Ezagutu nola handitu dezakezun zure webgunerako trafikoa zure edukien bidez.
Hitz egin dezagun blogei buruz. Izan ere, blogginga gaur egungo marketin-estrategia da, zure webgunerako trafikoa lortzeko eta pertsonek zure marka ezagutu dezaten eta, agian, ordainpeko bezero bihur daitezen.
Blogak dituzten enpresek ez dituztenek baino % 67 trafiko gehiago jasotzen dute. Ez da beharrezkoa blog bat edukitzea formatuari dagokionez, baina bai balio erantsiko edukiak ematea, zure audientzia informazio erabilgarriarekin aberastuko dituena.
Baina, gainera, pixka bat gehiago finduko dugu. Kultur industrien sortzaile, artista edo profesional gisa, eduki espezifiko motak aipatuko dizkizut.
Beraz, ikus dezagun zer eduki mota sor ditzakezun zure blogean edo webgunean zure webgunera trafiko gehiago erakartzeko.
Trafikoa zure webgunera erakartzeko 7 eduki mota
1. Joera-alerta
Modan dauden gaiak, edozein arrazoirengatik gaurkotasunean jarri direnak edo joera direnak zure blogean hitz egiteko ideia-iturri onak dira.
Zure arloko profesional gisa, gainera, aditu gisa posizionatu ahal izango zara, eta gaiari buruzko zure ezagutza eta esperientzia erakutsi ahal izango dituzu; horrek hobeto kokatuko zaitu zure publikoari begira.
Demagun musikari buruzko blog bat duzula eta trafikoa erakarri nahi duzula zure webgunera. Zure sektorean modan dauden gaiei buruz idatzi beharko zenuke, zure audientziari eduki berri, zirraragarri eta garrantzitsua eskaintzeko, eta idazten ari zaren eremuan lider intelektual eta autoritate gisa ezartzeko.
2. Eduki iraunkorra
Evergreen edukiak beti garrantzitsua izango den edukiari egiten dio erreferentzia, joeren aldaketak eta hitz egiten dena alde batera utzita.
Artikulu honetan zure kultur blogean jo ditzakezun evergreen edukiei buruz hitz egin dizut. Adibide dezente dituzu, dagoeneko argitaratzen has zaitezkeenak.
Jarrai dezagun arte eszenikoei buruzko gure blogarekin: eduki iraunkor bat izan liteke castingei aurre egiteko gida bat edo sektoreko azoka eta topaketen egutegi bat, adibidez.
3. egun klabeekin lotutako edukia
Kontua da arreta jartzea zure sektoreko edo eremuko egutegian eta datetan, efemerideetan, ospakizunetan…
Blog kultural baten kasuan, musikaria bazara, adibidez, Musikaren Egunaz hitz egin dezakezu; zure lana idazketarekin lotuta badago, Liburuaren Eguna edo Liburu-dendena data seinalatua izango da zuretzat. Eta gauza bera Dantzaren Egunarekin, Antzokiaren Egunarekin…
Horrelako edukiak lagungarriak izan daitezke gaia ikertu eta zure artikuluekin topo egiten duten pertsonen trafikoa lortzeko. Edo komunikabideen arreta erakartzea, adibidez.
4. Zenbakizko datuak dituzten gaikako artikuluak
Eduki idazle guztiok dakigu irakurleei asko gustatzen zaizkiela zenbakiak dituzten izenburuak. Orain, izan ere, horietako bat irakurtzen ari zara 😉
Ideia batzuk: uda honetan irakur ditzakezun 5 liburu onenak; gehien gustatzen zaizkidan 100 rock abesti onenak; gehien gustatu zaizkidan zinemako azken hiru estreinaldiak…
Izenburu mota horiek intrigagarriak dira, eta irakurleei artikuluan sartuko dena baino ideia handiagoa ematen diete. Gainera, zure ukitu pertsonala eman diezaiekezu eta zure iritzia eman.
5. “Nola egin” artikuluak
Gidak eta “x nola egin” bezalako artikuluak izan daitezke profesionalek trafikoa sortzeko erabil ditzaten dagoen eduki-motarik ezagunena.
