campañas de email marketing - Amaia Ocerin

Marketin emaila: nola hasi teknika hauetan

Posta elektroniko bidezko email marketinean hastea estrategia onenetako bat izan daiteke. Arrazoia da denok erabiltzen dugula posta elektronikoa eta inbertsioaren itzulera-indizeak altuak direla. Gida bat partekatzen dut zurekin, teknika horietan hasteko.

Posta bidezko marketina, marketina egiteko modurik merkeen eta arinenetarikoa da.

Estatistikek erakusten dute inbertsioaren itzulera handiena eskaintzen duen estrategietako bat dela. Are gehiago, 2019an egindako azterketa-datuek ondorioztatzen dute posta elektronikoaren inbertsioaren itzulerak (ROI) gora egiten jarraitzen duela urtez urte.

Posta elektroniko bidezko marketina jokoa aldatzen ari da

Posta elektronikoak zeregin garrantzitsua du pertsonen bizitzan, batez ere marketinaren industrian. Eduki mota horrek bezeroekiko harremanak sustatzen ditu, leialtasuna sortzen du eta marken eta harpidedunen arteko lotura indartzen du. Email marketina bezeroengana iristen den prozesu egiaztatua da, beste teknologia batzuek, sinple eta garbi, ezin dituzten formetan.

Posta elektronikoaren eraginkortasunari buruzko kontzientzia izan arren, merkaturatzeko beste bide guztiak bezala, email marketinak gainditu beharreko erronka ugari ditu. Posta elektroniko bidezko marketinaren erronka nagusia da hedabideetako gastuari dagokionez jasotzen duen errespetu eta begirune eskasa. Enpresa gehienek aurrekontu kontserbadore bat baino ez dute gastatzen posta elektroniko bidezko marketinean, nahiz eta emaitza nabarmenak lortu diren bihurketak eta diru-sarrerak sortzeko orduan.

Oso eraginkorra da. Baina posta elektroniko bidezko marketina oso errentagarria denez (eta askotan doakoa), askotan beste marketin mota batzuk baino botere gutxiago duela pentsatzen da.

Honaino iritsi bazara eta horrelako ekintzak zure estrategian lagungarri izan daitezkeela uste baduzu, aholku batzuk emango dizkizut behar bezala abiarazteko. Zerrendako gauza batzuk hutsalak dirudite, baina xehetasunik txikienek zure e-mail marketin kanpainek helburuak betetzea eragin dezakete… edo ez.

Nola hasi email marketineko kanpainekin

1. Zure helburuak zehaztu

Zure helburuak zehaztea da lehen urratsa. Posta elektroniko bidezko marketin-kanpaina arrakastatsua lortzeko, argi eta garbi zehaztu beharko dituzu helburuak.

Helburu zuzenak ezartzeko gakoa zure proiektuko marketin-ekosistema eta KPI guztiekin lerrokatzea da. Zure helburuak bezeroarengan zentratu behar dira, eta konpromisoan oinarrituta egon behar dira

Ezarri pixkanaka lor ditzakezun eta zure aurreko ahaleginen gainean eraiki ditzakezun helburu batzuk.

Zure helburuak zehazten laguntzeko, honako galdera hauei erantzuten:

  • Nori bidaltzen dizkiozu posta elektronikoak?
  • Zein da posta elektronikoak bidaltzeko dituzun arrazoiak?
  • Zer motako posta elektronikoak bidaltzen dituzu?
  • Nola nahi duzu posta elektronikoak ikustea?
  • Zein maiztasun erabiliko duzu posta elektronikoak bidaltzeko?

Hartu denbora hori guztia zentratzeko, eta saiatu argia eta zehatza izaten erantzunean. Posta elektronikoko kanpainek helburu ugari izan ditzakete, baina funtsezkoa da ulertzea zeinek duen lehentasun handiena. Horrez gain, zure ikuspegia une jakin batean mantentzea inportantea da, email marketinean arrakasta lortzeko.

2. Zerrenda luzatu

Posta elektronikoaren zerrenda ikaragarria sortzea arazo handia izan daiteke hasiberrientzat eta posta elektroniko bidezko marketineko adituentzat.

