Googel My Business - Amaia ocerin

Google My Business: baduzu zure negozioaren fitxa? Berandu zabiltza!

Asko zarete Google My Business-i buruzko interesa agertu duzuenak aurreko artikulu batean erreferentzia bat irakurtzean. Artikulu hau guztiz praktikoa da, eta bertan azaltzen dizut nola sortu zure negozioaren fitxa plataforma honetan.

Zure negozioaren presentzia digitala aktibatzeko bederatzi ekintza azkar eta erraz proposatzen zizkizun artikulua dela eta, Google My Businessi buruzko kontsultak jaso ditut.

Asko zarete gaiarekiko interesa agertu duzuenak. Batzuek bazenekiten errekurtso hori, baina orain arte ez zaizue gehiegi interesatu.

Artikulu honetan Google My Business zer den eta zure negozioaren fitxa plataforma honetan nola sortzen den azalduko dizut.

Zer da Google My Business

Google My Business (GMB) Googleren doako tresna bat da, eta espazio bat eskaintzen du bilatzaile horretan, establezimendu fisikoek Interneten presentzia izan dezaten.

Baliabide hori zure balizko bezeroengana iristeko, zure burua ezagutarazteko eta, garai honetan, zure negozioak Interneten presentzia izateko bide gisa ikusi behar duzu.

Funtsean, Google My Business zure negozioaren datuekin fitxa bat osatzean oinarritzen da. Fitxa honek zure posta-helbidea jasoko du, eta Googlek bilatzailera bidaliko du. Modu horretan, zure erradio-geografikoan negozio bila dabiltzan erabiltzaileei eskainiko die. Irudiak, estekak eta bestelako datuak ere badaude, hala nola zure ordutegia, eskaintzen dituzun produktuak edo zerbitzuak, eskaintzak eta promozioak…

Duela hilabete batzuetatik hona, bestelako edukiak partekatzeko aukera ere ematen du, irudi, bideo, testu eta esteken bidez.

Zein negozio motatarako dago adierazita Google My Business?

denontzako.

Printzipioz, presentzia fisikoa duten negozioetarako baliabide bat da Google My Business, edozein motatakoa dela ere: Merkataritza, biltegia, bulegoa, zentroa…

Eta, jakina, era guztietako jardueretara ere bideratuta dago. Berdin dio salmenta establezimendu bat izatea, denda bat, kultur zentro bat, bulego bat, gimnasio bat, tailer mekaniko bat, eta abar.

Beraz, presentzia fisikoa duten negozio edo jarduera guztiek fitxa bat izan dezakete (eta izan behar dute) Google My Businessen.

Konturatu zara presentzia fisikoa dutenak aipatu ditudala? Zer gertatzen da, orduan, establezimendu fisikorik ez duten jarduerekin?

Hori da nire kasua, adibidez: pertsonei eta enpresei ematen diet zerbitzua, baina ez dut bezeroak bertaratzeko moduko presentzia fisikorik. Ez dut denda publiko eta orokorrik.

Beraz, horrelako negozioek edo negozio digitalek ezin dute izan fitxa Google My Businessen? Hortik galdetuz gero, ezetz esango dizute. Baina ez da egia.

Proba nire fitxan duzu, ikus dezakezunez.

Presentzia fisikorik gabeko negozioek ere izan dezakete fitxa Google My Businessen. Kontua da hau espezialistentzako trikimailu bat dela. -)

Google My Businessen fitxa bat sortzea

GMB fitxa bat sortzea nahiko erraza eta azkarra da.

Hasteko, Google My Businessen erregistratu beharko duzu Gmail-en helbide elektroniko batekin.

Saioa Google My Businessen hasi behar duzu zure negozioa gehitzeko edo erreklamatzeko: aldez aurretik alta emanda badago, jabetza erreklamatuko duzu; berrietatik sortu behar baduzu, prozesuarekin hasiko zara.

