conectar con la audiencia - Amaia Ocerin

Nola idatzi jendeak benetan irakurri nahi dituen edukiak

Zerk eragiten du marka baten edukiak zure entzuleentzat interesgarriak izatea? Ez dago formula magikorik, baina argibide batzuk kontuan hartu behar dituzu erabiltzaileek zure artikuluan klik egitea nahi baduzu...

Ziur asko, marka gutxi batzuk besterik gabe “harrapatu” egiten zaituzte. Hainbat kanalen bidez komunikatzen direnean, eduki oso erakargarriak aurkitu ahal dituzu, une egokian mezu zuzena nabarmentzen dutenak. Benetan gozatzen duzu eduki horiek irakurtzeko denbora hartzen.

Kontsumitzaile gisa, esku bateko hatzekin kontatu ahal ditut nigan benetako interesa pizten duten markak; haien mezu elektronikoei ematen diet lehentasuna, batzuk gogoz itxaroten baititut, eta sare sozialetan lan egiteari uzten diot momentu batez, argitalpenak hasieratik amaierara irakurtzeko.

Pentsatu horretan. Zer markek ulertzen dute nor zaren eta erakartzen zaituzte marketin-kanpainetan edo ohiko komunikazio-kanaletan, egiten ari zarena egiteari uztera behartzeko adina?

Marka horiek gure errespetua merezi dute, zeren, aizu, argi dago zerbait ondo egiten ari direla! Audientziarekin konektatzeko gakoa aurkitu duten markak dira.

Nire ‘marka maiteen zerrenda nagusian’ ez dauden beste guztiak etengabe lehiatzen ari dira nire denbora eta arreta irabazteko.

Baina, zer egin dute hain ondo jendartean nabarmentzen diren markek benetan irakurri nahi dugun edukia idazteko eta sortzeko?

Denek komunean dituzten taktikak partekatuko ditut zurekin.

Markek audientziarekin konektatzeko egiten dituzten sei ekintza

1 Beraien audientzia ondo ezagutzen dute

Marketin espezialistek beren bezeroak zeintzuk diren ikertu eta ulertzen dute. Informazioa aurkitzeko eta profesionalei bezeroek irakurri nahi dutena erakutsi ahal izateko datuen mende daude. Datu horiei esker, audientzia ezagutzen hasten dira, eta pertsonekin gehien entzuten duten mezua eta ahots-tonu egokia zehatz komunikatu ditzakete.

Gure publikoak entzun nahi ezagutzat ematen dugunean, bezeroari buruzko informazio baliotsua aurkitzeko aukera gehiago ukatzeko arriskua dugu.

Zure entzuleak ezagutzen dituzunean, badakizu zer eman behar duzun eta nola. Gainerako guztia zure bezeroa ezagutzetik sortzen da.

Beraz, audientzia ezagutzea da kontua, harekin konektatzeko

2 Bizitzari balioa gehitzen diote

Nire marka gogokoenen edukia jasotzen dudanean edo zuzenean aurkitzen dudanean, gustatzen zait! Zergatik? Nire egunari balioa gehitzen diolako.

Dela erabiltzen ari naizen produktu bati buruzko informazio-artikulu bat, dela sare sozialetan poza gehitzen duen zerbait, dela aurreko erosketetan oinarritutako eskaintza bati buruzko mezu elektroniko bat, dela, besterik gabe, lotutako eduki interesgarri bat, markak oso ondo ezagutzen nauelako, badakitelako zer kontsumitu nahi dudan, eta horrek bermatzen du sortzen duten edukiak pertsonalki nolabaiteko balioa gehitzea.

Izan gaitezen errealistak, marka gisa balioa gehitzen ari ez bagara, zergatik jarriko da jendea gurekin elkarreraginean? Bere markak eman ditzakeen produktua, zerbitzua edo urre-pepita gehigarriak izanda ere, bezeroen bizitzari balioa gehitu behar diogu, bestela beste lehiakide bat aukeratuko dute.

