estrategias sitio web

Eta webgunea argitaratu ondoren, zer? Jarraitu ditzakezun estrategia digitalak

Zure webgunea argitaratzea zure marketin digitalean garatu behar dituzun ekintzen zerrenda luze bateko lehena baino ez da, zure proiektuak bere helburuak bete ditzan. Zer egin dezakezu irismena lortzeko? Hona hemen jarraitu ditzakezun estrategia digital batzuk.

Asko azpimarratu dizut webgune bat izatearen garrantzia. Bai zure marka pertsonala lantzeko, baita daukazuna enpresa bat bada ere. Zure webgunea zure marketin digitaleko estrategia guztia artikulatzeko tresna da.

Gainera, webgune horren barruan blog bat sor dezakezu. Irmoki gomendatu dizudan zerbait.

Honaino dena ederto. Baina, zure webgunea sortzeko eta argitaratzeko ahalegin handia egin ondoren, zer dator? Gudua hasi besterik ez da egin, eta orain hasiko da onena.

Webgune baterako estrategia digital batzuk daude, jarraitu ditzakezunak.

Zure webgunea argitaratu ondoren garatu beharreko zazpi estrategia digital

Webgunea abiaraztea lehen urratsa besterik ez da. Orain, zure webguneak nahi duzun irismena lortzeko ekintzak eta estrategiak abiarazi behar dituzu. Oraingo honetan, zure webgunerako zazpi estrategia digital gomendatuko dizkizut, zure marketin digitaleko ekintzak osatzeko garatu beharrekoak.

1 Analisi-tresnak gehitu

Zure webgunea nork, nola eta noiz bisitatzen duen jakitea, zuzenean eta labur esatearren, hori optimizatzeko eta edukiak hobetzeko beharrezko urratsa da. Daturik ez baduzu, nekez hartuko dituzu erabakiak modu objektiboan.

Datuek lagunduko dizute audientzia ezagutzen eta gehien gustatzen zaizkion edukiak definitzen.

2 Zure audientziari zuzendutako edukiak sortu

Zure webguneko edukiek audientzia zehatz batean oinarrituta egon behar dute idatzita: zure bezero ideala, zure bezero potentziala den hori.

Beraz, publiko hori erakartzeko eta balioa emateko edukiak sortzen ahalegindu behar duzu.

Edozeinentzat idazteak ez dizu balio. Fokua ipini zure audientzia objektiboan, eta bisitek egindako ahalegina sarituko dizute.

3 Erabili backlinkak zure SEO posizionamendua hobetzeko

Backlinkak zurera apuntatzen duten beste leku batzuetako estekak dira. Hau da, zure webgunera jotzen duten hirugarrenen webguneetako estekak. Estrategia hori lantzea garrantzitsua da, backlink horiek zure SEO posizionamendua hobetzen dutelako.

Hirugarrenen webguneek zurera apuntatzea autoritate-adierazle bat da, Googlek eta beste bilatzaile batzuek uste baitute linkak jasotzen dituen webgune batek ospe ona duela.

Beraz, zure sektorean garrantzitsuak diren webguneen backlinkak lortzera bideratu behar duzu arreta. Horrela, Googlek bilatzailean lortutako posizioaren aurrerapenarekin sarituko zaitu.

4 Lan egiteko, konbertsio-inbutua izan buruan

Konbertsio-inbutua edo funnela bezero posibleak aurkitzen diren fasea da, gidatu nahi zaien helburu nagusiari dagokionez.

Horregatik, zure bisitek igarotzen dituzten faseak aztertu behar dituzu, eta horietako bakoitzerako zer eduki eskaini pentsatu, batetik bestera igaro daitezen.

Horrela, zure webgunera lehen aldiz iristen den eta ezertaz ezagutzen ez zaituen pertsona batentzat bideratutako edukia ez da jada ezagutzen zaituen, zure edukiak jarraitzen dituen eta zer eskaintzen duzun dakien bezero baten berdina izango.

