webguneko bisitak

Zergatik nire webguneak ez du bisitarik? Zure webguneko bisitak areagotzeko arazoak eta konponbideak

Zure webguneak ez du bisitarik jasotzen? Hemen sortzen diren arazoen azterketa eta konponbidea lotzeko aholkuak.

Gaur egun bizi dugun egoera dela eta, profesional eta enpresa askok bat-batean gauzatu behar izan dute eraldaketa digitala, aldez aurretik aztertu gabe eta kontuan hartu gabe zer egoera zuten une hartan, eta ingurune digitalera jauzia egiteko zer egin nahi zuten eta estrategia bat nola garatu nahi zuten hausnartu gabe.

Zoritxarrez, eraldaketa digitala biziraupen-kontua bihurtu da.

Askok, adibidez, webgune bat azkar garatzeari ekin diote, Interneten gutxieneko presentzia ziurtatzeko helburu bakarrarekin. Hau egiteko arrazoiak, helburuak, transmititu nahi zutena eta balioa ematen dioten proposamena nola komunikatu nola komunikatu baztertuta geratu da presaren ondorioz.

Eta orain ondorioak pairatzen dituzte: bisitarik jasotzen ez duten webguneak, non ez dakiten zer kontatu eta nola.

Nola konpondu hau? Kasu zehatz bakoitzean aztertu beharreko gaia bada ere, gehien sortzen diren galderei erantzuten saiatu naiz.

Zertarako balio dizu webgune edo denda online bat izateak bisitarik ez badu eta, ondorioz, inork ez badu Googlen aurkitzen?

Hauxe da enpresek, handiek zein txikiek, Interneten duten arazo nagusia: bezeroak lortzeko, lehenago bisitak izan behar dituzte. Bisita asko.

Eta edozein hiritako saltoki edo enpresa batek bezala, webgunea bezero potentzialentzat ikusgai izatea lortzen ez bada, ez dute inoiz aurkituko, ez baitakite existitzen denik. Gaur egun, 1.000 milioi webgune baino gehiago daude Interneten; beraz, nola espero duzu web-trafikoa lortzea, ez baduzu ezer egiten ikus zaitzaten?

Interneten webgune bat edukitzea ez da nahikoa zu ikusteko, lanean hasi behar duzu, zure online negoziorako estrategia digital bat sortzeko dirua eta denbora inbertitu behar duzu. Horrek zure webgunerako edo online dendarako bisitak irabazten lagunduko dizu.

Artikulu honetan, bisitak areagotzeko eta bezeroak lortzeko zenbait aholku dituzu

Zergatik zure webguneak ez du bisitarik?

Arrazoi asko daude zure webguneak edo online dendak web-trafikorik ez jasotzeko; hala ere, hemen alderdi nagusiak azalduko zaizkizu, berrikusi eta online negozioaren ibilbide-orria aldatu ahal izateko.

Nola jakin zenbat bisita dituen zure webguneak?

Lehenik eta behin, jakin behar duzu zure webguneak zenbat bisita dituen, nola banatzen diren denboran eta nola bideratzen ari zaren trafikoa zure webgunera. Horretarako, tresna asko daude lagungarri izan daitezkeenak eta, gutxienez, horietako bat egunero erabili eta aztertu beharko zenuke.

Jakina, Google Analytics tresnari buruz ari naiz. Doakoa da, eta behar dugun informazio guztia ematen digu, zure webguneak zenbat bisita dituen jakiteko ez ezik, behar dituzun alderdi guztiak aztertzeko ere.

Azterketa sakonagoak egiteko badago beste tresna on bat, ordaindu beharrekoa kasu honetan: SEMRush. Posizionamendurako tresna bat da, eta, besteak beste, posizionatuta dituzun hitz gakoen kopurua aztertzen lagunduko dizu.

Bi tresna horiekin, zure online negozioaren egoeraren ikuspegi global eta egokia izan dezakezu, zure webgunera egindako bisitei, horiek lortzen ari zaren moduari eta Googlen kokatuta zauden moduari dagokienez.

Zure webgunea sortu berria da

Zure webgunea edo online denda sortu berri baduzu, baliteke une honetan zure webguneko bisitak oso murritzak izatea. Googlek oraindik indexatu ez zaituelako edo oraindik kontuan hartzen ez zaituelako izan daiteke hori, zure domeinuaren antzinatasuna Faktore SEO garrantzitsua baita.

Zure egoera hori bada, ezinbestekoa da Googlen ikusgarritasuna irabazteko lanean hastea; izan ere, promozionatzeko beste aukerarik ez baduzu, bisitarik ez lortzeak esan nahi du bezerorik ere ez duzula lortuko.

Ez duzu SEO posizionamendua landu

SEO posizionamendua da, zalantzarik gabe, hasieratik lantzen hasi behar duzun ekintza nagusia, duen garrantziagatik. Kontuan izan erabiltzaileen % 80k produktu bat erosi edo zerbitzu bat kontratatu aurretik Googlen kontsultatzen duela beti.