3 Banaketa-ohiturak nire kontsumo-ohituretan oinarritzen dira

Berriro ere, datuetara itzuliko gara. Nire marka gustukoenek badakite noiz egongo naizen online, noiz irekiko dudan mezu elektroniko bat eta noiz izango dudan zerbait erosteko gogoa.

Batzuetan, dena zuzeneko kanpaina baten artera mugatzen da, oso pertsonalizatua eta ongi diseinatua, aste batzuetan bankuan egon daitekeena, baina nire arreta guztia eskaintzeko prest nagoenean irekiko dut.

Horrek esan nahi du markek komunikatzeko beharra dutela, audientzia adi dagoenean eta erantzuteko aukera gehiago dituenean bereziki.

Gurasoentzat, adibidez, gauez izan daiteke hori. Edo, unibertsitateko ikasleentzat, egunaren erdialdera, “ikasten egon beharko luketenean”.

Nolanahi ere, nabarmentzen dakiten markak nabariagoak dira…

4 Dena egiten dute nigatik (ondo sentiarazten nauena)

Hau eskutik doa “balio erantsiarekin”. Nire marka gustukoenekin batera, beren narratiben protagonista ni naizela ziurtatzen dute.

Agian mundua salbatzen ari naiz nire ohitura ekologikoengatik bere produktuak babesten ditudanean, edo osasunaren gerlaria naiz gimnasioan izena eman berri dudalako!

Azken batean, marketineko espezialista horiek badakite audientzia zentroan jartzen dutenean, litekeena dela konektatzea.

Ongintzako edo irabazi-asmorik gabeko erakundeen kanpainetan ikusi ahal dugu gai horrek nola funtzionatzen duen. Askotan, pertsonek ez dute lotura emozional handirik izaten edukian aurkezten den protagonistarekin, baina kezkatzen dira kausagatik, eta haien babesak izan dezakeen eraginagatik.

Batzuetan, pertsona baten historia partekatzea (nahiz eta zailtasun handiak izan) ez da ekintza sustatzeko bezain sinesgarria, emaile potentzialek ez baitute pertsona hori ezagutzen eta ez dute inoiz ezagutuko. Askok arreta gehiago jarri behar dute laguntza pertsonalizatuak izan dezakeen inpaktua erakusteko. Izan ere, horrek pertsonak ondo sentiarazten ditu, hainbeste kostatzen zaien diruarekin lortu dezaketena ikusten baitute.

5 Ez dira saltzen saiatzen aukera duten bakoitzean

Kontsumitzaile gisa ez dago ezer okerragorik eskua beti zabalik duen marka bat baino, interakzio bakoitzean zerbait erosteko eskatuz.

Nire marka gustukoenek ez dute zuzeneko salmenta gehiegi egin behar (salmentaren unea ez bada behintzat); izan ere, beren sormen-edukiak dagoeneko konbentzitzen nau beren produktuak edo zerbitzuak neure kabuz nahi edo behar ditudala, gustu izugarri ona eta balio lerrokatuak ditudalako, eta horregatik dira nire markarik gogokoena.

Erosle informatua naizenez, haiengana joko dut prest nagoenean nire diru-zorroa irekitzeko konpromisoa hartzeko. Bitartean, esan iezadazu erosketa-ziklo osoan zehar behar dudala, ez daitezela zuzenean joan inbutuaren hondora eta ez dezatela saiatu niri edozer saltzen denbora osoan.

Artea modu estrategiko eta sotilean saltzean datza. Konektatzen denean, salmenta etorriko da.

7 Maite ditut ustekabeko moduen kliente gisa

Bidean gozatzeko kolore-ukitu txikiak edo estra dibertigarriak gehitzen dituzten markek, markarekiko leialtasuna eta bezeroaren gogobetetasuna sortzen lagun dezakete.

Adibidez, Mediumek duela gutxi bere 1.000 idazle onenei 500 dolarreko oparia eman zien eskerrak emateko. Ez da jokaldi txarra, eta bezeroak (idazleak/eduki-sortzaileak) ustekabean gozarazteko modu txiki bat da.

