Zure online denda sortu duzu eta eskaintzen duzun horretan espezialista zara. Ziur produktu eta zerbitzu onenak bildu dituzula eta prezio lehiakorrak izateaz arduratu zarela. Ecommerce plataformarik onena aukeratzeaz ere arduratuko zara, eta produktu-fitxak argazki onenekin eta elementu erakargarrienekin ere garatuko dituzu.
Baina orain jende gehiago bildu beharrari aurre egin behar diozu. Kontaktuak erakartzea, teknikariek lead deitzen duten hori, zure webgunera eta online dendara.
Erabiltzaileak hor daude eta hainbat iturritatik etor daitezke: sare sozialak, bilaketa organikoak, iragarki bat edo email bat. Baliteke batzuk ahoz ahoko klasikotik edo influencer deitzen dioten norbaiten gomendiotik datozela ere entzun izana.
Edonola ere, orain kontua da nola erakar ditzakezun kontaktuak zure online dendara, bezero bihur ditzazun. Hemen horretarako formula batzuk eskainiko dizkizut.
Zure ecommerce webgunera kontaktuak erakartzeko formulak
Hori guztia estrategia eraginkorretan oinarritu behar da. Estrategia horiek, normalean, hainbat alternatiba biltzen dituzte, eta, horiek batuta, eraginkortasuna biderkatzen dute, eta, ondorioz, publikoa zure online dendara bideratzen da.
Edukien estrategia ezarri
Eraiki storytelling bat eta ezarri edukien estrategia on bat zure erabiltzaile posibleen interesa piztu ahal izateko. Kontatzen den istorioa oso garrantzitsua da, edukiak irrikaz kontsumitzen baitituzte internautek.
Sare sozialetan zure burua ezagutaraztea
Hasi komunitate bat eraikitzen zure markaren inguruan. Ez zaitez mugatu zure intereseko sare sozialetan orri bat sortzera. Joan zaitez zure erabiltzaileen bila, eta partekatu zure edukiak antzeko profilak aurkez ditzaketen taldeetan. Parte hartu horietan zure iruzkinekin eta erakutsi zeure burua.
Zenbat eta aktibitate eta presentzia handiagoa izan, orduan eta lehenago piztuko duzu zure atzetik hasiko diren askoren interesa.

Influencer-ekin kontaktua hartzea
Interes-talde jakin batzuetan ospe handia irabazi duten erabiltzaileak dira influencer-ak, eta markak eta produktuak gomendatzen dituzte.
Gai hau beste artikulu batean landuko dut, horri buruzko teoria propioa dudalako eta ez naizelako oso aldekoa ohiko influencer-en inguruan, gaur egun kontzeptu hori ulertzen den bezala. Baina marka batetik hurbil dauden pertsona horiei buruz ari naiz, preskriptore gisa funtziona dezaketenak, hirugarrenentzako gomendio emaile gisa.
Zure merkatura, produktuetara eta markara egokitzen direnak aukeratuta, baldintzarik gabeko laguntzaileak izan ditzakezu. Horietako askok truke baten edo zure produktuak erosteko abantaila jakin batzuen truke egingo dute.
Sartu gantxoak zure mezuan
Jendea zuregana ahalik eta modu handi eta azkarrenean etorrarazi behar duzu.
Epe mugatuetarako beherapenen eta eskaintzen politika ona oso eraginkorra izaten da. Saia zaitez zure produktua ahalik eta baldintza onenetan eros dadin, edo eskaini deskontua lehen eskaerei. Eduki hori sare sozialetan eta taldeetan partekatzen du, eta bolbora bezala korrituko du.
Doako probak egiteko aukera eskaini
Hori oso ohikoa da garapen informatikoarekin, app-ekin eta software-produktuekin lotutako jardueretan, nahiz eta laginak partekatzeko aukera ematen duten jardueretan ere aplikatzen den.
Azken batean, harreman publikoetan lan handia egin beharko duzu, eta komunikazio-estrategia eraginkorra ezarri, zure denda bisitak izaten hastea nahi baduzu.