Eta zer gertatzen da zure bezero potentzialek zuk saltzen duzuna bilatzen badute, baina bilaketa-emaitzetan inoiz agertzen ez bazara? Erraza. Ez duzu saltzen.

Posizionamenduak lan handia eta jarraitua eskatzen du, eta, jakina, inbertsioa, baina Googlen pixkanaka eta modu iraunkorrean hazteko aukerarik onena da.

Zure sare sozialek ez dute trafikorik bideratzen zure webgunera

Enpresen ehuneko handi batek sare sozialetan lan egiten du soilik, uste dutelako hiru emaitza lortuko dituztela:

  • Bezeroak azkar lortuko dituztela uste dute. 
  • Uste dute beraiek kudeatu ditzaketela, errazak direlako eta, gainera, doan.
  • Uste dute bisita gehiago egingo dituztela beren webgunean.

Hori uste baduzu, esan behar dizut oker zaudela. 

Hasteko, sare sozialek ez dute saltzen, maila organikoan behintzat. Oso enpresa gutxik lortzen dituzte emaitzak maila horretan, eta oso ezagunak direnek bakarrik.

Eta trafikorik ere ez duzu lortuko; izan ere, sare sozialetan estrategia onik ez badago, zure produktuak edo zerbitzuak sustatzea edo garrantzirik gabeko edukiak argitaratzea besterik ez duzu egingo.

Begiratu, Google Analyticsekin ere bai, eta erraz egiaztatuko duzu.

Blog batean idazten duzu, baina posizionatzea ahaztu duzu

Gero eta enpresa gehiagok esaten didate beren webguneko bisitak areagotu nahi dituzte blog baten bidez, baina urtebete baino gehiago egon ondoren idazten, ez dute ezer lortu.

Zer gertatzen da? Zergatik ez duzu bisitarik lortzen zure blogean?

Erantzuna oso erraza da. Ez baduzu SEOra begirako idazketa teknikarik erabiltzen zure webgunean, ez duzu ezer lortuko. 

Hau da, zure bloga ondo baino hobeto idatzita egon daiteke. Baina Googleren SEO gomendioei jarraitzen ez badiezu, agur esan posta posizionatzeari eta bisitak zure webgunean lortzeari.

Blog bat idazteak bi alderdi nagusi dakartza: alde batetik web posizionamendua eta bestetik Copywriting-a deritzona.
Copywriting irakurleengan erosketa-mugimendu bat estimulatzen duten testu idatziak sortzeko erabiltzen diren teknika eta praktiken multzoa da. Enpresa askok erabiltzen dute komunikazio-mota hori negozio-aukerak sortzeko.

Konbinatu itzazu, eta hor lortuko dituzu emaitzak eta irabaziko dituzu bisitak zure webgunean.

Nola areagotu zure webguneko bisitak?

Zure webgunerako kalitatezko trafikoa areagotzeko, estrategia konbinatu eta koordinatu bat landu beharko duzu, honako alderdi hauek kontuan hartu beharko dituena: 

1. Sortu webgune erakargarri bat, bisitak bezero bihurtzeko

Zure web-orria zure eragiketa-zentroa da, bisitak bezero bihurtzeko gunea. Horregatik, marketin digitaleko ekintzekin zure webgunera edo online dendara bisitak lortuko badituzu ere, webgune profesional bat izateak bisita horiek bezero bihurtzen lagunduko dizu.

Zure webgunearekin bezeroak lortu ahal izateko: aukeratu diseinu erakargarri bat, zaindu gunearen kargatze-abiadura, nabigazio estruktura zaindu, balioa eman eskaintzen duzun informazioarekin… 

2. Bilatzaileetan posizionamendua landu, trafiko organikoa lortzeko

Lehen esan dizudan bezala, posizionamendua da lehentasuna. Horregatik, bilatzaileetan duzun posizionamendua hobetzeko, honako ekintzak egin beharko dituzu: 

  • Posizionatutako gako-hitzen kopurua aztertu, funtsezkoak baitira zure webgunerako bisitak areagotzeko.
  • Webgunea Googleren SEO gomendioetara optimizatu.
  • Zure webgunearen garrantzia eta autoritatea hobetu.
  • Kalitatezko estekak lortu, zure gako-hitzak bilatzaileen lehen posizioetan kokatzen laguntzeko eta, horrela, web-trafikoa areagotzeko.
  • Tokiko posizionamendua landu, beharrezkoa bada.

3. Sortu kalitatezko edukiak, SEO Copywriting

Bloga, zalantzarik gabe, arma estrategikoa da enpresentzat, Interneten egoteko abantaila handiak lortzen laguntzen baitu: negozioa sorraraziko dizuten gako-hitz gehiago kokatzen laguntzen du, zure webgunera bisita kualifikatuak gehitzen laguntzen du, zure erabiltzaileari mezu zuzen bat helarazten laguntzen dizu, zure negozio-arloan aditu gisa kokatzen laguntzen dizu, eta produktuak edo zerbitzuak merkaturatzeko kanpainetan laguntzen du. 

