clubhouse - Amaia Ocerin

Zer da ClubHouse sare soziala eta zergatik bereizten da besteengandik?

ClubHouse sare soziala joera bihurtu da azken asteetan. Mundu guztiak hitz egiten du ClubHouseri buruz! Sare sozial honetara gehitu ahal izateko, gainera, baldintza bi bete behar dituzu: gonbidapen bat lortu eta iPhone bat eduki. Ezagutu nahi duzu? Kontatuko dizut zer den eta zerk bereizten duen besteengandik.

Mundu guztiak hitz egiten du ClubHouse modako sare sozialari buruz. Hau oso bitxia da, oraingoz nahiko esklusiboa delako. Jakin nahi duzu zer den, nola funtzionatzen duen eta zergatik den ezberdina?

2020ko martxoa historian markatuta geratuko da, pairatu dugun pandemia dela eta, mundua aldatu baita.

Baina, garai hartan, sare sozial berri bat ere sortu zen, ClubHouse. A ze momentua joan zen aukeratzera… Baina hori ez da oztopo izan sare sozialen mundu saturatu honetan lekua egiteko eta sare sozial desberdin gisa nabarmentzeko.

Agian horregatik izan du arrakasta eta dagoeneko milioi bat jarraitzaile baino gehiagorekin kokatzen da. Sare sozial horretara gonbidapen bidez sartzen da.

Zer da ClubHouse eta zein ezaugarri ditu

ClubHouse audio formatuko mezu iragankorren sare sozial bat da. Beraz, hasteko, formatuagatik bereizten da gainerako plataforma sozialetatik.

Twitterrek eta Facebookek testua aukeratu zuten; Instagram eta TikTokek irudiak; SnapChatek GIFak. Eta audioa joera argian dagoela, podcastingei esker, ClubHouse iritsi eta formatu horrekin abiatu da.

Erabiltzaileen nahiaren xede bihurtu duten bi ezaugarri ditu: lehena, gonbidapen bidez bakarrik sartzen dela, eta, beraz, hedapena ez da masiboa izan.
Bigarrena, oraingoz iOS erabiltzaileek baino ezin dutela gozatu, aplikazioa iPhonerako bakarrik baitago eskuragarri.

Esklusibotasun kutsua eman dioten bi ezaugarri.

Clubhousek asteko 2 milioi erabiltzaile aktibo erakartzea lortu du dagoeneko, baita sartzeko etsita dauden pertsonen itxaron-zerrenda bat ere.

Nola funtzionatzen du ClubHousek

ClubHousen funtzionamendua erraza da: erabiltzaileek bat egiten dute roometan eta audio-elkarrizketetan parte hartzen dute, telefonoz hitz egingo balute bezala.

Gela edo room horietan beste batzuen elkarrizketa entzun daiteke, edo ahots-mezuekin parte hartu, room horren sortzaileen baimena jasoz gero.

Eztabaidarako gaiak, askotarikoak eta irekiak.

Eta, jakina, erabiltzaile bakoitzak bere gela sortu eta nahi dituen parte-hartzaileak gonbidatu ditzake.

Esan dudan bezala, mezu iragankorretan oinarritzen da, eta, beraz, audioak desagertu egiten dira. Horrek esan nahi du ez direla ez grabatuak ez transkribatuak, eta jokabide-arauren bat urratu denean bakarrik erabil daitezkeela.

Zer diote ClubHouse erabiltzen dutenek

Ezin dizut kontatu nolakoa den ClubHousen erabilera-esperientzia, oraindik ez baitut gonbidapenik lortu plataformarekin esperimentatzeko.

Beraz, lehen erabiltzaileen adierazpenei buruz hedabide espezializatuetan esaten dutena arakatu dut. Diotenez, erakargarria da, bizitza errealean elkarrizketa bat imitatzeko duen moduagatik; esperientzia hori galdu egin dugu azken hilabeteetan, COVID-19ren pandemiaren ondorioz.
Edozein erabiltzailek has dezake gela bat eta zehaztu nork hitz egin dezakeen eta nork ez.

Gainera, esan behar da ClubHousek ez dituela elkarrizketak grabatzen, eta horrek bat-bateko eta konpromisorik gabeko interakzioak sustatzen dituela.

Ipar Amerikako mundu ospetsuak eta komunitate artistikoko kideek, aplikazio berri eta animatu batera jotzeko irrikaz beti, gonbidapenak eskatu dituzte oihuka, eta horietako asko aplikazioan ikusi dituzte dagoeneko, eta zer iruditzen zaien esaten ari dira.

