Antolatu zure kultur ekitaldia arrakastaz! Komunikazio-plan bat sortzeko gida

plan-comunicacion-evento-cultural
Pausoz pauso azalduko dizut nola sortu dezakezun komunikazio-plan eraginkor bat zure kultura-ekitaldirako.

Edukien zerrenda

Kultura-ekitaldi baterako hutsezina den komunikazio-plan bat nola sortu azalduko dizut.

Komunikazio-plan bat mapa bat bezalakoa da, zure ekitaldia audientzia egokira iristeko eta nahi duzun eragina izateko gida ematen dizuna.

Jarraitu urrats hauei eta uste baino errazagoa dela ikusiko duzu.

Urratsez urrats kultura-ekitaldi baterako komunikazio-plan bat sortzea

1. Definitu zure helburua: Zer lortu nahi duzu zure ekitaldiarekin?

Artista berri bat ezagutaraztea da? Tokiko kultura sustatzea? Kausa sozial baterako dirua biltzea? Helburu argia izateak zure mezua bideratzen eta komunikazio-kanal egokienak aukeratzen lagunduko dizu.

Helburu batzuk zerrendatu. Gogoan izan neurgarriak, irisgarriak, denboran mugatuak… izan behar dutela. SMART metodoari jarraitzen dio ondo zentratzeko.

2. Ezagutu zure publikoa: Norengana iritsi nahi duzu?

Arte garaikidea maite duten gazteak dira? Elkarrekin jarduerak egitea bilatzen dituzten familiak? Kultura-sektoreko profesionalak? Identifikatu zure xede-publikoa, haiekin laburbilduko duen mezu bat sortzeko.

3. Aukeratu zure mezua: Zer komunikatu nahi duzu?

Zerk egiten du berezia zure ekitaldia? Zerk bereizten du antzeko beste gertaera batzuetatik? Defini ezazu mezu argi eta zehatz bat zure ekitaldiaren funtsa transmititzeko eta zure xede-publikoa erakartzeko.

4. Aukeratu zure kanalak: Non jakinaraziko duzu zure gertaera?

Milaka kanal daude zure entzuleengana iristeko: sare sozialak, komunikabideak, influencerrak, publizitate-kartelak, etab. Aukeratu zure xede-publikora eta aurrekontura hobekien egokitzen diren kanalak.

5. Egutegi bat sortu: Noiz komunikatuko duzu?

Ez itxaron azken minutura arte zure gertaera jakinarazten hasteko. Sortu argitalpen-egutegi bat zure edukia noiz eta non argitaratuko duzun zehazteko. Horrek etengabeko presentzia izaten eta itxaropena sortzen lagunduko dizu.

6. Definitu zure aurrekontua: Zenbat inbertitu behar duzu komunikazioan?

Aurrekontu bat ezartzeak lagunduko dizu komunikazio-kanalak lehenesten eta zure baliabideetara hobekien egokitzen diren tresnak aukeratzen.

7. Neurtu eta aztertu: Nola doa zure komunikazio-plana?

Garrantzitsua da zure komunikazio-planaren emaitzen jarraipena egitea, zerk funtzionatzen duen eta zerk ez ikusteko. Erabili analisi-tresnak zure argitalpenen irismena, zure entzuleen engagement-a eta inbertsioaren itzulera neurtzeko.

8. Izan sortzaile eta dibertitu!

Sormena funtsezkoa da zure ekitaldia nabarmentzeko.

Erabili hizkuntza hurbila eta erraza, sortu eduki bisual erakargarria eta antolatu jarduera interaktiboak zure entzuleak lotuta mantentzeko.

Partekatu nahi duzu?

Azken artikuluak

Harpidetu zaitez eta informazioa jaso

Pribatutasun politikaren gaineko oinarrizko informazioa
Arduraduna: Amaia Ocerin
Helburua: Nire zerbitzuen gaineko gaineko informazioa ematea erabiltzaile bakoitzaren beharren arabera
Legitimazioa: Egokitzen zaien pertsonen baimena
Hartzaileak: Webgunea ostatatu EBko herrialde batean
Eskubideak: Iristea, zuzentzea edo ezabatzea
Informazio gehigarria: Informazioa hemen osatu ahal duzu