Zenbat eta harpidedun gehiago izan, orduan eta hobeto. Horregatik jartzen dute markek hainbeste energia bezero potentzial berriak erosteko.

Merezi du ahaleginak, baina agian ez da erraza izango pertsonek helbide elektronikoa ematea. Izan ere, lead-ak sortzea da email marketineko profesionalen erronka nagusia.

Nola hazi posta elektronikoko zerrenda bat

Zure posta elektronikoaren zerrenda handitzeko hainbat modu daude.

Lead magneten erabilera da ezagunenetako bat. Iman bat da Lead magneta, harpidedun berriak erakartzen dituen zerbait.

Lead magneten adibideak

  • Doako liburu elektronikoa.
  • Deskarga daitekeen egiaztapen-zerrenda bat.
  • Doako ikastaro txiki bat.
  • Eskuliburu bat.

Adibide batzuk baino ez dira, baina, ikusten duzunez, guztiek dute izendatzaile komun bat: doakoak dira.

Balio handiko edukiak doan eskaintzea da helburua, helbide elektronikoaren truke.

Lead magnet-en gauzarik onena da behin eraikitzen dituzula eta bigarren mailan modu pasiboan lan egiten uzten diezula, premiazkoak ez badira behintzat, zuretzat arrastoak biltzen jarraituko dutela, lan gehigarririk egin beharrik gabe. Ez dago gaizki, ezta?

Harpidedunen zerrenda hazteko gomendagarriak ez diren beste modu batzuk

Gai honi buruz ikertu baduzu, ziur badakizula beste teknika batzuk daudela harpidedunen zerrendak hazteko, adibidez, erostea.

Tentagarria izan daiteke, ez dut ezetz esaten. Baina esan behar dizut ez dela legezkoa, ezta egokia ere.

Alde batetik, posta elektronikoko kontuak jabeen baimen eta onarpen espliziturik gabe erabiltzeak ez du betetzen Datuak Babesteko Europako Erregelamendua, eta, beraz, ez dago baimenduta. Kontuz horrekin.

Baina, gainera, horrelako zerrendak ez daude segmentatuta, eta ez dizkizute eskainiko helburuak betetzen dituzula egiaztatzeko behar dituzun datu espezifikoak. Ez dira, ziurrenik, kalitatezko kontaktu edo lead kualifikatuak izango.

Beraz, zure ahaleginak kalitatezko kontaktuekin zure zerrenda handitzera bideratu behar dira, benetan interesatzen zaizkizun horietakoak, zure eskaintzarekin bat datozelako.

Modu organikoan posta-zerrenda bat sortzea lan nekeza da eta denbora behar du. Baina ereitea da kontua, etorkizunerako biltzeko.

3. Kalitatezko marketineko e-mail plataforma batean inbertitu

Mezuak posta elektronikoko ohiko aplikazioen bidez bidal daitezke, noski baietz. Baina ez da batere gomendagarria.

E-mail marketineko tresnek beste abantaila batzuk eskaintzen dituzte kostu txiki eta onargarriari dagokionez: mezuak estetika pixka bat zainduagoarekin sor daitezke, bidalketak automatiza daitezke, kanpainek eta inbertsioaren itzulerak eragiten duten inpaktua kontrola daiteke… Eta zerrendak segmentatzea ere oso garrantzitsua da.

Tresnaren kostua zure behar zehatzen araberakoa izango da, baina jakin behar duzu merkatuan aukera desberdinak daudela.

4. Emaitzak aztertu eta interpretatu

Esan dizudan bezala, email marketineko tresnek bidalketa-kanpaina bakoitzean lortutako emaitzen jarraipena egiteko aukera ematen dizute.

Horiek aztertzea eta ondorioak ateratzea funtsezkoa da hurrengoan arrakasta handiagoa lortzeko eta ezarritako helburuak betetzen joateko.

Hasteko, oinarrizko kontzeptuak argi eduki behar dira, hala nola:

  • Irekiera-tasak: hartzaile-kopuru osotik zure posta elektronikoa irekitzen duten hartzaileen kopurua.
  • Klik tasak: zure posta elektronikoaren esteketan klik egiten duten hartzaileen kopurua.
  • Harpidetza ezeztatzeko tasak: zure zerrendatik baja ematea eskatzen duten pertsonen kopurua.
  • Errebote-tasak: hartzailearen posta elektronikoko zerbitzariak uko egiten dion zure zerrendako helbide elektronikoen kopurua.