5 Berehalako komunikazio moduak eskaini

Garrantzitsua da berehalako komunikazio-kanal bat ezartzea, erabiltzaileak modu arin eta zuzenean zurekin harremanetan jar daitezen.

Zorionez, zure webgunean modu errazean txatak edo WhatsApp bezalako baliabideak sar ditzakezu.

6 Ezarri KPI batzuk eta horiek bideratu

KPI siglak Key Performance Indicators edo Errendimenduaren Funtsezko Adierazleak dira. Izenak dioen bezala, errendimendua neurtzeko erabakigarriak diren metrikak dira, bai negozioarena, bai gunean edo marketinean egiten dituzun aldaketena.

Agian hau ez da berez estrategia bat, baina item horrek gainerako guztia zuk uste bezain funtzionala izan ote zen zehazten lagunduko dizu. Errendimendua neurtzea funtsezkoa da hobetu ahal izateko.

7 Zure negozioa Google My Business-en erregistratu

Google My Business zerbitzu digitalen konpainia handi honek eskaintzen digun tresnetako bat da. Plataforma horretan negozio-fitxa bat osatuko duzu, gero beste tresna batzuen parte izango dena (Google Maps, adibidez).

Google My Business erabiltzeak negozioaren ikusgarritasuna areagotzen du eta, gainera, SEO posizionamenduan laguntzen du. Tresna honekin, zure webguneko trafikoa handitu dezakezu eta zure bezeroen basea handitu. Onena da guztiz doakoa dela.

Zure negozioaren profila sortu Google My Business-en.

Hauek dira zure webgunean egin ditzakezun estrategietako batzuk. Errezeta sekreturik eta arrakastaren formula erabakigarririk ez dagoen arren, probatu eta esperimentatu egin beharko duzu.

Partekatuko duzu?

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email
Crea una estrategia efectiva para redes sociales en sólo 7 pasos - Amaia Ocerin

Blogean harpidetu zaitez eta nire ebook-a opari bezala jasoko duzu 

Zure markaren sare sozialetarako estrategia nola garatu ikas ezazu 

SORTU SARE SOZIALETARAKO

ESTRATEGIA ERAGINKOR BAT

7 URRATSETAN

Arduraduna: Amaia Ocerin
Helburua: Nire zerbitzuen gaineko gaineko informazioa ematea erabiltzaile bakoitzaren beharren arabera; edukiak helarazi eta hirugarrenen informazioak zabaldu.
Legitimazioa: Egokitzen zaien pertsonen baimena
Hartzaileak: Webgunea ostatatu EBko herrialde batean
Eskubideak: Iristea, zuzentzea edo ezabatzea
Informazio gehigarria: Informazio hau  hemen osatu ahal duzu

razones por las que tener un blog
Eduki marketina

Blog bat izateko sei arrazoi

Interneten komunikatzeko kanalak soberan daudela eta blogak zaharkitutako baliabidea direla dirudi garai honetan. Baina nik defendatzen dut blogak gaur egun izan dezakezun tresnarik onena direla zure publikoari balioa emateko, konfiantza sortzeko eta zure merkatuan kokatzeko.
Blog bat izateko sei arrazoi nagusi daude:

Irakurtzen jarraitu »

Suscríbete al blog y recibe mi ebook de regalo

Aprende cómo crear una estrategia para tu marca

CREA UNA

ESTRATEGIA EFECTIVA

PARA REDES SOCIALES

EN SÓLO 7 PASOS

Información básica sobre la política de privacidad
Responsable: Amaia Ocerin
Finalidad: ​gestionar el alta a esta suscripción y remitir boletines periódicos con información y oferta prospectiva de productos o servicios propios y de terceros afiliados.
Legitimación: Consentimiento del interesado/a
Destinatarios: Hosting de la web en país de la UE
Derechos: Acceso, rectificación o cancelación
Información adicional: Puedes completar esta información en la página de política de privacidad.