Engagement-a, nola lortu sare sozialetan?

engagement-redes-sociales-Amaia Ocerin
Engagement-a, markek sare sozialetan dituzten jarraitzaileekin lortzen duten konpromisoa eta harremana. Estrategia eta engagement-a, lehen letra baino askoz gehiago elkartuta: bata bestearen ondorioa da. Nola jokatu sare sozialetan hori lortzeko?

Edukien zerrenda

Marketin digitalean oso garrantzitsuak diren bi kontzeptu daude. Biak e -tik hasten dira eta estrategia eta engagement-a dira. Izan ere, enpresa baten helburua harreman bat duten erabiltzaileen salmenta edo bihurketa gehiago izatea izaten da. Harreman horrek aurrera egin dezan, eduki estrategia ona ezarri behar da.

Zer da engagement-a?

Ingelesetik hitzez hitz itzultzeak konpromisoa esan nahi du, baina benetan gaztelaniaz, zure erabiltzaileekin epe luzera ezartzen duzun harreman gisa itzuliko genuke. Hau da, zure audientzia inplikatzeko duzun gaitasuna da, haientzat baliagarriak diren edukiekin elikatuz bezero bihurtu eta negozioaren helburuetan eragin positiboa izan arte.

Teknologiei eta horien etengabeko bilakaerari esker, adierazleak edo KPIak erabil ditzakezu zure engagement gaitasuna neurtzeko. Nola? Oso erraza. Zure orrialdera egindako bisiten kopurua, jasotzen dituzun iruzkin kopurua, ‘gustatzen zait’ edo harpidedunen zerrenda zenbat handitzen den lor dezakezu, enpresa gisa definitu dituzun helburuei eta estrategiari esker.

Sare sozialetako ‘gustatzen zait’ kantitatea edo iruzkinak oso metrika erabilgarria dira ondo erabiltzen direnean. Ez nahastu helburua eta adierazle bat. Helburua ez da ‘gustatzen zait’ kantitatea igotzea, baizik eta zure markak erabiltzaileekin duen harremana ezagutzea. Beraz, ez du ezertarako balio jarraitzaileak erosteak, ez baitu zure marka-helburuak hobetzen laguntzen.

Social median engagement-a handitzeko aholkuak

1. Ikus-edukiak argitaratu

Edozein tweet, post edo artikuluk engagement handiagoa du ikus-edukiarekin indartzen bada. Horrela, erabiltzaileentzat erakargarriagoa bihurtzen da, ikusi egiten dute eta haiekin emozionalki konektatzeko aukera ematen dizute.

Irudiekin engagement gehiago sortu ahal izateko, mota bera erabili beharko zenuke beti, ezagutzeko modukoa izateko eta kalitatezkoak izateko.

2. Baliozko edukia argitaratu

Argitaratzen duzun edukiak garrantzitsua, informatiboa eta eguneratua izan behar du zure jarraitzaileentzat. Ez ahaztu inoiz. Horrela, trafiko gehiago erakarriko duzu, eta, beraz, erabili zure sormena gaurkotasuneko gaietan, pertsona gehiago erakartzeko.

Edukiak benetako balioa izan dezan, estrategia ona garatu eta argitaratu testua araztuta dagoenean. Harpidedunei edo jarraitzaileei zuzendu beti testua.

3. Edukia berrikusi

Berriro ere edukiari buruz hitz egiten dugu. Estrategia bat diseinaty behar duzu eta ez argitaratu burura iristen zaizun lehen gauza. Ez idatzi publizitate-testuak bakarrik, egin ezazu bostetik bat bakarrik, eta gainerako denboran edukia zure entzuleei balio handiagoa ematera bideratu.

Bideoak sortzera animatzen bazara, garrantzitsua da edukia kontuan hartzea, baina baita testuingurua ere. Kontutan izan jende askok ikusten dituela audiorik gabe.

4. Elkarrizketa sustatu

Sare sozial bat biltzen duen testuinguruak elkarrizketa eta loturak bultzatzen ditu. Galdetu erabiltzaileei zer behar duten, eta azkar lortuko dituzu erantzunak. Gogoratu interakzio guztiek engagement-a sortzen dutela.

Erabili lau aholku horiek zure social media estrategia leuntzeko eta, horrela, engagement gehiago lortzeko.

Partekatu nahi duzu?

Azken artikuluak

Harpidetu zaitez eta informazioa jaso

Pribatutasun politikaren gaineko oinarrizko informazioa
Arduraduna: Amaia Ocerin
Helburua: Nire zerbitzuen gaineko gaineko informazioa ematea erabiltzaile bakoitzaren beharren arabera
Legitimazioa: Egokitzen zaien pertsonen baimena
Hartzaileak: Webgunea ostatatu EBko herrialde batean
Eskubideak: Iristea, zuzentzea edo ezabatzea
Informazio gehigarria: Informazioa hemen osatu ahal duzu