Amaia Ocerin - consultoría - aholkularitza

Marketina egin nahi duzu? Gaizki zoaz estrategiarik gabe

Sarritan, marketin digitaleko ekintza bat planteatzen denean, ekintzak abian jartzean datza, jarraitu beharreko estrategia ondo zehaztu aurretik gelditu gabe. Estrategia egiten denbora emateak bidea markatuko digu, eta denbora eta kostuak aurreztuko ditugu. Zergatik?

Enpresa gehienek epe laburreko helburuak lortzera bideratzen dituzte beren marketin-ekintzak, salmentak handitze aldera.

Hasiera batean hori logikoa izan daitekeen arren, estrategia bat eduki gabe marketin-teknika desberdinak ezartzea zure negozioan ondorio katastrofikoak izan ditzakeen akatsa da. Eta, tamalez, askotan gertatzen den kasu bat da; egiteko eta egiteko ahalegin horretan, ahaztu egiten da egin aurretik oinarrizko hainbat gai planteatu behar direla.

Zergatik da beharrezkoa marketin-estrategia bat?

Galdera batzuk egiteak eta jarraitu beharreko bidea hasi aurretik planteatzeak denbora, kostuak eta, batez ere, fokua zentratzen lagun diezaguke.

1. Zure xede-publikoa ezagutzeko aukera ematen dizu

Zure enpresan marketin-estrategia bat ezartzearen funtsezko onuretako bat zure targeta sakon ezagutzeko aukera da.

Zure helburu publikoa ezagutzeko funtsezkoa da zure buyer pertsona edo bezero ideala zein den definitzea. Zure bezero mota zehaztu ondoren, jakingo duzu zein diren haren beharrak edo zein komunikazio-kanal diren egokienak horretara iristeko.

Horri esker, balio-proposamenak eta marketin-kanpainak sortu ahal izango dituzu, zure publikoaren beharrak konpontzeko.

Gainera, prozesu jarraitua da. Botatzen duzun kanpaina bakoitzarekin zure audientziari buruzko zerbait gehiago ezagutuko duzu, eta zure produktuak eta zerbitzuak zure eskakizunetara egokitu ahal izango dituzu.

2. Bezeroak erakartzea eta leial bihurtzea

Aipatu dudan bezala, marketin-ekintza isolatuak produktu baten salmentak handitzera bideratuta daude.

Marketin-estrategia batean, aldiz, bezero berriak erakarri eta fidelizatu nahi dira. Hori lortzeko, hainbat ekintza inplementatzen dira erosketa-prozesuaren etapa bakoitzean.

Bezeroak izatea salmentak izatea baino garrantzitsuagoa da: bezero leial batek produktu bat baino gehiago erosiko du, zure markaren irudia hobetzen lagunduko dizu eta kontsumitzaile berriak erakartzeko ezinbesteko elementua izango da.

3. Zure negozioaren hainbat alderdi hobetzen lagunduko dizu

Ondo garatutako marketin-estrategia bat baliagarria izango zaizu zure bezeroak handitzeko eta, beraz, zure salmentak hobetzeko. Marketin-estrategia batean hainbat helburu mota zehazten dira, eta horiek ez dute salmentekin bakarrik zerikusirik.

Sarean duzun presentzia handitzea, zure marka-irudia hobetzea, bezeroarekiko arreta hobetzeko kanal berriak aurkitzea edo zure marka lehiakideen gainetik jartzea marketin-estrategia orok kontuan hartu behar dituen helburuak dira.

Eta salmentekin zuzenean lotuta ez badaude ere, ondo aztertuz gero, helburu horiek lortzeak epe luzerako emaitzak hobetzea ekarriko du.

4. Errentagarritasun handiagoa

Marketin-estrategia bat definitzen denean, hainbat alderdi aztertzen dira.

1. puntuan azaldu dudan bezala, funtsezko faktoreetako bat zure bezero tipoa ezagutzea da. Baina horretaz gain, funtsezkoa da zure negozio-sektorean merkatuak duen funtzionamenduari eta zure zuzeneko lehiari buruzko datuak biltzea.

Azterketa horri esker, ustiatu gabeko merkatu-nitxoak aurkituko dituzu, edo zure aurkarien ahuleziak ezagutuko dituzu. Horrela, marketin-kanpaina eraginkorragoak eta, aldi berean, askoz errentagarriagoak sortu ahal izango dituzu.

Irakurri ahal izan duzunez, marketin-estrategia bat lantzeak onura ugari ekarriko dizkizu zure negozioari, eta, beraz, lehenbailehen martxan jartzea da nire gomendioa.

Partekatuko duzu?

Crea una estrategia efectiva para redes sociales en sólo 7 pasos - Amaia Ocerin

Blogean harpidetu zaitez eta nire ebook-a opari bezala jasoko duzu 

Zure markaren sare sozialetarako estrategia nola garatu ikas ezazu 

SORTU SARE SOZIALETARAKO

ESTRATEGIA ERAGINKOR BAT

7 URRATSETAN

Arduraduna: Amaia Ocerin
Helburua: Nire zerbitzuen gaineko gaineko informazioa ematea erabiltzaile bakoitzaren beharren arabera; edukiak helarazi eta hirugarrenen informazioak zabaldu.
Legitimazioa: Egokitzen zaien pertsonen baimena
Hartzaileak: Webgunea ostatatu EBko herrialde batean
Eskubideak: Iristea, zuzentzea edo ezabatzea
Informazio gehigarria: Informazio hau  hemen osatu ahal duzu

qué es y cómo hacer un calendario editorial_Amaia-Ocerin
Eduki marketina

Zer da egutegi editoriala eta nola egin dezakezu bat zure blogerako? Gida osoa

Egutegi editoriala edukien edozein marketin-estrategiaren funtsezko zati bat da.
Izan ere, planifikazio bat izatea eta antolatuta egotea estrategia posiblerik onena da.
Gida oso honetan azalduko dizut zer den eta nola egin.
Eta “ahal dudanean idazten dut eta bururatzen zaidanari buruz” hitzetik aurretik zer idatzi beharko duzun jakitera pasatuko zara.
Denbora eta esfortzuak aurreztuko dituzu, eta eraginkorragoa izango zara.

Irakurtzen jarraitu »

Suscríbete al blog y recibe mi ebook de regalo

Aprende cómo crear una estrategia para tu marca

CREA UNA

ESTRATEGIA EFECTIVA

PARA REDES SOCIALES

EN SÓLO 7 PASOS

Información básica sobre la política de privacidad
Responsable: Amaia Ocerin
Finalidad: ​gestionar el alta a esta suscripción y remitir boletines periódicos con información y oferta prospectiva de productos o servicios propios y de terceros afiliados.
Legitimación: Consentimiento del interesado/a
Destinatarios: Hosting de la web en país de la UE
Derechos: Acceso, rectificación o cancelación
Información adicional: Puedes completar esta información en la página de política de privacidad.

Atsegin duzu? Zabaldu! | ¿Te gusta?¡Compártelo!