contenidos orgánicos - Amaia Ocerin

Zein edukik dute eragin negatiboa zure blogaren irismen organikoan?

Trafiko organikoa zure webgunean bisitak lortzeko modurik eraginkorrena da. Horretarako, arreta, teknika eta denbora eskaini behar diezu zure edukiei. Eta, edukiez ari garela, badira mota batzuk, bisitak erraztu beharrean, uxatu egin ditzaketenak. Eta Googlek zure tokia ez baloratzea ere eragin dezakete. Zeintzuk dira zure blogaren edo webgunearen irismen organikoan eragin negatiboa izan dezaketen eduki horiek? Artikulu honetan azalduko dizut.

Trafiko organikoak bere webgunera bisitariak erakartzeko modurik eraginkorrena aurkezten du. Hau ukaezina da. Ordainpeko trafikoak baino garrantsitzusagoa da, nahiz eta ezer ez kostatu, zure gunearen edukiaren benetako balioa islatzen baitu.

Ezer ez kostatzearena pintzekin hartuko dugu. Izan ere, edukien estrategia on bat planifikatzeak antolaketa eskatzen du, denbora, arreta eta teknika. Eta, askotan, profesional batek hartu beharko du horren ardura.

Blog edo webgune baterako edukia sortzea ez da zer ideia bururatzen zaizkigun ikusteko esertzea bezain erraza.

Duela gutxiko ikerketen arabera, trafiko osoaren % 53 bilaketa organikotik dator, eta ordainpeko bilaketak zirkulazioaren % 27 baino ez du sortzen. Horretaz gain, marketineko espezialisten % 49k uste du bilaketa organikoa dela erabiltzen duten kanalik errentagarriena.

Beraz, zure blogaren helburua alde batera utzita (produktuak saltzea edo artikuluak argitaratzea, besterik gabe), trafiko organikoa izatea aktibo ederra da.

Trafiko egokia duen webgune baten monetizazioak diru-sarrerak automatikoki eta behin eta berriz sortzea eragin dezake.

Baina trafikoa lortzeko, kalitate handiko eduki asko behar dira, nitxoetara bideratuta. Eta eduki guztiak ez dira ondo bihurtzen.

Zure blogeko orrialde batzuek sailkapena ere kaltetzen dute eta bilaketa-motorretatik gunearen ikusgarritasuna eragozten dute.

Sailkapen baxua eta Googleren zigorrak saihesteko, ziurtatu hurrengo edukietako bat ere ez duzula zure blogean.

Ikus ditzagun alderdi honetan zigor zaitzaketen lau eduki mota.

Zure blogaren posizionamendu organikoari modu negatiboan eragiten dioten edukiak

Informazio berriena eskaintzen ez duen edukia

Zure webguneko argitalpenek jada garrantzitsuak ez diren baieztapenak, estatistikak edo aholkuak dituztenean, ia automatikoki beherantz doa bere sailkapena. Horren ondorioz, zirkulazio organikoaren bolumena txikiagoa da.

Datu eguneratuenak dituzten artikuluek hobeto funtzionatzen dute, Googlek informazio eguneratuarekin sailkatzen baitu edukirik altuena.

Zure argitalpenek denborarekin ia aldatzen ez diren gai iraunkorrak estaltzen ez badituzte, edukia eguneratu behar duzu noizbehinka.

Horri dagokionez, denboran gehiago iraun dezaketen evergreen edukiei buruzko artikulua uzten dizut.

Artikulu zaharrei eguneratzeak eginez bizia ematea sailkapena berreskuratzeko modu eraginkorra da. Horrez gain, eduki erabat berria sortzeko behar duzun denbora eta dirua aurreztuko duzu horrela.

Nola saihestu arazo hau

Zure webgunean eguneratu gabe dagoen edukia identifikatzeko, Googleren Search Console izeneko doako tresna bat erabil dezakezu.

Bilatu Bilaketa-analisia atala, markatu lau laukitxoak (klikak, inprimaketak, CTR, posizioa) eta erabili iragazki-orriak. Deskargatu eta aztertu ditzakezun estatistikak lortuko dituzu.

Merezi du % 1etik beherako CTR batekin orrialdeak eguneratzea, 1 eta 30 arteko posizio eta inprimatze-tasa altuarekin.

Argitalpen horiek hobetu ditzakezu azpititulu, irudi (beti testu alternatiboarekin), datu, ikerketek babestutako estatistika eta autoritate handiko guneetarako estekak gehituz.

Egiaztatu, halaber, apurtutako estekarik duzun (existitzen ez diren orrialdeetarako estekak, 404. orrialde gisa agertzen direnak). – Hala bada, ordezkatu itzazu lehenbailehen.

Ez ahaztu gako-hitz egokiak erabiltzea. Modu berean aurki ditzakezu, zure estatistiketan, bilaketaren analisia atalean. Oraingoan, markatu Kontsultak iragazkia Orrialdeen ordez.

Kontuan izan informazio hori eskuratzeko zure webgunearen jabetza egiaztatu behar duzula.

