Zure negozioaren presentzia digitala aktibatzeko bederatzi ekintza azkar eta erraz proposatzen zizkizun artikulua dela eta, Google My Businessi buruzko kontsultak jaso ditut.
Asko zarete gaiarekiko interesa agertu duzuenak. Batzuek bazenekiten errekurtso hori, baina orain arte ez zaizue gehiegi interesatu.
Zer da Google My Business
Baliabide hori zure balizko bezeroengana iristeko, zure burua ezagutarazteko eta, garai honetan, zure negozioak Interneten presentzia izateko bide gisa ikusi behar duzu.
Funtsean, Google My Business zure negozioaren datuekin fitxa bat osatzean oinarritzen da. Fitxa honek zure posta-helbidea jasoko du, eta Googlek bilatzailera bidaliko du. Modu horretan, zure erradio-geografikoan negozio bila dabiltzan erabiltzaileei eskainiko die. Irudiak, estekak eta bestelako datuak ere badaude, hala nola zure ordutegia, eskaintzen dituzun produktuak edo zerbitzuak, eskaintzak eta promozioak…
Duela hilabete batzuetatik hona, bestelako edukiak partekatzeko aukera ere ematen du, irudi, bideo, testu eta esteken bidez.
Zein negozio motatarako dago adierazita Google My Business?
denontzako.
Eta, jakina, era guztietako jardueretara ere bideratuta dago. Berdin dio salmenta establezimendu bat izatea, denda bat, kultur zentro bat, bulego bat, gimnasio bat, tailer mekaniko bat, eta abar.
Konturatu zara presentzia fisikoa dutenak aipatu ditudala? Zer gertatzen da, orduan, establezimendu fisikorik ez duten jarduerekin?
Hori da nire kasua, adibidez: pertsonei eta enpresei ematen diet zerbitzua, baina ez dut bezeroak bertaratzeko moduko presentzia fisikorik. Ez dut denda publiko eta orokorrik.
Beraz, horrelako negozioek edo negozio digitalek ezin dute izan fitxa Google My Businessen? Hortik galdetuz gero, ezetz esango dizute. Baina ez da egia.
Google My Businessen fitxa bat sortzea
Zure negozioa alta emanda ote zegoen egiaztatzeko, idatzi izen komertziala eta berrikusi Googlek eskaintzen dizkizun iradokizunak. Bazkideren batek, lehengo jabeak edo laguntzaileak egin dezake.
Ezerezetik hasiko bazara, datuak editatzen sortuko duzu fitxa.
Negozioa Google My Business agertzen bada dagoeneko
Argitaratzen duzunean zure markaren izen komertziala agertzen bada, arrazoi hauengatik izan daiteke:
- Badago zure negozioaren fitxa bat norbaitek sortu duelako
Agian zu zeu Google aukeraren batean klik egiten. Edo Googlek berak, bere katalogoko beste tresna batzuen bidez.
Horretarako, negozioaren jabea zarela frogatzeko datu batzuk egiaztatzeko eskatuko dizute.
- Izen bereko negozio-fitxak daude, baina ez dira zurea
Zurea aukeratu eta helbidea gehitu beharko duzu.
Googlek zure fitxako datuak osatzeko aukera emango dizu.
- Zure izena eta kokapena dituen enpresarik proposatzen ez badizu
Kasu honetan, zuk editatuko dituzu zure negozioaren datuak, eta Google My Businesseko negozioa egiaztatzeko prozesutik igaro beharko duzu. Jarraitu ezartzen dizkizun urratsak.
Google My Business fitxa osatzea
Saia zaitez zure bezeroentzat eta erakar zenitzakeen eta oraindik ezagutzen ez zaituzten erabiltzaileentzako informazio guztia ematen.
Osatu beharreko eremuen datuak berrikusi.
Gogoratu denak direla garrantzitsuak eta beren zergatia dutela.
Nabigatzailean ikusten denean, pantailaren eskuinaldean agertuko da, eta itxura hau izango du:
Eta Google Mapsen bilaketetan ere agertuko da, honela:

Google My Businessen negozioa egiaztatzea
Googlek egiaztapen-prozesu automatiko bat egingo du. Metodoa aukeratu eta urratsak jarraitu besterik ez duzu egin behar.
Google My Business fitxa hobetzea
Ikusten duzunez, fitxa sortzea erraza da. Orain trikimailua posizionamendurako optimizatzean datza, SEO.
Hobekuntza batzuk eginez gero, helburu handiagoak lortuko dituzu. Zuku guztia atera diezaiokezu tresna indartsu honi.
Google My Businessek kontrol-panel bat eskainiko dizu zure negozioa kudeatzeko eta datuak edozein unetan editatzeko. Panel horretan erabiltzaileen bilaketa-datuak jasoko dira.
Garrantzitsua da berrikustea eta emaitzen jarraipena egitea, aurkitzen zaituzten moduaren arrasto asko eskainiko dizkizutelako. Eta horrela hobeto garatu ahal izango duzu zure estrategia.
Hona hemen argibide batzuk.
Zure negozioaren izenburua eta deskribapena
Izenburuaren atala zure enpresaren izena jartzea da. Hori bakarrik.
Garrantzitsua da negozioaren deskribapena osatzea, zure bila ari diren erabiltzaileentzako aurkezpen-gutuna izango baita.
Hemen garrantzitsua da zure lan-eremuko gako-hitzak aipatzea.
Produktu eta zerbitzuak
Zure negozioak eskaintzen duena erakusteko aukera duzu, lan egiten duzun produktu edo zerbitzu bakoitzeko erregistroak sortuz. Aprobetxatu baliabide hau.
A priori atal hau osatzea gogaikarria iruditzen bazaizu ere, pentsatu erabiltzaileek Googlen bilatzen duten modua dela. Eta agertu egin behar duzu.
Argitalpenak
Esan dizudan bezala, duela hilabete batzuetatik zure fitxari lotutako edukiak argitara ditzakezu.
Kontrol-panelean bertan duzu horretarako aukera. Honako hauek argitara ditzakezu:
- Zure egoeraren eguneratzeak
- Eskaintzak edo promozioak
- Produktuak
- Gertaerak
Atal hau funtsezkoa izan daiteke ikusgarritasun handiagoa lortzeko eta zure sektore berean lan egiten duten beste enpresa batzuek egiten dutenetik bereizteko.
Ezaupideak
Bezeroek zurekin izandako esperientziari buruzko iruzkinak utz ditzakete.
Googlek erakusten ditu, zure puntuazioekin.
Proba soziala oso garrantzitsua da, zure zerbitzuak erabili dituztenen lekukotasunari esker beste bezero batzuk erakar ditzakezulako. Gogoratu pertsonek berdinen gomendioak jarraitzen ditugula erabakiak hartzerakoan.
Erreserbak
Zure negozioa tokiko establezimendu bat bada eta erreserbekin edo aurretiko hitzorduekin funtzionatzen baduzu, aukera hori erabakigarria da zuretzat.
Tokiko mailan SEO egitearen garrantzia
Google My Business SEO edo tokiko posizionamendua lantzeko tresna bikaina da.
Orain, inoiz baino gehiago, gai horiek lantzen hasteko unea da. Hasi zure fitxarekin Google My Businessen.