Kultur proiektuei buruzko edukien sorkuntza sare sozialetarako: gakoak

contenidos sobre proyectos culturales en redes sociales
Sare sozialak tresna bikaina izan daitezke kultur proiektuek beharrezko zabalkundea lortzeko eta publikoarengana iristeko. Artikulu honetan gako batzuk eskaintzen dizkizut, eduki interesgarriak sortu eta hainbat plataformatan partekatzeko moduari buruz.

Edukien zerrenda

Sare sozialak funtsezko tresna dira komunikaziorako. Erakusleiho horretan hainbat proiektu azaldu ahal izango dituzu, zeri buruzkoak diren eta horietara nola joan.

Kultur proiektuen esparruan, ekosistema digitala behar bezala erabiltzea funtsezkoa da jendearen arreta erakartzeko eta bertaratzera animatzeko.

Gaur azalduko dizut nola landu behar den estrategia sare sozialetan.

Proiektu kulturalen kudeaketa sare sozialetan

Hona hemen edukiak sortzen lagunduko dizuten jarraibide batzuk:

1. Eduki garrantzitsua

Hau urrezko araua da. Edozer egiten duzula ere, jendearentzat benetan baliagarria izan dadila. Gehiago balio dute ongi egindako argitalpen gutxi batzuek, lasto hutsezko ehunek baino. Beraz, erabili sare sozial eta funtzionalitate bakoitza bere ezaugarrien arabera.

Adibidez, Instagrameko storietan, argitalpen bat errepikatu edo ideia bat errepikatu dezakezu. Feed-ean, berriz, oso gaizki gera daiteke, eta zure publikoa aspertu ere egin daiteke.

2. Formatu berriak erabili

Kulturaren esparruan bereziki, publikoak nolabaiteko interaktibitatea edo originaltasuna espero du.

Formula berriak erabiltzeko beldurrik ez izateaz gain, horietan espezializatu eta erregulartasunez erabili behar dituzu.

Horrela, zure edukia modu erakargarriagoan aurkeztuko duzu, jendeari gehiago gustatuko zaio eta gehiagotan partekatu eta ikusiko dute.

3. Umorea erabili

Oro har, kulturaren esparruan, umoreak oso harrera ona izaten du. Beraz, gehitu umore puntu bat erabiliko duzun komunikazioari.

Askoz ere modu hurbilagoan eta zuzenagoan lan egin dezakezu.

Era berean, zure publikoa lotzeko eta zure sareen inguruan komunitate indartsu bat sortzeko modu egokia da.

4. Jakin-minarekin jolastu

Bi modutan egin dezakezu.

Alde batetik, egingo den ekitaldiaren eremuarekiko pertsonen jakin-mina piztuz. Jatorriari, datu garrantzitsuei eta abarri buruz pixka bat hitz egitea, eta abar.

Eta, beste aldetik, hype bat sortuz parte-hartzaileen, lekuaren, jardueren eta abarren inguruan. Hau da, gertatuko denaren inguruan misterio pixka bat sortzea, jendea adiago eta itxaropentsuago egon dadin.

6. Hezitzailea izan dadila

Ematen du ez duela garrantzirik, baina funtsezkoa da jendeari informazio egiazkoa eta interesgarria ematea.

Kulturaren esparruan eskakizun batzuk daude, eta horietako bat da jendearen arreta erakarriko duen eta benetako interesa sortuko duen eduki hezitzaileak egin ahal izatea.

6. Diferentzia

Ezin duzu alde batera utzi marka-irudi bat, estilo propio bat sortzeko eta argazki originalak erabiltzeko beharra. Enpresa bat edo beste edozein proiektu pertsonal balitz bezala, hemen ere bereizketa erabakigarria da.

Ondorioz, kultur proiektuetarako sare sozialen estrategiak askatasun gehiago emango dizu, baina beste erantzukizun batzuk ere eskatuko dizkizu. Zure edukietan oinarrizko ekintza-ildo hauek jarraituz, plan eraginkor bat sortu ahal izango duzu, erabiltzaileen arreta erakarri eta emaitza onak lortuko dituena.

Partekatu nahi duzu?

Azken artikuluak

Harpidetu zaitez eta informazioa jaso

Pribatutasun politikaren gaineko oinarrizko informazioa
Arduraduna: Amaia Ocerin
Helburua: Nire zerbitzuen gaineko gaineko informazioa ematea erabiltzaile bakoitzaren beharren arabera
Legitimazioa: Egokitzen zaien pertsonen baimena
Hartzaileak: Webgunea ostatatu EBko herrialde batean
Eskubideak: Iristea, zuzentzea edo ezabatzea
Informazio gehigarria: Informazioa hemen osatu ahal duzu