contenido con personalidad

Nortasuna duten edukiak idazteko 10 aholku

Zure edukia interesgarria izateko gakoa nortasuna izatea da, gainerakoengandik bereiztea eta bakarra izatea. Nola lortu dezakezu? Hemen dituzu lagungarriak izango zaizkizun hainbat aholku.

Zure edukia interesgarriagoa izateko gakoa nortasuna duen edukia izatea da.

Zer da eta nola egiten da hori? Zure audientziaren arreta erakartzeko modu bat da, zure hitzekin idaztea, berezitasuna erakusten duen modu batean. Azken batean, gainerakoetatik bereiztea da garrantzitsuena.

Kontuan izan behar duzu hori egiten duzunean, zure irakurleen konfiantza irabaziko duzula, eta zure bisitariak irakurle leial bihurtuko dituzula.

Informazio baliotsua eskaintzen jarraituko duzu, baina sinpletasunean ematen duzuna.

Eta nori ez litzaioke gustatuko hori?

Beraz, kontuan hartu aholku hauek, benetan jakin nahi baduzu nola idatzi nortasuna duen eduki on bat.

Nortasuna duen edukia idazteko aholkuak

Zure edukiari nortasun handiagoa emateko aholkurik onenak honako hauek dira:

1. Hitz sinpleak erabili

Egia da hitzekin zein ona zaren erakusteko tentazioa izan dezakezula. Oso ohikoak ez diren hitz handiusteak ere aipa ditzakezu.

Hala ere, hobe da gauzak sinplifikatzea.

Beraz, erabili hitzik sinpleenak zure edukia definitzeko, deskribatzeko eta azaltzeko.

Haur txiki bati zientzia espaziala azaltzen saiatuko bazina bezala jokatu behar duzu, transmititzen ari zaren mezua ulertu behar du audientziak.

Zure edukietan gauza bera gertatzen da: hitz handiak, ulertzeko zailak diren hitzak edo arruntak ez direnak erabiltzen badituzu, bisitari batzuek ez dute benetako esanahia ulertuko zure mezuaren atzean.

Eta hori gertatzen denean, jende asko ase gabe geratuko da zure erantzunekin, eta hori ez da irakurle leialen base bat eraikitzeko modua.

2. Zu zeu izan

Ez zara saiakera bat idazten ari, ezta azterketa profesionalak ere. Beraz, nahi duzuna adierazteko libre sentitu behar zara.

Has gaitezen zurekin, idazten hitz egiten duzun modu berean.

Adibide bat: lagun bati iPhonearen azken funtzioak azaltzen ariko bazina, nola egingo zenuke?

Kasu horretan, modu informalean hitz egitea garrantzitsua da, konfiantza sortzeko eta zure irakurleekin konektatzeko.

“Ni”, “Gu” eta antzeko hitzak ere erabil ditzakezu zu eta zure irakurleak aipatzeko.

Eta bultzada gehigarri bat behar baduzu, pentsa dezakezu zure edukia ez dela berrikusiko preposizio-esaldiak, puntuazio zuzena eta hizkuntzaren beste semantiko batzuk erabiltzeko.

Kontua da zure edukiek zure nortasuna eta estiloa erabiltzea. Zure irakurleak lerro gutxi batzuetan zure edukia dela identifikatzeko gai diren puntura iristea lortzen baduzu, seinale ona izango da.

3. Adibide errealak sortu

Hurbila izan zure audientziarekin, bizitza errealeko esperientziak sortuz.

Hasteko, zure esperientzien adibideak erabil ditzakezu gaiarekin erlazionatzeko. Hurbildu zure irakurleen errealitatera, egunerokotasunera, zailtasunik gabe ulertuko dutenera.

Adibidez, txakurrentzako elikagairik onenei buruz hitz egiten ari bazara eta maskota bat baduzu, orduan une egokia da zure txakurrak jan nahi duen horretan parte hartzeko.

Zure audientziak sentituko duena zera da, nondik datorren ulertzen duen norbaiten mezua irakurtzen ari dela, eta ez eduki generikoa bakarrik.

Horrez gain, adibideek gaia hobeto ulertzen laguntzen dute.

4. Umorea erabili

Blog bat sor dezakezu, irakurleek adi begiratuko dutena hurrengo eguneratzea irakurtzeko.

Nola lortu hori? Edukiak umore pixka batekin ontzea da modu egokia.

Gaiari buruz duzun iritzia ere partekatu dezakezu, eta nolabaiteko arreta eta kezka erakutsi.

Zure irakurleen arretari eusteko moduak dira, ez daitezen deskonektatu eta zurekiko lotura mantendu dezaten.

5. Istorio bat kontatu

Askotan esaten dizut: pertsonak istorioen kontalariak gara.

Gauza teknikoenak deskribatzen ari bazara ere, hala nola auto baten motorra, erreakzio kimiko bat eta dena delakoa, hunkigarria izan daiteke irakurtzea.

Gauza bera gertatzen da prozesu teknikoak deskribatzen ari bazara.

Kasu honetan, istorio labur bat konta dezakezu, baita erantzun emozionala eragingo duen bat ere.

Litekeena da istorioa ez izatea arrakastatsua, baizik eta iraganeko erronkei buruzkoa, eta horiei nola egin zenien aurre azaltzen duena.

Zure bisitariak erakartzen lagunduko duzu eta, nork daki, baliteke iruzkinak eta interakzioa sortzea.