Eduki laburra, balio gutxikoa edo balio gabekoa

Googlek formatu luzeko edukia altuago sailkatzeko joera du; artikulu baten luzera berez sailkapen-faktorea ez bada ere, kalitatea bai.

Teorikoki, eduki laburragoa duten datu, ezagutza eta argibide hobeak ematea lortzen baduzu, lehiakideak garaitu ditzakezu.

700 hitzeko istorio bat idazteko probabilitatea, erabiltzaile-esperientzia handia eta azalpen sakona ematen dituena, urria da.

Batez beste, 2250 eta 2500 hitz arteko luzera duten artikuluek lortzen dute trafiko organiko handiena. 3.000 eta 10000 hitz arteko artikuluak dira gehien partekatzen direnak.

Formatu luzeko edukiak ere itzulera-lotura gehiago lortzen ditu, eta, ondorioz, itzulera-lotura gehien dituen edukiak sailkapen altuagoa izan ohi du.

SEO terminoetan borrokatu nahi baduzu eta zure edukiarekin trafikoa sortu nahi baduzu, balio gutxi edo bat ere eskaintzen ez duen formatu laburreko edukiak ez du hara eramango.

Nola saihestu arazo hau

Argitalpen luze bat idaztea denbora asko eskatzen duen jarduera bat da. Bestalde, emaitza kopuru handiena ematen du. Hala ere, horrek ez lizuke eragotzi behar formatu laburreko argitalpenak idaztea.

Istorio luzeek trafiko organikoarekin eta sailkapenarekin laguntzen dute; istorio laburrek zure entzuleekin harremanetan egoten laguntzen dizute.

Arrazoizko proportzioa aurkitu eduki luzea eta laburra sortzearen artean. Bilatu oreka eta neurtu egiten duzuna.

Nola lor daiteke oreka hori? Esate baterako, gaurkotasuneko gaiei edo eguneratze azkarrei buruzko artikulu laburrak idatz ditzakezu astero. Zuretzat estrategikoa den gai bat.

Dagoeneko argitalpen labur baina erabilgarri asko badituzu, eguneratu ere egin ditzakezu, eta argitalpen luze bat sortzeko garrantzitsuak direnak batu.

Hobe da lo egiteko aholkuei buruzko bi minutuko lau artikulu eta ondo lo egiteko gida oso bat konbinatzea. Gehitu datu eta hitz gako garrantzitsuak, eta sailkatzea merezi duen edukia lortuko duzu.

Software-tik sortutako edukia

Automatikoki sortutako edukia softwareak sortutako eduki-forma bat da, gizakiaren parte-hartze txikia (edo nulua) duena.

Nahiz eta automatikoki sortutako edukia tentagarria izan daitekeen, ez baitzaio denbora eta dirurik eskaini behar, nekez lagunduko dizu trafiko organikoa lortzen.

Tresna automatizatuek, askotan, erabiltzaile-esperientzia txarra eta optimizazio txarra eskaintzen duten artikuluak sortzen dituzte. Eduki honek ez du ezagutza berririk eskaintzen, argitaratutako beste artikulu batzuen informazio birziklatuaz osatuta baitago.

Horregatik, Googleren algoritmoak askotan sortutako edukia SEO estrategia gisa ebaluatzen du, kapela beltza deitzen dionaren bidez.

Horretarako, Googlek Panda algoritmoa garatu zuen, kalitate baxuko edukia detektatzen duena. Kontuan izan eduki eskasa duten orrialdeak gutxi badira ere, Pandak domeinu osoa zigortuko duela.

Nola saihestu arazo hau

Zure webgunean automatikoki sortutako artikuluak argitaratu badituzu, berriro idaztea eta informazio, estatistika eta datuak eranstea gomendatzen dizut. Edukia aberasten du.

Iturri fidagarrietako informazioa erabili, ahal dela domeinu-autoritate handia duen webgune batekoa. Horrek trafiko organikoaren aukerak eta sailkapen altuagoa hobetuko ditu.

Era berean, zure gunetik ezabatu eta sortutako beste gai batzuk ezabatu beharko zenituzke betiko, editatu ondoren ere ia erabilgarriak izango ez direnak.

Oraindik ere, edukia sortzeko softwarea erabiltzen saiatu nahi baduzu, erabil ezazu soilik zure historiarako esparru gisa. Ondoren, osatu ideiak eta gertaerak zuk zeuk sortutako jatorrizko estekekin.

Gako-hitzez gainezka dagoen edukia

Zure artikuluetan gako-hitzak sartzeak zure edukia errazago aurkitzen laguntzen die bilaketa-motorrei. Baina gako-hitz gehiagok ez dute nahitaez ikusgarritasun handiagoa esan nahi.

Sailkatu nahi dituzun hitzekin kargatutako artikuluek Penguinen disparadore gisa jokatzen dute. Penguinek zure edukia gako-hitzez beteta bezala ebaluatzen duenean, trafiko organikoan beherakada esanguratsua gerta liteke.

