contenidos sobre proyectos culturales en redes sociales

Kultur proiektuei buruzko edukien sorkuntza sare sozialetarako: gakoak

Sare sozialak tresna bikaina izan daitezke kultur proiektuek beharrezko zabalkundea lortzeko eta publikoarengana iristeko. Artikulu honetan gako batzuk eskaintzen dizkizut, eduki interesgarriak sortu eta hainbat plataformatan partekatzeko moduari buruz.

Sare sozialak funtsezko tresna dira komunikaziorako. Erakusleiho horretan hainbat proiektu azaldu ahal izango dituzu, zeri buruzkoak diren eta horietara nola joan.

Kultur proiektuen esparruan, ekosistema digitala behar bezala erabiltzea funtsezkoa da jendearen arreta erakartzeko eta bertaratzera animatzeko.

Gaur azalduko dizut nola landu behar den estrategia sare sozialetan.

Proiektu kulturalen kudeaketa sare sozialetan

Hona hemen edukiak sortzen lagunduko dizuten jarraibide batzuk:

1. Eduki garrantzitsua

Hau urrezko araua da. Edozer egiten duzula ere, jendearentzat benetan baliagarria izan dadila. Gehiago balio dute ongi egindako argitalpen gutxi batzuek, lasto hutsezko ehunek baino. Beraz, erabili sare sozial eta funtzionalitate bakoitza bere ezaugarrien arabera.

Adibidez, Instagrameko storietan, argitalpen bat errepikatu edo ideia bat errepikatu dezakezu. Feed-ean, berriz, oso gaizki gera daiteke, eta zure publikoa aspertu ere egin daiteke.

2. Formatu berriak erabili

Kulturaren esparruan bereziki, publikoak nolabaiteko interaktibitatea edo originaltasuna espero du.

Formula berriak erabiltzeko beldurrik ez izateaz gain, horietan espezializatu eta erregulartasunez erabili behar dituzu.

Horrela, zure edukia modu erakargarriagoan aurkeztuko duzu, jendeari gehiago gustatuko zaio eta gehiagotan partekatu eta ikusiko dute.

3. Umorea erabili

Oro har, kulturaren esparruan, umoreak oso harrera ona izaten du. Beraz, gehitu umore puntu bat erabiliko duzun komunikazioari.

Askoz ere modu hurbilagoan eta zuzenagoan lan egin dezakezu.

Era berean, zure publikoa lotzeko eta zure sareen inguruan komunitate indartsu bat sortzeko modu egokia da.

4. Jakin-minarekin jolastu

Bi modutan egin dezakezu.

Alde batetik, egingo den ekitaldiaren eremuarekiko pertsonen jakin-mina piztuz. Jatorriari, datu garrantzitsuei eta abarri buruz pixka bat hitz egitea, eta abar.

Eta, beste aldetik, hype bat sortuz parte-hartzaileen, lekuaren, jardueren eta abarren inguruan. Hau da, gertatuko denaren inguruan misterio pixka bat sortzea, jendea adiago eta itxaropentsuago egon dadin.

6. Hezitzailea izan dadila

Ematen du ez duela garrantzirik, baina funtsezkoa da jendeari informazio egiazkoa eta interesgarria ematea.

Kulturaren esparruan eskakizun batzuk daude, eta horietako bat da jendearen arreta erakarriko duen eta benetako interesa sortuko duen eduki hezitzaileak egin ahal izatea.

6. Diferentzia

Ezin duzu alde batera utzi marka-irudi bat, estilo propio bat sortzeko eta argazki originalak erabiltzeko beharra. Enpresa bat edo beste edozein proiektu pertsonal balitz bezala, hemen ere bereizketa erabakigarria da.

Ondorioz, kultur proiektuetarako sare sozialen estrategiak askatasun gehiago emango dizu, baina beste erantzukizun batzuk ere eskatuko dizkizu. Zure edukietan oinarrizko ekintza-ildo hauek jarraituz, plan eraginkor bat sortu ahal izango duzu, erabiltzaileen arreta erakarri eta emaitza onak lortuko dituena.

Partekatuko duzu?

Crea una estrategia efectiva para redes sociales en sólo 7 pasos - Amaia Ocerin

Blogean harpidetu zaitez eta nire ebook-a opari bezala jasoko duzu 

Zure markaren sare sozialetarako estrategia nola garatu ikas ezazu 

SORTU SARE SOZIALETARAKO

ESTRATEGIA ERAGINKOR BAT

7 URRATSETAN

Arduraduna: Amaia Ocerin
Helburua: Nire zerbitzuen gaineko gaineko informazioa ematea erabiltzaile bakoitzaren beharren arabera; edukiak helarazi eta hirugarrenen informazioak zabaldu.
Legitimazioa: Egokitzen zaien pertsonen baimena
Hartzaileak: Webgunea ostatatu EBko herrialde batean
Eskubideak: Iristea, zuzentzea edo ezabatzea
Informazio gehigarria: Informazio hau  hemen osatu ahal duzu

ordenar el plan de social media - Amaia Ocerin
Marketin digitala

6 modu erraz sare sozialetako plana ordenatuta mantentzeko

Gure aktibo digitalak ordenatzea etxea ordenatzea bezain garrantzitsua da. Niretzat behintzat bai.
Eta zer gertatzen da sare sozialekin? Ba antzeko zerbait. Dena botatzen dugun edukiontzi handi bat bihurtzen ari dira (batzuetan txistua botatzen dugu). Eta sare sozialak antolatzea ere garrantzitsua da, gure social media plana optimizatzeko.

Nola egin? Sei urratsetan azalduko dizut.

Irakurtzen jarraitu »

Suscríbete al blog y recibe mi ebook de regalo

Aprende cómo crear una estrategia para tu marca

CREA UNA

ESTRATEGIA EFECTIVA

PARA REDES SOCIALES

EN SÓLO 7 PASOS

Información básica sobre la política de privacidad
Responsable: Amaia Ocerin
Finalidad: ​gestionar el alta a esta suscripción y remitir boletines periódicos con información y oferta prospectiva de productos o servicios propios y de terceros afiliados.
Legitimación: Consentimiento del interesado/a
Destinatarios: Hosting de la web en país de la UE
Derechos: Acceso, rectificación o cancelación
Información adicional: Puedes completar esta información en la página de política de privacidad.

Atsegin duzu? Zabaldu! | ¿Te gusta?¡Compártelo!