consejos estrategia en redes sociales - blog Amaia Ocerin

Zazpi gako zure sare sozialetako estrategiak funtziona dezan

Nola sortu sare sozialetan funtzionatzen duen estrategia bat? Ez daukat truko magikorik, baina ziur nago aholku hauek eraginkorrak eta lagungarriak izango zaizkizula. Hartu papera eta arkatza eta hasi zure plana definitzen!

Sare sozialak ezinbesteko beharra dira gaur egungo enpresa, proiektu eta profesionalentzat. Etorkizuneko bezeroekin harremanetan jartzeko, zure publikoa erakartzeko, zure ezagutzak erakusteko eta partikularrekin konexio egonkorra izateko eremua da, zalantzak argitzeko eta haien eskaerei erantzuteko.

Hau da, proposatutako marka- edo proiektu-helburuak lortzeko aukera ematen dizute, betiere helburu horiek nola erabili baldin badakizu.

Zure estrategiak funtzionatzeko aholkuak

Salmenta gehiago lortu nahi dituzu, zure publikoarengana iritsi, lead gehiago edo komunitate bat sortu. Nola erabiliko dituzu sareak? Aholku batzuk emango dizkizut.

1. Estrategia bat diseinatu

Orain arte, helburuak baino ez dituzu. “Zer” dakizunean, “Nola” jakin behar duzu.

Publizitatea sartuz lortuko dituzu salmentak? Edo edukietan oinarritutako inbound-erako estrategia bat erabiliko duzu?

Behar bezala planifikatu jarduteko modua, eta ekintza zehatzak mugatu.

2. Egutegia erabili

Helburuak finkatzeko, zer argitaratu jakiteko eta plana behar bezala ikusi ahal izateko.

Zure edukiak ez zapaltzen lagunduko dizu, ez errepikatzen eta, larrialdietan, prest dituzun argitalpenen hozkailutik tira egiten.

3. Aukeratu ondo erabiliko dituzun sare sozialak

Ez dira gauza bera Twitter eta Instagram, ezta LinkedIn eta Facebook ere. Zure publikoaren araberakoa izango da, eta horiengandik zer lortzea espero duzun.

Beraz, pertsona horiek behar bezala ikertu behar dituzu, non aurkitu jakiteko eta espazio horiek arakatzeko.

4. Edukirik onenak sortu

“Edukia da erregea” sententzia famatua baino hamarkada batzuk geroago, ezer ez da aldatu. Izan ere, zerbait interesgarria baduzu eskaintzeko eta modu erakargarri, gazte, fresko eta gaurkoan aurkezten baduzu, ikusleak etorriko dira. Zure targeta edozein dela ere.

Beraz, denbora zerbaitetan inbertitu behar baduzu, batez ere erabiltzaileei ahalik eta eduki onenak eskaintzeko izan dadila.

5. Algoritmoa behar bezala ikertu

Sare sozial bakoitzak funtzio bat du, baita funtzio bakoitzak bere helburua ere. Ez dira gauza bera Instagrameko feed-a eta storie-ak.

Zer egin behar duzu? Espazio bakoitzean nola lan egin behar duzun arretaz aztertu eta gerta daitezkeen aldaketen aurrean egunean egon. Horrek aukera emango dizu argitaratzeko ordutegirik edo unerik onenak jakiteko eta zure argitalpenak nola kateatu ditzakezun jakiteko.

6. Erabiltzaileari zuzendu

Beti bilatu behar duzu bere ekintza, bere esku-hartzea. Edozer gauza komentatzea, hitz egitea, partekatzea baliagarria da. Zuzenean eskatu edo iradoki dezakezu. Konbertsioa lortzeko modu desberdinak dituzu.

7. Sorkuntza eta formatu berriak

Esperimentatzeko orduan ez da zalantzarik izan behar, bai formatuetan, bai erabiliko duzun eduki-motan. Horrela, harrera ona izango duen zerbait ausartagoa egingo duzu. Izan ere, berritzailea dena da beti arrakastatsuena.

Ondorioz, trikimailu horiekin sare sozialetan zure estrategia askoz ere arrakastatsuagoa izango da. Garrantzitsua da guztiak betetzea eta lehenbailehen lan-errutina bat ezartzea.

Tira! Hartu papera eta arkatza eta hasi zure plana diseinatzen.

Partekatuko duzu?

Crea una estrategia efectiva para redes sociales en sólo 7 pasos - Amaia Ocerin

Blogean harpidetu zaitez eta nire ebook-a opari bezala jasoko duzu 

Zure markaren sare sozialetarako estrategia nola garatu ikas ezazu 

SORTU SARE SOZIALETARAKO

ESTRATEGIA ERAGINKOR BAT

7 URRATSETAN

Arduraduna: Amaia Ocerin
Helburua: Nire zerbitzuen gaineko gaineko informazioa ematea erabiltzaile bakoitzaren beharren arabera; edukiak helarazi eta hirugarrenen informazioak zabaldu.
Legitimazioa: Egokitzen zaien pertsonen baimena
Hartzaileak: Webgunea ostatatu EBko herrialde batean
Eskubideak: Iristea, zuzentzea edo ezabatzea
Informazio gehigarria: Informazio hau  hemen osatu ahal duzu

ordenar el plan de social media - Amaia Ocerin
Marketin digitala

6 modu erraz sare sozialetako plana ordenatuta mantentzeko

Gure aktibo digitalak ordenatzea etxea ordenatzea bezain garrantzitsua da. Niretzat behintzat bai.
Eta zer gertatzen da sare sozialekin? Ba antzeko zerbait. Dena botatzen dugun edukiontzi handi bat bihurtzen ari dira (batzuetan txistua botatzen dugu). Eta sare sozialak antolatzea ere garrantzitsua da, gure social media plana optimizatzeko.

Nola egin? Sei urratsetan azalduko dizut.

Irakurtzen jarraitu »

Suscríbete al blog y recibe mi ebook de regalo

Aprende cómo crear una estrategia para tu marca

CREA UNA

ESTRATEGIA EFECTIVA

PARA REDES SOCIALES

EN SÓLO 7 PASOS

Información básica sobre la política de privacidad
Responsable: Amaia Ocerin
Finalidad: ​gestionar el alta a esta suscripción y remitir boletines periódicos con información y oferta prospectiva de productos o servicios propios y de terceros afiliados.
Legitimación: Consentimiento del interesado/a
Destinatarios: Hosting de la web en país de la UE
Derechos: Acceso, rectificación o cancelación
Información adicional: Puedes completar esta información en la página de política de privacidad.

Atsegin duzu? Zabaldu! | ¿Te gusta?¡Compártelo!