Bere arrakasta neurtzeko gakoa lurrazalaren azpian zulatzea da. Kontua ez da mezu elektroniko erakargarriak eta behar bezala idatziak sortzea bakarrik. Hau ere bai. Baina kontua da datuek diotena kontuan hartzea eta zure ikuspegia hobetzeko erabiltzea.

5. Segmentatu zure harpidedunak

Posta elektronikoko harpidedun guztiak berdinak dira? Noski ezetz. Orduan, zergatik nahiko zenituzke denak berdin tratatu?

Hori saihesteko, segmentatu zure harpidedunak, talde espezifikoetan jarri, eduki bakarra eman diezaiezun.

Ez dira harpidedun guztiak talde berean jarri behar: zure interesen arabera azpitaldeak egiteko lana hartu behar duzu. Adibidez: jar dezagun harpidedun bat lortzen duzula zure doako liburu elektronikoa deskargatu zutelako. Eta esan dezagun beste bat lortzen duzula deskontu-kode bat jasotzeko erregistratu zirelako.

Lehen harpidedunak esperientzia hobea izan lezake doako eduki gehiago jasotzean, eta bigarrenak, berriz, hobeto egin lezake etorkizuneko deskontu eta opariekin. Kontua da norbanakoarentzat zentzua duen edukia ematea.

Baliteke berehalako saria ez izatea, epe luzerako ikuspegia delako, baina posta elektroniko bidezko marketina erabakigarria da bere marketin digitaleko estrategia orokorrerako.

Lanean hasten bazara, etorkizunean fruituak jaso ahal izango dituzu, posta elektronikoa ez baita laster desagertuko.

Partekatuko duzu?

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email
Crea una estrategia efectiva para redes sociales en sólo 7 pasos - Amaia Ocerin

Blogean harpidetu zaitez eta nire ebook-a opari bezala jasoko duzu 

Zure markaren sare sozialetarako estrategia nola garatu ikas ezazu 

SORTU SARE SOZIALETARAKO

ESTRATEGIA ERAGINKOR BAT

7 URRATSETAN

Arduraduna: Amaia Ocerin
Helburua: Nire zerbitzuen gaineko gaineko informazioa ematea erabiltzaile bakoitzaren beharren arabera; edukiak helarazi eta hirugarrenen informazioak zabaldu.
Legitimazioa: Egokitzen zaien pertsonen baimena
Hartzaileak: Webgunea ostatatu EBko herrialde batean
Eskubideak: Iristea, zuzentzea edo ezabatzea
Informazio gehigarria: Informazio hau  hemen osatu ahal duzu

Liburuaren Eguna 2021 - Amaia Ocerin
Kultura sarera

Liburuaren Egunean, nirea argitaratu nueneko oroitzapena

Liburuaren Egunean duela urte asko Alberto Muro argazkilariak eta biok argitaratu genuen liburuaz gogoratu naiz.
Bizkaiko baserriaren inguruko azterketa sakona egin genuen, ikuspegi ezberdinak landuz.
Niretzako liburu baten sormen eta produkzioa baino askoz gehiago izan zen eta barruak astindu zizkidan.
Oroitzapen eta sentsazio ederrak. Noizbait hona ekarri beharrekoak…

Irakurtzen jarraitu »

Suscríbete al blog y recibe mi ebook de regalo

Aprende cómo crear una estrategia para tu marca

CREA UNA

ESTRATEGIA EFECTIVA

PARA REDES SOCIALES

EN SÓLO 7 PASOS

Información básica sobre la política de privacidad
Responsable: Amaia Ocerin
Finalidad: ​gestionar el alta a esta suscripción y remitir boletines periódicos con información y oferta prospectiva de productos o servicios propios y de terceros afiliados.
Legitimación: Consentimiento del interesado/a
Destinatarios: Hosting de la web en país de la UE
Derechos: Acceso, rectificación o cancelación
Información adicional: Puedes completar esta información en la página de política de privacidad.