Google Search Central-en arabera, zure sailkapena hiltzen duen edukia horrela ikusten da; hau Google errazten duen benetako adibide bat da:

“Zigarroen hezegailu pertsonalizatuak saltzen ditugu. Gure zigarro hezegailu pertsonalizatuak eskuz eginda daude. Zigarro pertsonalizatuen hezegailu bat erosi nahi baduzu, jarri harremanetan gure espezialistekin zigarro pertsonalizatuen hezegailuetan, mezu bat bidaliz humidifices.cigarros.personalizados@example.com helbidera. “.

Nola saihestu arazo hau

Testuan gako-hitzen kopuru zuzenerako arau berezirik ez badago ere, bilaketa-motorrek ondo erantzuten diete gako-hitzen dentsitatea % 0,5 ingurukoa duten orrialdeei. Hau da, gako-hitz bat 200 hitz bakoitzeko.

Formula erraz hau erabil dezakezu kalkulatzeko:

KD = (KWa / TW) x 100

KD = gako-hitzen dentsitatea; Kwa = gako-hitzen agerpenak (testuan erabilitako gako-hitzen guztizko kopurua); TW = hitzak guztira

Adibidez, gako-hitz bat 15 aldiz erabili baduzu 1000 hitzeko artikulu batean, horrek ematen du (15/1000) x 100 = 1.5. Dentsitate oso altutzat hartzen da eta gako-hitzen kopurua erdira murriztu behar da gutxienez.

Era berean, gehiegizko gako-hitzak saihestu ditzakezu sinonimoak edo semantikoki lotutako hitz eta esaldiak erabiliz.

Ondorioz

Dagoeneko erabilgarria ez den edukia zure webgunearen trafiko organikoa isilean suntsitzen egon daiteke.

Beraz, zure tokiaren errendimendua baliozkotu behar duzu noizean behin, helburua betetzen ez duena zer den ikusteko. Horrek bilaketa-motorren zigorrak saihestuko ditu eta trafiko organikoaren fluxua emango du.

Ziurtatu zure guneak hauetako bat ere ez duela:

  1. Eduki deseguneratua: datuak, estatistikak edo dagoeneko garrantzitsua ez den edozein erreklamazio eguneratu aldian-aldian.
  2. Baliorik gabeko eduki laburra: ez fidatu zure sailkapena handitzeaz, kalitate eskaseko argitalpen laburren sorreran soilik zentratzen bazara.
  3. Automatikoki sortutako edukia: Googleren algoritmoek hau black hat SEO estrategia gisa identifika dezakete, zure domeinurako zigor bihurtzen dena.
  4. Gako-hitzez betetako edukia: gako-hitzen dentsitate handia nahita erabiltzeak penalizazioa eta sailkapen baxua eragiten ditu.

Eta beti bezala, idatzi gizakientzat, ez bilatzaileentzat.

Partekatuko duzu?

Crea una estrategia efectiva para redes sociales en sólo 7 pasos - Amaia Ocerin

Blogean harpidetu zaitez eta nire ebook-a opari bezala jasoko duzu 

Zure markaren sare sozialetarako estrategia nola garatu ikas ezazu 

SORTU SARE SOZIALETARAKO

ESTRATEGIA ERAGINKOR BAT

7 URRATSETAN

Arduraduna: Amaia Ocerin
Helburua: Nire zerbitzuen gaineko gaineko informazioa ematea erabiltzaile bakoitzaren beharren arabera; edukiak helarazi eta hirugarrenen informazioak zabaldu.
Legitimazioa: Egokitzen zaien pertsonen baimena
Hartzaileak: Webgunea ostatatu EBko herrialde batean
Eskubideak: Iristea, zuzentzea edo ezabatzea
Informazio gehigarria: Informazio hau  hemen osatu ahal duzu

qué es y cómo hacer un calendario editorial_Amaia-Ocerin
Eduki marketina

Zer da egutegi editoriala eta nola egin dezakezu bat zure blogerako? Gida osoa

Egutegi editoriala edukien edozein marketin-estrategiaren funtsezko zati bat da.
Izan ere, planifikazio bat izatea eta antolatuta egotea estrategia posiblerik onena da.
Gida oso honetan azalduko dizut zer den eta nola egin.
Eta “ahal dudanean idazten dut eta bururatzen zaidanari buruz” hitzetik aurretik zer idatzi beharko duzun jakitera pasatuko zara.
Denbora eta esfortzuak aurreztuko dituzu, eta eraginkorragoa izango zara.

Irakurtzen jarraitu »

Suscríbete al blog y recibe mi ebook de regalo

Aprende cómo crear una estrategia para tu marca

CREA UNA

ESTRATEGIA EFECTIVA

PARA REDES SOCIALES

EN SÓLO 7 PASOS

Información básica sobre la política de privacidad
Responsable: Amaia Ocerin
Finalidad: ​gestionar el alta a esta suscripción y remitir boletines periódicos con información y oferta prospectiva de productos o servicios propios y de terceros afiliados.
Legitimación: Consentimiento del interesado/a
Destinatarios: Hosting de la web en país de la UE
Derechos: Acceso, rectificación o cancelación
Información adicional: Puedes completar esta información en la página de política de privacidad.

Atsegin duzu? Zabaldu! | ¿Te gusta?¡Compártelo!