Nola egin sare sozialen auditoria bat

Foto de Lisa Fotios en Pexels
Aldizka zure sare sozialen auditoria egitea zure estrategiarekin nola zoazen egiaztatzeko modu bat da, social mediako plataformetan zure jarduerari buruzko neurriak eta erabakiak hartzeko argudioak izatea.

Edukien zerrenda

Sare sozialen auditoria egitea funtsezkoa da sare sozialen marketin-plan batean.

Auditoria batek ebaluatzen du ea modu egokian funtzionatzen ari den zure egungo sare sozialen erabilera.

Denbora eta baliabideak gal ditzakegu hobetu behar ez diren gauzak hobetzeko, benetan lan egin behar dugun gauzak alde batera uzten ditugun bitartean.

Eta are gehiago, aplikazioen artean saltoka gabiltzan garai hauetan, plataformetan kontuak irekitzen ditugu haien funtzionaltasunak unean uneko beharretarako erabiltzeko, aplikazio berriak probatzen ditugu, besterik gabe…

Horren ondorioz, azkenean, profil irekiak ditugu hamaika plataforma desberdinetan, eta kontua galtzen dugu.

Sare sozialen auditoria egitearen onurak

  • Garbiketa digitala egitea; baita mentala ere. Hobeto lan egin ahal izateko eta produktibitatea optimizatzeko, ordena izatea eta nahasmendua sortzen duten eta denbora galarazten duten gaiak argitzea bezalakorik ez dago.
  • Sare sozialen auditoria modu bikaina da non zauden jakiteko eta etorkizunean zer hobetu dezakezun identifikatzeko.
  • Sare sozialetan zer zaren eta zer eskaintzen duzun nola erakusten duzun ebaluatzea. Benetan nahi duzun irudia eskaintzen ari zaren hausnartzea.
  • Abian jarri duzun eduki eta marketin planak baliozkotzea.
  • Marketinean modu profesionalean aritzen bazara, ezinbesteko urratsa da proiektu berri bati ekitean edo marka baten kontuak kudeatzeko enkargua egitean.

Nola egin sare sozialen auditoria bat 10 urratsetan

Sare sozialen auditoria oso bat lagungarria izan daiteke sare sozialak enfokearekin eta helburuarekin erabiltzen ari zarela egiaztatzeko.

Urrats hauek jarraitu ditzazkezu auditoria hori garatzeko.

1. Zerrendatu zure kontu sozial guztiak

Kalkulu-orri sinple bat bezain erraza den zerbait sor dezakezu, eta zure kontu sozial guztiak zerrendatu, uneren batean konfiguratu zenituenak baina aspalditik erabili ez dituzunak barne.

  • Egiaztatu enpresa-profil bakarra duzula plataforma bakoitzean.
  • Ziurtatu zure kontuetako pasahitz guztiak ezagutzen dituzula eta lotutako kontu eta posta elektronikoetarako sarbidea duzula.
  • Gorde zure pasahitzak forma seguru batean eta konfiguratu sistema bat aldian-aldian aldatzeko.
  • Zerrendatu kontu-administratzaile guztiak.
  • Zure kontuak administratzen ez dituen norbaiten sarbidea edo baimenak aldatu behar dituzu?

2. Eguneratu zure informazioa

  • Informazio zaharkitua finkatu duzu zure denbora-lerroen goialdean?
  • Osatu al dituzu “Acerca de” atalak? Ba al dute balizko bezero batek zure zerbitzuak ezagutzeko beharko lukeen informazio guztia?
  • Zure profil sozialetan ba al dago zure webgunera daraman URL bat?
  • Zehatzak al dira zure biografiako datuak?
  • Dagoen informazioren bat gehitu edo aldatu behar duzu?

3. Berrikusi zure irudiak

  • Zure goiburuko irudiak argiak eta sinesgarriak dira?
  • Eguneratu behar dituzu azaleko argazkiak? Jarraitzen duzu udako argazki hori erakusten neguan gaudela?
  • Zure irudiaren bereizmena ona al da? Eta gizarte-plataforma bakoitzerako irudi-dimentsio egokiak erabiltzen dituzu?
  • Zer moduz biografiako zure argazkia? Ziur al zaude nahi duzuna transmititzen duzula irudi horrekin? Argi ikusten al da gailu guztietan?
  • Hitz-gakoak ondo erabiltzen ari zara?
  • Ekintzarako beste dei bat sartu behar duzu?

4. Egiaztatu plataforma guztien sendotasuna

  • Kontsistentzia mantentzen duzu plataforma guztietan zure markako irudiekin?
  • Atzeko koloreak, logotipoak eta beste irudi batzuk zure markari jarraitzen diote?
  • Deskribapen guztiak eta URLak uniformeak dira?
  • Si fueras tu cliente ideal, ¿serías capaz de identificarte con tu marca en las redes sociales en términos de imagen, tono y voz?