Edukia zure bitartekaria da, erabiltzaileak zure webgunera eramateko eta, azkenik, fidelizatzeko. Gainera, interesgarria izan daiteke publiko mota guztientzat, hala nola argitaletxe, antzoki edo ekoizleentzat, idazlea edo aktorea bazara.
Baina zure azken publikoarentzat ere interesgarria izan daiteke: irakurleentzat, ikusleentzat, erabiltzaileentzat…
Gaiari buruzko zure ezagutza eta autoritatea erakutsiko duzu eta zure azken ikusleengana hurbilduko zara.
6. Berrikuspen, kronika eta kritika artikulua
Hain ederra den markaren konfiantza sor daiteke zure blogaren inguruan, ideia garaikideak dituzten iritzi-artikuluak sortuz.
Pentsa ezazu zein interesgarria izan daitekeen irakurri duzun azken liburu horri buruzko iritzi-artikulu bat egitea, bertaratu zaren ikuskizun bat, zinema edo antzerki estreinaldiak, dantza…
Baita parte hartu duzun ekitaldien berri ematea ere. Betiere zure erabiltzaileei ekarpenak egiteko eta zerbait eskaintzeko ikuspegitik.
7. Elkarrizketak
Zure blogarekin zerikusia duen gai bati buruz webean espezialista bati edo pertsona ezagun bati elkarrizketa egitea eduki dibertigarria sortzeko beste modu bat izan daiteke.
Ikertzeko denbora aurreztu diezaiokezu, eta ziur egon zaitezke zure artikulua fidagarria izango dela, aditu batekin elkarlanean idatzi baitzen.
Era berean, zure bloga sustatzeko modu bikaina da, zure elkarrizketatuaren bitartekoen kanalak erabiliz, eta baklinkak lortzeko, zure blogera atzera egiteko loturak lortzeko, elkarrizketatzen ari den pertsonak webgune bat badu eta zure artikulura esteka badezake.
Edukia idazterakoan jarraitu behar dituzun bi arau
Sortu eduki garrantzitsua zure audientzia arakatuz
Edukia idaztearen helburua irakurlearen beharrak asetzea da.
Horregatik, edukiak erakargarria, interesgarria eta garrantzitsua izan behar du.
Titular deigarriek lagunduko dizute, noski. Baina alferrik izango da edukia bera ez bada garrantzitsua zure entzuleentzat, eta ez badu benetako baliorik ematen. Hori beti izan kontuan.
Bai zure komunitatearekiko konexio-alderdi batetik, bai SEOtik. Googleren algoritmoak orrialdearen bistaratze-denbora eta errebote-tasa ere hartzen ditu kontuan, eduki desegokiz kutsatuta egon baitaitezke.
Parte hartu duzun azken estreinaldi-ikuskizunaz hitz egiteak ez du zentzurik, ezer ez esateko. Gehiago busti behar zara eta ekarpena egin.
Eta nola lor dezakezu zure komunitateari zer interesatzen zaion jakitea? Ikertu blog tematikoak, galdetu zure komunitateari, berrikusi zer esaten dizuten zure sare sozialetako profiletan…
Sortu edukien egutegia eta plana
Kontua ez da bulkadaka idazten hastea. Zer edukiri buruz idatziko den antolatu behar da, zer, nola eta noiz idatziko duzun planifikatu.
Edukiak antolatzeaz eta planifikatzeaz hitz egin dizudan artikuluak berrikus ditzakezu:
- Zer da egutegi editoriala eta nola egin dezakezu bat zure blogerako? Gida osoa
- Eduki plana: zergatik da hain garrantzitsua
Plan batekin lan egiteak lana erraztuko dizu: noiz eta zer argitaratu beharko duzun jakingo duzu, eraginkorragoa izango zara, une oro jakingo baituzu zer egin behar duzun eta, gainera, gai eduki berezi garrantzitsua eskaini ahal izango duzu hileko data eta egun desberdinetarako.
Zer iruditzen zaizu? Zure ustez, ideia horiek baliatu ahal izango dituzu zure webgunera trafikoa erakartzeko eta handitzeko?