Sare sozialak eta zure enpresaren bloga funtsezko kanalak dira zure eduki marketinari ekiteko. Baina, estrategia perfektua izan dadin, edukien egutegi bat sortu behar duzu. Horrekin, programazio ona izango duzu, eta audientziak bereizi ahal izango dituzu, gero zure buyer pertsona bakoitzarentzat eduki espezifikoagoak sortzeko.
Zer da eduki marketina?
Content marketing edo eduki marketina enpresa bateko buyer pertsonarentzat interesgarria den edukia sortzen, argitaratzen eta partekatzen duen teknika da.
Edukien estrategia perfektua izan dadin, buyer pertsona edo bezero ideala behar bezala definitu behar duzu gutxienez, eta entzuleei hainbat formatutan transmitituko dizkiezun ezagutza guztiak maketatu behar dituzu.
Teknika honekin pertsona batek bizi duen erosketa-ziklo edo -prozesu osoa landuko duzu, beharrizan baten jakitun den unetik hasi eta zerbitzu edo produktu baten erosketarekin asebetetzera iristen den arte.
Zer balio du eduki marketin estrategia batek?
Blog baten bidez, edozein erabiltzailek bere burua informatu dezake, eta kezkatzen duen gai bati buruzko iritzi bat sortu. Whitepaperek edo ebookek hainbat irtenbideren informazio konparatiboa eman diezaiekete, haien beharra betetzeko edo arazoa konpontzeko.
Elkarrizketak eta testigantzak biltzen dituzten bideoak egiten badituzu, egoera berean dauden beste pertsona batzuen esperientzia positiboak transmiti ditzakezu, zure konponbidea probatu ondoren, eta zergatik zaren aukerarik onena.
Eduki marketinaren garrantzia
Edukien marketinak gero eta jarraitzaile gehiago ditu, eta ez bakarrik user friendly delako, baita Googlek gogoko dituen baldintzak betetzen dituelako ere:
– Azkenean sare sozialetan partekatzen duten erabiltzaileentzat garrantzitsua den informazioa.
– Eduki freskoa eta egungoa, blogean artikuluak berritu direlako.
– Gako-hitzak ez dira ausaz bakarrik jartzen; erabiltzaileak dira erdigunea, eta testua garatuta dago ulertzeko. Horrek ez du esan nahi SEOa landu behar ez denik; izan ere, edukien marketinak gako-hitz desberdinak lantzeko aukera ematen dizu, eta horrek bilaketa-emaitzetan agertzeko probabilitatea handituko du.
Hitz luzeak lantzen badituzu, gako-hitz asko erabili beharrean, zure edukien marketinari etekin handiagoa aterako diozu. Beraz, identifikatu zure keyword-en longtailak eta idatzi haiekin lotutako artikuluak.
Keyword-ak edukietan lantzearen abantailak
– Gako-hitz nagusiaren longtailerako ranking hobea, lehen posizioetan kokatzeko gaitasun txikiagoa baitago.
– Keyword nagusiaren posizionamendua erraztuko duten emaitza ugari.
Ez da ahaztu behar edukien marketinaren helburua bezeroak kalitatezko eduki baten bidez erakartzea dela, publikoarentzat garrantzitsua dena, haiek lotzea eta bezero bihurtzen laguntzea.
Azken batean, arrakastaren gakoa unean bertan eduki ideala eskaintzea da, bai eta, erosketa-prozesuaren fasearen arabera, behar duen informazioa jasotzeko formatu egokian ere.