Zure negozioa alta emanda ote zegoen egiaztatzeko, idatzi izen komertziala eta berrikusi Googlek eskaintzen dizkizun iradokizunak. Bazkideren batek, lehengo jabeak edo laguntzaileak egin dezake.

Ezerezetik hasiko bazara, datuak editatzen sortuko duzu fitxa.

Negozioa Google My Business agertzen bada dagoeneko

Argitaratzen duzunean zure markaren izen komertziala agertzen bada, arrazoi hauengatik izan daiteke:

  • Badago zure negozioaren fitxa bat norbaitek sortu duelako

Agian zu zeu Google aukeraren batean klik egiten. Edo Googlek berak, bere katalogoko beste tresna batzuen bidez.

Kasu horretan, fitxa administratzea eska dezakezu.

Horretarako, negozioaren jabea zarela frogatzeko datu batzuk egiaztatzeko eskatuko dizute.

  • Izen bereko negozio-fitxak daude, baina ez dira zurea

Zurea aukeratu eta helbidea gehitu beharko duzu.

Jarraitu botoiari ematean, beste enpresen fitxak agertuko dira pantailan: hautatu “aukera hau ez dator bat”.

Googlek zure fitxako datuak osatzeko aukera emango dizu.

  • Zure izena eta kokapena dituen enpresarik proposatzen ez badizu

Kasu honetan, zuk editatuko dituzu zure negozioaren datuak, eta Google My Businesseko negozioa egiaztatzeko prozesutik igaro beharko duzu. Jarraitu ezartzen dizkizun urratsak.

Google My Business fitxa osatzea

Saia zaitez zure bezeroentzat eta erakar zenitzakeen eta oraindik ezagutzen ez zaituzten erabiltzaileentzako informazio guztia ematen.

Osatu beharreko eremuen datuak berrikusi.

Gogoratu denak direla garrantzitsuak eta beren zergatia dutela.

Nabigatzailean ikusten denean, pantailaren eskuinaldean agertuko da, eta itxura hau izango du:

Google My Business - Amaia Ocerin

Eta Google Mapsen bilaketetan ere agertuko da, honela:

Google My Businessen negozioa egiaztatzea

Googlek egiaztapen-prozesu automatiko bat egingo du. Metodoa aukeratu eta urratsak jarraitu besterik ez duzu egin behar.

Google My Business fitxa hobetzea

Ikusten duzunez, fitxa sortzea erraza da. Orain trikimailua posizionamendurako optimizatzean datza, SEO.

Hobekuntza batzuk eginez gero, helburu handiagoak lortuko dituzu. Zuku guztia atera diezaiokezu tresna indartsu honi.

Google My Businessek kontrol-panel bat eskainiko dizu zure negozioa kudeatzeko eta datuak edozein unetan editatzeko. Panel horretan erabiltzaileen bilaketa-datuak jasoko dira.

Garrantzitsua da berrikustea eta emaitzen jarraipena egitea, aurkitzen zaituzten moduaren arrasto asko eskainiko dizkizutelako. Eta horrela hobeto garatu ahal izango duzu zure estrategia.

Hona hemen argibide batzuk.

Zure negozioaren izenburua eta deskribapena

Izenburuaren atala zure enpresaren izena jartzea da. Hori bakarrik.

Garrantzitsua da negozioaren deskribapena osatzea, zure bila ari diren erabiltzaileentzako aurkezpen-gutuna izango baita.

Hemen garrantzitsua da zure lan-eremuko gako-hitzak aipatzea.

Produktu eta zerbitzuak

Zure negozioak eskaintzen duena erakusteko aukera duzu, lan egiten duzun produktu edo zerbitzu bakoitzeko erregistroak sortuz. Aprobetxatu baliabide hau.

A priori atal hau osatzea gogaikarria iruditzen bazaizu ere, pentsatu erabiltzaileek Googlen bilatzen duten modua dela. Eta agertu egin behar duzu.