5. Erreklamatu zure URL mnemonikoak

URL mnemonikoa zure sare sozialetako kontuei esleitzen diezun erabiltzaile-izena da, modu bakarrean identifikatzen zaituena.

Zure URL mnemonikoa sortu aurretik, zure sare sozialetako profilak aurrez zehaztutako URL bat jasotzen du, ausazko zenbakien kate bat barne hartzen duena. Karaktere horien ordez zure izena edo marka-izena jarri behar duzu.

6. Sakondu zure entzuleen demografian

Zure entzuleak ezagutzen dituzula uste duzu? Zure audientziari buruzko datuak aurkitzeak lagunduko dizu identifikatzen norengana iristen ari zaren eta zure merkatu objektiboaren barruan dauden edo ez.

Erabili Google Analytics eta audientzia aztertzeko funtzio integratuak, hala nola Audience Insights (Facebookekoa) eta Twitter Analytics, datu demografiko zehatzetan sakontzeko, herrialdeak, okupazioak eta interesak barne, eta zure audientziari buruzko informazio gehiago.

  • Non pasatzen dute denbora online?
  • Zein eduki da garrantzitsuena beraientzat?
  • Zer informazio mota bilatzen ari dira?
  • Nola gustatzen zaie informazio hori kontsumitzea?

7. Ikuskatu zure argitalpen-jarduera

Sare sozialek une egokian plataforma egokian audientzia zuzenarekin elkarreragitearekin dute zerikusia.

Zure audientziak erabilgarri ikusten duen informazio mota partekatzen ari zara? Partekatzen ari zara eguneko une egokian? Ikuskatu ere plataforma bakoitzean argitaratzen duzun maiztasuna eta zerrendatu publikatzen dituzun aldiak eta lortzen dituzun emaitzak.

8. Partaidetza-tasak ebaluatzen ditu

Zehaztu non lortuko duzun partaidetzarik handiena, eta erabaki plataforma guztietan ahaleginak egiten jarraitu edo zure ahaleginak murriztu plataforma bakarrean edo bitan kontzentratzeko.

Aipatu dituzun plataforma guztietan egon behar duzu?

Garrantzitsua da, batez ere zure baliabideak mugatuak badira, ahaleginak errendimendu handiena sortuko duten sare sozialetan kontzentratzea.

  • Nola dago konprometituta zure entzuleria zure sare sozial bakoitzean?
  • Badirudi interakzioak zure merkatu objektibotik datozela?
  • Zure bihurketa gehienak sare bakar batetik datoz?

9. Aztertu errendimendu handiko zure edukia

Berrikusi errendimendu handiko zure edukia sare sozial guztietan.

  • Zer eduki funtzionatu zizun ondoen? Horrelako eduki gehiago sortu etorkizunean.
  • Eduki hau berrerabili dezakezu?

Te recomiendo revisar este artículo en el que te hablo de los contenidos que no pasan de moda.

10. Zure lehiakideak ere ikuskatu

Konparatu zure lehiakideen hatz-marka digitala eta zurea. Neurgailu harroputzetara zuzenean joatea tentagarria bada ere, jarraitzaile kopurua bezala, onuragarriagoa izango da kualitatiboaren araberako analisi kuantitatiboa alde batera uzten baduzu.

  • Begiratu zer nolako edukia sortzen ari diren zure lehiakideak. Zein maiztasunekin partekatzen dute?
  • Nola aukeratu dute markako irudiak erabiltzea?
  • Zein influencer-ekin ari dira elkarreragiten?
  • Aktibo al daude zuk presentziarik ez duzun sareetan?
  • Gogoan hartu zer egiten ari diren ondo eta zer falta zaien.

En este otro artículo te hablo de cómo analizar la actividad de tu competencia en Instagram.

Zein maiztasunekin egin beharko zenuke sare sozialen auditoria bat?

Urtean bi aldiz zure kontuen auditoria sakona egitea gomendatzen dizut, zure estrategian garrantzitsua den edozein egokitzapen kontuan hartzeko.

Egia da gero eta gehiago aplikazioak erabiltzen ditugula, batzuk besteekin lotzen ditugula, eta gure aktibo digitalen kontua galtzeko arriskua dugula.

Bitartean, zaindu eta aztertu zure emaitza estatistikoak eta metrikoak hilero.

Erabili txosten-sistema bat hileko aldaketen jarraipena egiteko, eta berrikusi sei hilean behingo auditoria egiteko unea iristen denean.

Partekatu nahi duzu?

Azken artikuluak

Harpidetu zaitez eta informazioa jaso

Pribatutasun politikaren gaineko oinarrizko informazioa
Arduraduna: Amaia Ocerin
Helburua: Nire zerbitzuen gaineko gaineko informazioa ematea erabiltzaile bakoitzaren beharren arabera
Legitimazioa: Egokitzen zaien pertsonen baimena
Hartzaileak: Webgunea ostatatu EBko herrialde batean
Eskubideak: Iristea, zuzentzea edo ezabatzea
Informazio gehigarria: Informazioa hemen osatu ahal duzu