Zure webgunean online formularioak txertatzea funtsezkoa da zure publikoaren edo bezero potentzialen intereseko datuak lortzeko. Ez badituzu behar bezala sortzen edo ez badituzu zuzenean, ziurrenik, dituzun bisitek ez dute inoiz zurekin interakziorik izango. Ikusezina izango zara!
Zure formularioak eraginkorrak izatea eta zure proiektu edo negozioarentzat garrantzitsua den informazioa ematea nahi baduzu, kontuan hartu aholku hauek. Oso baliagarriak izango dira!
Nola optimizatu zure online inprimakiak?
On-line inprimakiak laburrak, intuitiboak eta ahalik eta errazenak izan behar dira. Erabiltzaileak uneoro jakin behar du zer egin nahi duen nahi duen ekintza gauzatzeko. Hala ez bada, bisitariek ez dituzte inoiz beren datuak utziko eta, beharbada, zure webgunea utziko dute.
Inprimaki bat diseinatzerakoan (saldu, fidelizatu, kontaktatu edo erabiltzaileei zure zerbitzuak edo produktuak probatzeko aukera eman) duzun negozio motaz eta helburuaz aparte, funtsezko alderdi batzuk daude hori optimizatzen lagunduko dizutenak.
Inprimaki laburrak sortu
Sinpletasuna beti gustatzen da. Hizkera zuzena eta argia erabiltzen du nahasteak saihesteko. Galdetegi luze horiek betetzeko denbora asko beharko dutela pentsatuko dute erabiltzaileek, eta ez dituzte beteko. Horregatik, garrantzitsua da identifikatzea zein eremu diren benetan garrantzitsuak zuretzat. Gehitu itzazu pausotan, asko direla uste baduzu eta ezin baduzu bat ere alde batera utzi.
Erabiltzailea gidatu urrats bakoitzean
Erabiltzaileei azaldu diezu zer gertatuko den, behin online inprimakia beteta? Deskontu-kupoia agindu badiezu, amaitzean jasotzea espero izango dute. Utzi argi eta garbi eta adierazi zergatik ari diren betetzen:
– Buletinera edo newsletterrera harpidetza..
– Doako proba bat
– Deskontu berezia
Nola egin dezakezu? Botoi deigarriekin ekintzarako dei batekin, bisitariak jardutera gidatzeko: apuntatzen naiz!, interesatzen zait!, etab.
Egon daitezkeen akatsak jakinarazi
Batzuetan, erabiltzaileek ez dituzte beren datuak behar bezala idazten formularioetan. Kasu horietan, ideia ona da erabiltzaileari jakinaraztea non egin duen akatsa, konpon dezan eta denborarik gal ez dezan. Eta saia zaitez sartu dituzun gainerako datuak gordetzen.
Ez oztoporik jarri
Formularioaren diseinuan buru-belarri zabiltzanean, jar zaitez erabiltzaileen lekuan eta pentsa ezazu haien erosotasuna. Askok erregistratzeko eskatzen dute, eta ezaugarri jakin batzuk betetzen dituen pasahitz bat eskatzen dizute (karaktereen gutxieneko kopurua, zenbakiak sartzea, etab.). Ez egin enbarazu egin diezaiekeen urratsik.
Pizgarri bat eskaintzen du
Oso teknika eraginkorra da zure datu pertsonalak (tutorialak, deskontuak, txantiloiak edo ebook-ak) ematearen truke interesekoa den zerbait eskaintzea, adibide batzuk jartzearren. Zalantzarik gabe, deskargatzeko aukera hauek pertsona asko inprimaki bat betetzen minutu batzuk ematera bultzatzen dituzte. Probatu!
Konfiantza sortu
Zure orriak segurtasun-irudia eman behar du. Hori lortzeko, ezinbestekoa da https segurtasun-ziurtagiriak erabiltzea eta bisitariei jakinaraztea datuak babesteko legea betetzen duzula.
Gako erraz horiekin, zure online formularioak askoz eraginkorragoak izango dira. Ziurtatzen dizut! Barka itzazu eta aldea nabarituko duzu.