineko gaineko informazioa ematea erabiltzaile bakoitzaren beharren arabera
Legitimazioa: Egokitzen zaien pertsonen baimena
Hartzaileak: Webgunea ostatatu EBko herrialde batean
Eskubideak: Iristea, zuzentzea edo ezabatzea
Informazio gehigarria: Informazioa hemen osatu ahal duzu