Ez da edozein urrats. Izan ere, branding-arekin edo erreputazio markaren eraikuntzarekin hasteko garrantzitsuenetako bat da. Hala ere, ez du balio edozein izen edo domeinuk. Emaitzak maximizatzeko eta erabiltzaileengana behar bezala iristeko arauak bete behar dituzu.
Pentsa ezazu izena dela zure bezero potentzialek jasotzen duten lehenengo gauza eta, horrekin batera, balio egoki batzuk transmititu behar dituzu. Plusen multzo hori, bezeroak jasotzen duen lehen inpresioa izan behar duena, hainbat lekutakoa izan daiteke, eta oso argi eduki behar duzu.
Enpresa batzuek izena jarduera bati lotzeko estrategia diseinatzen dute: Hotels, Burguer King, Pizza Hut… Beste konpainia batzuek nahiago dute produktuaren ezaugarri batean zentratu: Duracell, irauten eta irauten duten pila batzuk… Hala ere, naminga ez da hain ekintza sinpleetan oinarritzen.
Zer estrategia erabili behar dut izen egokia aukeratzeko
Izena oso garrantzitsua da negozio batentzat. Korporazio handiek denbora asko ematen dute marka bat izendatzen. Hala ere, enpresa txiki eta ertainen munduan hori alde batera utzi ohi da. Digitalaren modernitatean hain zentratuta dauden start-up-ez ari garenean ere, gaiari ez zaio behar bezala aurre egiten.
Zer nahi duzun transmititu
Erabili behar duzun denbora zure markaren izenarekin zer transmititu nahi duzun jakiteko. Saia zaitez produktu batera gehiegi bideratuta egon ez dadin, nahikoa mugatuko zaitu etorkizunean negozioaren aldaketak eta ikuspegiak egiteko.
Erraz ahoskatzeko izenak erabili
Saiatu erabiltzaileak izena adierazteko nahasmendurik ez izaten. Kontuan izan ahots bidezko bilaketaren teknologia, hitza ezagutu behar duela modu erraz batean, zalantzarik izan gabe. Egin laburra, gehienez lau silabakoa. Pentsa itzazu Goo-gle, Lin-ke-dIn, Twit-ter, Fa-ce-book…
SEO-an pentsatu
Gogoratu gero izen hori erabili beharko duzula marketin-estrategietan. SEO funtsezkoa da zure negozio digitala sustatzeko. Golozinen moduko zerbait aukeratzen baduzu, gozokien ordez, SEOko arduradunari oso zail jarriko diozu.
Moda iragankorrik eta pertsonen izenik ez
Kontu handiz ibili behar da eta moda iragankorrak saihestu behar dira. Izen eta jarduera batzuk oso modernoak izan daitezke une honetan, eta kalbarioa izan daitezke denboraren poderioz. Horixe gertatu zen negozioei bazkideen abizenak jartzeko moda osoarekin. Orain zaharkituta dago.
Domeinua libre dagoela ziurtatu
Sare sozialetan egoteak eta blog, webgune edo ecommerce bat izateak domeinua eremu horietan eskuragarri egotea eskatzen du. Egiazta ezazu.
Ikus dezakezunez, zure markarako izena aukeratzeko lanak denbora eta dedikazioa eskatzen ditu. Hausnartu eta izan sortzailea. Pentsatu erabiltzailearengan zer emozio eta inpresio sortzen dituen. Jarraitu aholku hauei eta ziur zurea aurkituko duzula.