Sare sozialak funtsezko tresna dira komunikaziorako. Erakusleiho horretan hainbat proiektu azaldu ahal izango dituzu, zeri buruzkoak diren eta horietara nola joan.
Kultur proiektuen esparruan, ekosistema digitala behar bezala erabiltzea funtsezkoa da jendearen arreta erakartzeko eta bertaratzera animatzeko.
Gaur azalduko dizut nola landu behar den estrategia sare sozialetan.
Proiektu kulturalen kudeaketa sare sozialetan
Hona hemen edukiak sortzen lagunduko dizuten jarraibide batzuk:
1. Eduki garrantzitsua
Hau urrezko araua da. Edozer egiten duzula ere, jendearentzat benetan baliagarria izan dadila. Gehiago balio dute ongi egindako argitalpen gutxi batzuek, lasto hutsezko ehunek baino. Beraz, erabili sare sozial eta funtzionalitate bakoitza bere ezaugarrien arabera.
Adibidez, Instagrameko storietan, argitalpen bat errepikatu edo ideia bat errepikatu dezakezu. Feed-ean, berriz, oso gaizki gera daiteke, eta zure publikoa aspertu ere egin daiteke.
2. Formatu berriak erabili
Kulturaren esparruan bereziki, publikoak nolabaiteko interaktibitatea edo originaltasuna espero du.
Formula berriak erabiltzeko beldurrik ez izateaz gain, horietan espezializatu eta erregulartasunez erabili behar dituzu.
Horrela, zure edukia modu erakargarriagoan aurkeztuko duzu, jendeari gehiago gustatuko zaio eta gehiagotan partekatu eta ikusiko dute.
3. Umorea erabili
Oro har, kulturaren esparruan, umoreak oso harrera ona izaten du. Beraz, gehitu umore puntu bat erabiliko duzun komunikazioari.
Askoz ere modu hurbilagoan eta zuzenagoan lan egin dezakezu.
Era berean, zure publikoa lotzeko eta zure sareen inguruan komunitate indartsu bat sortzeko modu egokia da.
4. Jakin-minarekin jolastu
Bi modutan egin dezakezu.
Alde batetik, egingo den ekitaldiaren eremuarekiko pertsonen jakin-mina piztuz. Jatorriari, datu garrantzitsuei eta abarri buruz pixka bat hitz egitea, eta abar.
Eta, beste aldetik, hype bat sortuz parte-hartzaileen, lekuaren, jardueren eta abarren inguruan. Hau da, gertatuko denaren inguruan misterio pixka bat sortzea, jendea adiago eta itxaropentsuago egon dadin.
6. Hezitzailea izan dadila
Ematen du ez duela garrantzirik, baina funtsezkoa da jendeari informazio egiazkoa eta interesgarria ematea.
Kulturaren esparruan eskakizun batzuk daude, eta horietako bat da jendearen arreta erakarriko duen eta benetako interesa sortuko duen eduki hezitzaileak egin ahal izatea.
6. Diferentzia
Ezin duzu alde batera utzi marka-irudi bat, estilo propio bat sortzeko eta argazki originalak erabiltzeko beharra. Enpresa bat edo beste edozein proiektu pertsonal balitz bezala, hemen ere bereizketa erabakigarria da.
Ondorioz, kultur proiektuetarako sare sozialen estrategiak askatasun gehiago emango dizu, baina beste erantzukizun batzuk ere eskatuko dizkizu. Zure edukietan oinarrizko ekintza-ildo hauek jarraituz, plan eraginkor bat sortu ahal izango duzu, erabiltzaileen arreta erakarri eta emaitza onak lortuko dituena.