Marketin eta komunikazioko ideiak diseinu eta arkitektura negozioentzako

Blog Amaia Ocerin - marketing arquitectura
Arkitekturako ikasketak eta profesionalak komunikazioa eta marketina beren xede-publikoarengana iristen lagunduko dien tresnatzat hartu behar dituzte. Artikulu honetan zure komunikazio eta marketin digitaleko ekintzekin hasteko oinarrizko ideiak dituzu.

Edukien zerrenda

Arkitekturako profesionalek eta estudioek marketinean eta komunikazioan bi tresna indartsu dituzte ikusgarritasuna lortzeko, egiten dutena erakutsi eta zergatik egiten duten eta bere xede taldea erakargarri.

Estrategia asko jar daitezke martxan, baina nola aukeratu hobekien balio diezaieketenak? Nola egokitu estrategiak zure jarduera eta helburuetara?

Komunikazioak eta marketinak eskaintzen dituen abantailak arkitekturako negozio eta profesionalei

Ikusiko duzu azken urteotan modu esponentzialean handitu dela arkitektura-jarduerarekin lotutako arloen online presentzia.

Jarraitzaileak eta likeak lortzea ekintza horietako batzuen ondorioak dira. Sare sozialak izan daitezke presentzia eduki beharreko plataformetako batzuk. Baina hori baino gorago, estrategia planifikatu eta egituratu bat egon beharko luke.

Arkitekturako profesionalek eta estudioek komunikazioa eta marketina beraien xede-publikoarengana iristen lagunduko dieten tresnatzat hartu behar dituzte.

Abantaila handi honekin erlazionatuta, ahal izango dute ere:

  • Marka egin
  • Erakutsi eta frogatu enpresaren baloreak eta nahiak
  • Markarekiko ikusgarritasuna handitu
  • Komunitate bat sortu markaren inguruarekiko
  • Mezuak transmititzeko komunikazio kanal eta tresna propioak izatea

Nondik hasi? Erraz hasteko ekintzak

Estrategia batekin hastea ez da minutu batzutan plantea daitekeen gai bat. Beharrezkoa da egoera aztertzeko prozesu batetik igarotzea, helburu batzuk ezartzea, plan bat definitzea eta nola neurtuko den ezartzea.

Gainera, hobe da ekintza txiki, labur, erraz eta neurgarriekin hastea eta probatzea. Estrategia bat ezartzeko, SMART helburuen metodoari jarraitzea gomendatzen dizut.

Goazen martxan jarri ahal duzun ideia batzukin.

Eguneratu eta optimizatu aktibo digitalak

Eduki eta ekintzekin abiatu aurretik, aktibo digitalak prest jartzea komeni da.

Webgunea, bloga, sare sozialetako profilak eta beste plataforma batzuk berrikustea lehen urratsa da martxan jarri aurretik.

Honek dira lortzeko garatu ahal dituzun akzioak:

  • Eguneratu informazioa eta datuak
  • Baliabide grafikoak eta markakoak berrikustea: logoa, irudi korporatiboa, koloreak, profileko argazkiak…
  • Markaren balio-proposamenari buruzko informazioa eta deskribapena eskaintzea

Alde horretatik, zure webgunea zure aktibo digital handiena izan daiteke. Ondo egituratua eta ezinbesteko atalak dituen webgunea, portfolioarena kasu, esperientzia eta garatutako proiektuak erakusteko. Hori da zure lana posizionatzeko eta zure agintea ziurtatzeko modurik onena.

Zure proiektuen portfolio-atal honetan garrantzitsua izango da ikus-entzunezko baliabideak aprobetxatzea, hala nola kalitate handiko irudiak eta bideoak, zure lanaren adibideak erakutsi ahal izateko. Irudiak 2Dko eta 3Dko planoak izan ahal dituzte, aurreko eta ondorengo argazkiak eta 3Dko renderizazioak izan ditzakete.

Marka landu, pertsonala ere bai

Marka pertsonala lantzea, profesionalen kasuan, eta marka konpainia mailan, zer eta nola egiten den erakusteko moduan.

Jardueraren helburua eta markaren balioak partekatzea.

Gizatiartu marka

Marka gizatiartzea eta marka osatzen duen taldea eta komunitatea erakustea garrantzitsua da komunikazio- eta marketin-linea bat markatzeko.

Marka edukiekin lotu

Tonu eta mezu bat bilatu eta edukiak sortu marka bezala transmititu nahi denarekin lotuta,

Era berean, profesionala edo marka bere arloan aditu bezala kokatzen laguntzen duten hirugarrenen edukiak partekatzea, jarduera eta balio mota batzuekiko interesa izatea, joeretan eguneratuta egotea, sektoreko berrikuntzak, etab.

Egiten diren lanak partekatu

Zerbait egiten dela, espezialista dela eta modu jakin batean egiten dela esateko modurik onena hori erakustea da. Gainera, arkitekturarekin lotutako jarduera ezin hobea da ikus-entzunezko moduan partekatzeko, irudiek berez izan dezaketen ahalmenagatik. Adibidez, proiektuen aurrekoa eta ondorengoa, prozesua bera, proiektuen garapenaren une desberdinak…

Baliozko informazioa partekatu

Web korporatiboa, bloga edo sare sozialak oso kanal propioak dira, eta eskaintzen diren proiektuak, lanak edo zerbitzuak baino askoz gehiago zabal daitezke horietan.

Xede-publikoarentzat balio handiko edukiak eskaintzeko aukera aprobetxatu behar da.

Testigantzak

Ahoz ahokoak beti funtzionatu izan du, funtzionatzen du eta funtzionatuko du. Eta ingurune digitalak beste bezero batzuen testigantzak erakusteko baliabideak eta tresnak eskaintzen ditu.

Erraz erakutsi daiteke hirugarrenek markari buruz emandako testigantza.

Zenbat eta arinago garatzen hasten zaren honelako ekintzak, arinago egiaztatu ahalko dituzu emaitzak. Eta egunerokotasunak uzten ez badizu zeregin horiei denbora bat dedikatzen, gai horretan espezializatutako profesional baten laguntza izan beharko zenuke.

Partekatu nahi duzu?

Azken artikuluak

Harpidetu zaitez eta informazioa jaso

Pribatutasun politikaren gaineko oinarrizko informazioa
Arduraduna: Amaia Ocerin
Helburua: Nire zerbitzuen gaineko gaineko informazioa ematea erabiltzaile bakoitzaren beharren arabera
Legitimazioa: Egokitzen zaien pertsonen baimena
Hartzaileak: Webgunea ostatatu EBko herrialde batean
Eskubideak: Iristea, zuzentzea edo ezabatzea
Informazio gehigarria: Informazioa hemen osatu ahal duzu