Elon Musk ere ClubHousen estreinatu zen, eta bere komentarioen zain zegoen audientzia errekorra lortu zuen, eta Muskek ez zuen huts egin.

Hemen ikus dezakezu

Sare soziala erabiltzeko adibideak

ClubHouseko erabiltzaileek ez dute denbora asko behar izan audioko elkarrizketa-formatu estandarretik aldendu eta eredu horretara egokitzeko.

Noelle Chesnut Whitmore marketin musikaleko exekutiboak dioenez, joan den udazkenean The Cotton Clubek aplikazioan antolatutako zuzeneko jazz musikako saioetan izandako esperientziak Clubhouse hitz egiteko leku bat baino gehiago izan zitekeela adierazi zion lehen aldiz.

Abenduaren 26an, Broadwayko “el Rey León” en zuzeneko transmisioa egin zuen, 40 aktore eta narratzaile baino gehiagorekin eta abesbatza oso batekin. “Pandemia baten erdian pertsonak alaitzea nahi nuen”, dio.

Leroy Church Broadwayko aktorea “Dreamgirls” aldizkariren bat aukeratzen ari da otsailean ClubHouse bidez aurkezteko.

ClubHousen erronkak

Industriaren behatzaileek adierazi dutenez, Clubhouse aplikazio gaztea da, eta modu estrategikoan hazi beharko du hurrengo twitter edo Snapchat bihurtu aurretik, batez ere sortzaileen komunitatea sustatu eta erabiltzaileak jazarpenetik babestu nahi direnean.

Lehen erabiltzaileetako batzuek Clubhouse kritikatu dute dagoeneko, neurritasun tresna faltagatik. Konpainiak bere blogaren bidez erantzun behar izan zuen, bere plataforman arrazakeria, antisemitismoa eta gorrotozko beste diskurtso mota batzuk gaitzesten dituela esanez, eta komunitatearen jarraibideak urratzen dituzten erabiltzaileen aurkako neurriak hartuko zituela hitzeman zuen.

Era berean, arau-hausteak salatzeko prozesua indartzeko planak aurkeztu zituen.

Horrez gain, moderazio arazoak konpontzeko erronka dauka.

Gainerako sare sozialak erreakzionatzen ari dira ClubHouseren arrakastaren aurrean. Twitter ahotsezko txat areto berri bat probatzen ari da, Spaces.

Partekatuko duzu?

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email
Crea una estrategia efectiva para redes sociales en sólo 7 pasos - Amaia Ocerin

Blogean harpidetu zaitez eta nire ebook-a opari bezala jasoko duzu 

Zure markaren sare sozialetarako estrategia nola garatu ikas ezazu 

SORTU SARE SOZIALETARAKO

ESTRATEGIA ERAGINKOR BAT

7 URRATSETAN

Arduraduna: Amaia Ocerin
Helburua: Nire zerbitzuen gaineko gaineko informazioa ematea erabiltzaile bakoitzaren beharren arabera; edukiak helarazi eta hirugarrenen informazioak zabaldu.
Legitimazioa: Egokitzen zaien pertsonen baimena
Hartzaileak: Webgunea ostatatu EBko herrialde batean
Eskubideak: Iristea, zuzentzea edo ezabatzea
Informazio gehigarria: Informazio hau  hemen osatu ahal duzu

Liburuaren Eguna 2021 - Amaia Ocerin
Kultura sarera

Liburuaren Egunean, nirea argitaratu nueneko oroitzapena

Liburuaren Egunean duela urte asko Alberto Muro argazkilariak eta biok argitaratu genuen liburuaz gogoratu naiz.
Bizkaiko baserriaren inguruko azterketa sakona egin genuen, ikuspegi ezberdinak landuz.
Niretzako liburu baten sormen eta produkzioa baino askoz gehiago izan zen eta barruak astindu zizkidan.
Oroitzapen eta sentsazio ederrak. Noizbait hona ekarri beharrekoak…

Irakurtzen jarraitu »

Suscríbete al blog y recibe mi ebook de regalo

Aprende cómo crear una estrategia para tu marca

CREA UNA

ESTRATEGIA EFECTIVA

PARA REDES SOCIALES

EN SÓLO 7 PASOS

Información básica sobre la política de privacidad
Responsable: Amaia Ocerin
Finalidad: ​gestionar el alta a esta suscripción y remitir boletines periódicos con información y oferta prospectiva de productos o servicios propios y de terceros afiliados.
Legitimación: Consentimiento del interesado/a
Destinatarios: Hosting de la web en país de la UE
Derechos: Acceso, rectificación o cancelación
Información adicional: Puedes completar esta información en la página de política de privacidad.