6. Galdera erretoriko bat egin

Irakurleak pentsatzen utz ditzakezu, informazioa zure webgunetik xurgatu ordez.

Baina kontuz ibili! Ez erabili galdera erretoriko gehiegi, irakurle batzuk galdekatuak senti baititzakezu.

Kontua ez da alde bakarreko mezuak bidaltzea, baizik eta zure entzuleak pentsatzen edo hausnartzen uztea.

7. Formatuarekin jolastu

Ez da nahikoa hitz sinpleak erabiltzea, istorio bat eta askoz gehiago kontatzea, hitz horiek multzokatuta dauden bitartean.

Hori guztia irakurtzea zaila izan liteke, bereziki iturriaren tamaina txikiegia bada.

Beraz, erabili leku nahikoa zure edukia irakurtzeko errazagoa izan dadin.

Testuaren zati batzuk letra lodiz, letra etzanez, azpimarratuz eta abarrez ere formateatu ditzakezu, enfasi handiagoa gehitzeko.

Eta parte batzuetarako, erabilgarria izango da zerrenda zenbakituak edo binetak erabiltzea edukia egituratzeko.

8. Inspiratu zaitez

Idazle handia irakurle handia dela esaten da, eta hori egia da.

Horrek esan nahi du nortasun gehiago gehitu diezaiokezula zure edukiari beste batzuek idazten dutena irakurrita.

Zergatik ez hasi zure autore gogokoenaren fikzioarekin edo ez-fikzioarekin, edo irakurketa berriak aurkitu?

Miresten dituzun blogak ere jarrai ditzakezu, idazteko estiloa eta bestelako ezaugarriak ezagutzeko.

Hobeto idazteko inspirazioa emango dizu.

9. Suspensea sortu

Zure edukiari suspentso pixka bat gehitzen has zaitezke.

Kasu horretan, audientziaren interesa sor dezakezu edukiaren zatirik interesgarrienean.

Hemen, gutxi azalduz eta hurrengo atala ulertzeko azken pieza behar dela ziurtatuz hasiko zara.

Hala ere, ez gehiegi itxaron zure irakurleei, batzuek pazientzia galdu baitezakete.

10. Erabilgarria izan

Maisulan bat sortu ondoren ere, are garrantzitsuagoa da zure irakurleei lagundu izana.

Gai izan dira arazo bat konpontzeko, gauza berriak ikasteko, inspiratuta sentitzeko eta abar?

Horiekin eta askoz gehiagorekin lortuko duzu bloga sortu zenuenean ezarritako helburua.

Ondorioz, izenburu-etiketa egokiak erabili, baliabideetarako estekak gehitu, irudiak barne, kalitate handiko edukia sortzeko.

Azken hau bereziki baliagarria da bilaketa-motorren orrietan zure gunearen sailkapenean gora egiteko eta kokapen hobea lortzeko.

Ondorioz

Hauek dira zure edukiari nortasun gehiago emateko aholkuak, eta zure irakurleei irakurtzea gustatuko zaien edukia sortzen lagunduko dizute.

Eta hezkuntza-maila edo irakurleak zein diren alde batera utzita, hobeto ulertuko dute zure bloga, edukiaren sinpletasuna dela eta.

Partekatuko duzu?

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email
Crea una estrategia efectiva para redes sociales en sólo 7 pasos - Amaia Ocerin

Blogean harpidetu zaitez eta nire ebook-a opari bezala jasoko duzu 

Zure markaren sare sozialetarako estrategia nola garatu ikas ezazu 

SORTU SARE SOZIALETARAKO

ESTRATEGIA ERAGINKOR BAT

7 URRATSETAN

Arduraduna: Amaia Ocerin
Helburua: Nire zerbitzuen gaineko gaineko informazioa ematea erabiltzaile bakoitzaren beharren arabera; edukiak helarazi eta hirugarrenen informazioak zabaldu.
Legitimazioa: Egokitzen zaien pertsonen baimena
Hartzaileak: Webgunea ostatatu EBko herrialde batean
Eskubideak: Iristea, zuzentzea edo ezabatzea
Informazio gehigarria: Informazio hau  hemen osatu ahal duzu

razones por las que tener un blog
Eduki marketina

Blog bat izateko sei arrazoi

Interneten komunikatzeko kanalak soberan daudela eta blogak zaharkitutako baliabidea direla dirudi garai honetan. Baina nik defendatzen dut blogak gaur egun izan dezakezun tresnarik onena direla zure publikoari balioa emateko, konfiantza sortzeko eta zure merkatuan kokatzeko.
Blog bat izateko sei arrazoi nagusi daude:

Irakurtzen jarraitu »

Suscríbete al blog y recibe mi ebook de regalo

Aprende cómo crear una estrategia para tu marca

CREA UNA

ESTRATEGIA EFECTIVA

PARA REDES SOCIALES

EN SÓLO 7 PASOS

Información básica sobre la política de privacidad
Responsable: Amaia Ocerin
Finalidad: ​gestionar el alta a esta suscripción y remitir boletines periódicos con información y oferta prospectiva de productos o servicios propios y de terceros afiliados.
Legitimación: Consentimiento del interesado/a
Destinatarios: Hosting de la web en país de la UE
Derechos: Acceso, rectificación o cancelación
Información adicional: Puedes completar esta información en la página de política de privacidad.