Sare sozialak ezinbesteko beharra dira gaur egungo enpresa, proiektu eta profesionalentzat. Etorkizuneko bezeroekin harremanetan jartzeko, zure publikoa erakartzeko, zure ezagutzak erakusteko eta partikularrekin konexio egonkorra izateko eremua da, zalantzak argitzeko eta haien eskaerei erantzuteko.
Hau da, proposatutako marka- edo proiektu-helburuak lortzeko aukera ematen dizute, betiere helburu horiek nola erabili baldin badakizu.
Zure estrategiak funtzionatzeko aholkuak
Salmenta gehiago lortu nahi dituzu, zure publikoarengana iritsi, lead gehiago edo komunitate bat sortu. Nola erabiliko dituzu sareak? Aholku batzuk emango dizkizut.
1. Estrategia bat diseinatu
Orain arte, helburuak baino ez dituzu. “Zer” dakizunean, “Nola” jakin behar duzu.
Publizitatea sartuz lortuko dituzu salmentak? Edo edukietan oinarritutako inbound-erako estrategia bat erabiliko duzu?
Behar bezala planifikatu jarduteko modua, eta ekintza zehatzak mugatu.
2. Egutegia erabili
Helburuak finkatzeko, zer argitaratu jakiteko eta plana behar bezala ikusi ahal izateko.
Zure edukiak ez zapaltzen lagunduko dizu, ez errepikatzen eta, larrialdietan, prest dituzun argitalpenen hozkailutik tira egiten.
3. Aukeratu ondo erabiliko dituzun sare sozialak
Ez dira gauza bera Twitter eta Instagram, ezta LinkedIn eta Facebook ere. Zure publikoaren araberakoa izango da, eta horiengandik zer lortzea espero duzun.
Beraz, pertsona horiek behar bezala ikertu behar dituzu, non aurkitu jakiteko eta espazio horiek arakatzeko.
4. Edukirik onenak sortu
“Edukia da erregea” sententzia famatua baino hamarkada batzuk geroago, ezer ez da aldatu. Izan ere, zerbait interesgarria baduzu eskaintzeko eta modu erakargarri, gazte, fresko eta gaurkoan aurkezten baduzu, ikusleak etorriko dira. Zure targeta edozein dela ere.
Beraz, denbora zerbaitetan inbertitu behar baduzu, batez ere erabiltzaileei ahalik eta eduki onenak eskaintzeko izan dadila.
5. Algoritmoa behar bezala ikertu
Sare sozial bakoitzak funtzio bat du, baita funtzio bakoitzak bere helburua ere. Ez dira gauza bera Instagrameko feed-a eta storie-ak.
Zer egin behar duzu? Espazio bakoitzean nola lan egin behar duzun arretaz aztertu eta gerta daitezkeen aldaketen aurrean egunean egon. Horrek aukera emango dizu argitaratzeko ordutegirik edo unerik onenak jakiteko eta zure argitalpenak nola kateatu ditzakezun jakiteko.
6. Erabiltzaileari zuzendu
Beti bilatu behar duzu bere ekintza, bere esku-hartzea. Edozer gauza komentatzea, hitz egitea, partekatzea baliagarria da. Zuzenean eskatu edo iradoki dezakezu. Konbertsioa lortzeko modu desberdinak dituzu.
7. Sorkuntza eta formatu berriak
Esperimentatzeko orduan ez da zalantzarik izan behar, bai formatuetan, bai erabiliko duzun eduki-motan. Horrela, harrera ona izango duen zerbait ausartagoa egingo duzu. Izan ere, berritzailea dena da beti arrakastatsuena.
Ondorioz, trikimailu horiekin sare sozialetan zure estrategia askoz ere arrakastatsuagoa izango da. Garrantzitsua da guztiak betetzea eta lehenbailehen lan-errutina bat ezartzea.
Tira! Hartu papera eta arkatza eta hasi zure plana diseinatzen.