Horregatik, garrantzitsua da bezeroak ekarriko dizkizuten artikuluak nola idatzi jakitea. 

4. Sare sozialei erabilpen egokia eman

Sare sozialak dira online marketin-kanalik onena zure enpresan gertatzen diren albisteak, edukiak eta ekitaldiak komunikatzeko eta zabaltzeko, baita zure webgunean bisitak modu esanguratsuan irabazteko ere.

Horregatik, garrantzitsuena da zure enpresarentzako estrategia bat garatu ahal izatea sare sozialetan, benetako onurak ekarriko dizkizuna.

Horretarako, zure helburuak zehaztu behar dituzu, zure estrategia planifikatu, partekatuko dituzun edukiak aztertu, planifikatu, eta egutegi bat sortu. Ondo landuta, ziurta diezazuket sare sozialek neurri handi batean lagunduko dizutela zure webgunera edo online dendara kalitatezko bisitak irabazten.

5. Publizitate-kanpainak sortu

Orain arte aipatu dizkizudan ekintza guztiek bikain funtzionatzen dute. Hala ere, ez dizute bezerorik emango modu azkar batean.

Bisita organikoez edo trafiko organikoaz hitz egiten dugunean, kontuan izan behar dugu emaitzak ez direla berehalakoak eta denbora behar dela horiek lortzeko. Bisitak eta trafikoa lortzeaz gain, bezeroak lortzea ere garrantzitsua da.

Horregatik, zure estrategia digitala diseinatzerakoan, kontuan izan behar duzu oso litekeena dela zure webgunera bisita kualifikatuak lortzeko pizgarriak eman behar izatea eta, gainera, salmenta-sistema on bat izan behar duzula prest bisitak bezero bihurtzeko.

Zure webgunera kalitatezko trafiko gehiago lortzeko aukerarik onenak online publizitateko bi plataforma dira, benetan ondo funtzionatzen dutenak: 

  • Facebook/Instagram Ads: Facebook Adseko publizitatea Facebooketik egiten da zuzenean, eta oso emaitza onak lortzeko aukera ematen du. Segmentazio-maila oso altua ahalbidetzen du, zure webgunera edo Landingera egiten diren bisitak areagotzen laguntzen du eta iragarkiak oso bisualak dira. 
  • Google Ads: Google Ads Googleren publizitate-plataforma da, eta ondo funtzionatzen du. Googleren kanpainak egiteko behar den inbertsioa handiagoa bada ere, zure webgunera egiten diren bisiten ehunekoa eta ondoren bezeroentzat egiten diren bisiten ehunekoa oso handia izaten da.

Argiago duzu orain? Zure webgunean kalitatezko trafikoa eta bisitak erakartzeko prest zaude?

Partekatuko duzu?

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email
Crea una estrategia efectiva para redes sociales en sólo 7 pasos - Amaia Ocerin

Blogean harpidetu zaitez eta nire ebook-a opari bezala jasoko duzu 

Zure markaren sare sozialetarako estrategia nola garatu ikas ezazu 

SORTU SARE SOZIALETARAKO

ESTRATEGIA ERAGINKOR BAT

7 URRATSETAN

Arduraduna: Amaia Ocerin
Helburua: Nire zerbitzuen gaineko gaineko informazioa ematea erabiltzaile bakoitzaren beharren arabera; edukiak helarazi eta hirugarrenen informazioak zabaldu.
Legitimazioa: Egokitzen zaien pertsonen baimena
Hartzaileak: Webgunea ostatatu EBko herrialde batean
Eskubideak: Iristea, zuzentzea edo ezabatzea
Informazio gehigarria: Informazio hau  hemen osatu ahal duzu

campañas de email marketing - Amaia Ocerin
Marketin digitala

Marketin emaila: nola hasi teknika hauetan

Posta elektroniko bidezko email marketinean hastea estrategia onenetako bat izan daiteke. Arrazoia da denok erabiltzen dugula posta elektronikoa eta inbertsioaren itzulera-indizeak altuak direla.
Gida bat partekatzen dut zurekin, teknika horietan hasteko.

Irakurtzen jarraitu »

Suscríbete al blog y recibe mi ebook de regalo

Aprende cómo crear una estrategia para tu marca

CREA UNA

ESTRATEGIA EFECTIVA

PARA REDES SOCIALES

EN SÓLO 7 PASOS

Información básica sobre la política de privacidad
Responsable: Amaia Ocerin
Finalidad: ​gestionar el alta a esta suscripción y remitir boletines periódicos con información y oferta prospectiva de productos o servicios propios y de terceros afiliados.
Legitimación: Consentimiento del interesado/a
Destinatarios: Hosting de la web en país de la UE
Derechos: Acceso, rectificación o cancelación
Información adicional: Puedes completar esta información en la página de política de privacidad.