Bezeroei maitatzeko arrazoi bat ematen diezunean, zailagoa egingo zaie urrutiratzea, zerbait hobea sortzen bada ere.

Nahita gozatzeko mugimenduak egiten dituzten markek ahoz ahokoa sustatzen dute, eduki-marketineko estrategia askotan eduki komuna duen zutabea. Eta denok dakigu hori publizitaterako modurik baliotsu eta eraginkorrenetako bat dela.

Ondorioak

Nabarmentzen diren markek bezeroekin konektatzeko eta ezagutzeko ahalegina egiten dute.

1 Audientzia ezagutzea

2 Benetako balioa gehitzea

3. Banaketa-ohiturak bezeroen kontsumo-ohituretan eta audientzian oinarritzea

4 Dena bezeroagatik egitea

5 Ez saiatu beti gauzak saltzen bezeroei

6 Bezeroak ustekabeak gozaraztea

Estrategia horiek begi-bistakoak dira, baina izan gaitezen zintzoak: fakturak daudenean ordaintzeko, KPI lortzeko eta ROI frogatzeko, zaila izan daiteke dena ondo egitea.

Eduki sortzaile eta komunikatzaile gisa, gure lana da norekin hitz egiten ari garen jakitea, zergatik, bezero horiekin nola topo egin dezakegun ikastea eta beren bizitzei balioa gehitzeko moduak bilatzea.

Bezeroari erreparatzen diogunean eta benetan elkarreragin nahi duten edukia sortzen dugunean, salmentak azpiproduktu naturala dira.

Egin dezagun ahalegin kontziente bat arreta bereganatzeko jendeak benetan irakurri nahi duen edukia idatzi eta sortuz, gure marka gustukoenak bezala.

Audientziarekin konektatu, ez dezagun ahaztu

Partekatuko duzu?

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email
Crea una estrategia efectiva para redes sociales en sólo 7 pasos - Amaia Ocerin

Blogean harpidetu zaitez eta nire ebook-a opari bezala jasoko duzu 

Zure markaren sare sozialetarako estrategia nola garatu ikas ezazu 

SORTU SARE SOZIALETARAKO

ESTRATEGIA ERAGINKOR BAT

7 URRATSETAN

Arduraduna: Amaia Ocerin
Helburua: Nire zerbitzuen gaineko gaineko informazioa ematea erabiltzaile bakoitzaren beharren arabera; edukiak helarazi eta hirugarrenen informazioak zabaldu.
Legitimazioa: Egokitzen zaien pertsonen baimena
Hartzaileak: Webgunea ostatatu EBko herrialde batean
Eskubideak: Iristea, zuzentzea edo ezabatzea
Informazio gehigarria: Informazio hau  hemen osatu ahal duzu

razones por las que tener un blog
Eduki marketina

Blog bat izateko sei arrazoi

Interneten komunikatzeko kanalak soberan daudela eta blogak zaharkitutako baliabidea direla dirudi garai honetan. Baina nik defendatzen dut blogak gaur egun izan dezakezun tresnarik onena direla zure publikoari balioa emateko, konfiantza sortzeko eta zure merkatuan kokatzeko.
Blog bat izateko sei arrazoi nagusi daude:

Irakurtzen jarraitu »

Suscríbete al blog y recibe mi ebook de regalo

Aprende cómo crear una estrategia para tu marca

CREA UNA

ESTRATEGIA EFECTIVA

PARA REDES SOCIALES

EN SÓLO 7 PASOS

Información básica sobre la política de privacidad
Responsable: Amaia Ocerin
Finalidad: ​gestionar el alta a esta suscripción y remitir boletines periódicos con información y oferta prospectiva de productos o servicios propios y de terceros afiliados.
Legitimación: Consentimiento del interesado/a
Destinatarios: Hosting de la web en país de la UE
Derechos: Acceso, rectificación o cancelación
Información adicional: Puedes completar esta información en la página de política de privacidad.