Argitalpenak

Esan dizudan bezala, duela hilabete batzuetatik zure fitxari lotutako edukiak argitara ditzakezu.

Kontrol-panelean bertan duzu horretarako aukera. Honako hauek argitara ditzakezu:

  • Zure egoeraren eguneratzeak
  • Eskaintzak edo promozioak
  • Produktuak
  • Gertaerak

Atal hau funtsezkoa izan daiteke ikusgarritasun handiagoa lortzeko eta zure sektore berean lan egiten duten beste enpresa batzuek egiten dutenetik bereizteko.

Berriro ere, ikusten duzunez, edukietan dago gakoa.

Ezaupideak

Bezeroek zurekin izandako esperientziari buruzko iruzkinak utz ditzakete.

Googlek erakusten ditu, zure puntuazioekin.

Proba soziala oso garrantzitsua da, zure zerbitzuak erabili dituztenen lekukotasunari esker beste bezero batzuk erakar ditzakezulako. Gogoratu pertsonek berdinen gomendioak jarraitzen ditugula erabakiak hartzerakoan.

Erreserbak

Zure negozioa tokiko establezimendu bat bada eta erreserbekin edo aurretiko hitzorduekin funtzionatzen baduzu, aukera hori erabakigarria da zuretzat.

Tokiko mailan SEO egitearen garrantzia

Google My Business SEO edo tokiko posizionamendua lantzeko tresna bikaina da.

Berrirakurtzea gomendatzen dizudan artikulu honetan luze hitz egin dizut gai honi buruz.

Orain, inoiz baino gehiago, gai horiek lantzen hasteko unea da. Hasi zure fitxarekin Google My Businessen.

Partekatuko duzu?

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email
Crea una estrategia efectiva para redes sociales en sólo 7 pasos - Amaia Ocerin

Blogean harpidetu zaitez eta nire ebook-a opari bezala jasoko duzu 

Zure markaren sare sozialetarako estrategia nola garatu ikas ezazu 

SORTU SARE SOZIALETARAKO

ESTRATEGIA ERAGINKOR BAT

7 URRATSETAN

Arduraduna: Amaia Ocerin
Helburua: Nire zerbitzuen gaineko gaineko informazioa ematea erabiltzaile bakoitzaren beharren arabera; edukiak helarazi eta hirugarrenen informazioak zabaldu.
Legitimazioa: Egokitzen zaien pertsonen baimena
Hartzaileak: Webgunea ostatatu EBko herrialde batean
Eskubideak: Iristea, zuzentzea edo ezabatzea
Informazio gehigarria: Informazio hau  hemen osatu ahal duzu

Liburuaren Eguna 2021 - Amaia Ocerin
Kultura sarera

Liburuaren Egunean, nirea argitaratu nueneko oroitzapena

Liburuaren Egunean duela urte asko Alberto Muro argazkilariak eta biok argitaratu genuen liburuaz gogoratu naiz.
Bizkaiko baserriaren inguruko azterketa sakona egin genuen, ikuspegi ezberdinak landuz.
Niretzako liburu baten sormen eta produkzioa baino askoz gehiago izan zen eta barruak astindu zizkidan.
Oroitzapen eta sentsazio ederrak. Noizbait hona ekarri beharrekoak…

Irakurtzen jarraitu »

Suscríbete al blog y recibe mi ebook de regalo

Aprende cómo crear una estrategia para tu marca

CREA UNA

ESTRATEGIA EFECTIVA

PARA REDES SOCIALES

EN SÓLO 7 PASOS

Información básica sobre la política de privacidad
Responsable: Amaia Ocerin
Finalidad: ​gestionar el alta a esta suscripción y remitir boletines periódicos con información y oferta prospectiva de productos o servicios propios y de terceros afiliados.
Legitimación: Consentimiento del interesado/a
Destinatarios: Hosting de la web en país de la UE
Derechos: Acceso, rectificación o cancelación
Información adicional: Puedes completar esta información en la página de política de privacidad.