Objetivos SMART - Amaia Ocerin

Zer dira SMART helburuak eta zergatik gomendatzen dizkizut zure estrategiarako

"SMART" helburuak funtsezkoak dira zure marketin digitaleko estrategia ondo iristeko eta epe jakin batean proposatu dituzun helburu guztiak betetzeko. Proiektu bat diseinatzean, etorkizuna izateko lortu nahi dituzun helburuak zehaztu behar dituzu.

SMART helburuak funtsezkoak dira zure marketin digitaleko estrategia ondo iristeko eta epe jakin batean proposatu dituzun helburu guztiak betetzeko. Proiektu bat diseinatzean, etorkizuna izateko lortu nahi dituzun helburuak zehaztu behar dituzu.

Bezero batentzako estrategia digital bat garatzen dudanean edo gaiari buruzko prestakuntza ematen dudanean, nik gehien azpimarratzen dudan alderdietako bat da.

Oraingo honetan gai hau blogera ere ekarri dut, asko baitzarete horri buruz galdetu ohi didazuenak. Teknika honetan kontuan hartu beharreko faktoreak azalduko dizkizuet adibideekin.

Zeintzuk dira nire proiektuaren helburuak?

Adibidez, aurten salmentak handitu nahi badituzu, zehaztu egin behar duzu zenbat handitu nahi dituzun eta zer ekintza egin behar dituzun horri lotuta. Hau da, marketin digitaleko estrategian kalkulatu behar duzu zenbat harpidedun berri behar dituzun edo nola areagotuko duzun zure webguneko trafikoa, eta zure posizionamendua hobetu.

Zure helburuak lortzeko, zure azken helburua lortzen lagunduko dizun sistema eraginkorra behar duzu. Eta hemen SMART helburuak sartzen dira jokoan.

Zer dira SMART helburuak?

Helburu adimentsu edo eraginkor horiek lagunduko dizute nahi duzuna behar bezala definitzen eta nahi duzuna lortzen.

SMART definizioa ingelesezko Specific, Measurable, Attainable, Relevant, Time-Bound akronimotik dator.

Ezarritako helburu bat benetan eraginkorra izan dadin, beharrezkoa da honako baldintza hauek betetzea: espezifikoa izatea, neurtu ahal izatea, benetakoa izatea, lortzeko modukoa izatea eta ezarritako denbora-lerro batean edo denbora-tarte zehatz batean egin ahal izatea.

Espezifikoa

Horrek esan nahi du helburuak bat izan behar duela. Pertsona batek zure helburua ezagutzen duenean, zer lortu nahi duzun eta nola lortu nahi duzun jakin behar du.

Erantzun zer lortu nahi den.

Adibidez: mila harpidedun gehiago newsletterrean.

Neurgarria

Helburuak kuantifikagarria izan behar du. Hori, kasu batzuetan, konplexua da, baina estrategia bat aztertu eta zuzendu ahal izateko, neurtu edo kuantifikatu egin behar duzu.

Erantzun zenbati. Zer neurritan lortzen den baloratu ahal izango duen helburu bat zehaztu behar da.

Aurreko adibidean, mila harpidedunen helburu hori betetzen den neurtzeko modu objektiboak ditugu.

Lorgarria

Zure helburuak handinahia izan behar du, baina posiblea. Besteren zirkunstantziak gertatzen badira edo ingurunea aldatzen bada, zure estrategia egokitzeko aukera izan behar duzu.

Benetakoa

Jomugak zure errealitatera eta aukeretara egokitu behar dira. Motibatuta egon behar duzu horiek lortzeko eta horretarako behar diren baliabideak izan behar dituzu.

Aurrekoarekin lotuta dago. Adibidez, blog pertsonal apal baten proiektua, aurrekonturik gabekoa eta ordainpeko publizitatean inbertitu ezin duena: errealista litzateke bi hilabetean mila harpidedun gehiago lortzea helburu gisa?

Denbora

Aldi zehatz bat markatu behar duzu helburu bakoitza lortzeko. Zure estrategia globala hainbat etapatan banatzen baduzu, zure helburu nagusia lortzen lagunduko dizuten epe zorrotzagoak zehaztu ditzakezu.

Aurreko adibidearen kasuan, honela osatuko genuke: bi hilabeteko epean mila harpidedun gehiago lortzea.

Zure egungo helburu adimendunak al dira?

Lehenik eta behin, galdera nahitaezkoa da: betetzen al dituzte zure egungo helburuek aurreko 5 premisak? Betetzen ez badituzu, zure buruari proposatu diozun helburua ez da eraginkorra.

Nola bihurtu helburu bat SMART?

Demagun zure webgunerako trafikoa handitzea dela helburua. Bada, hori ez da SMART bat. Hala izan dadin, helburu zehatzago bat ezarri behar duzu: adibidez, hiruhilekoaren amaieran 1.000 bisita zuzentzea zure gunera, eta hilero bisita horiek % 2 handitzea.

Zure helburua salmentak handitzea bada, ez da SMART helburu bat, izan dadin bigarren hiruhilekoa amaitu baino lehen saltzea lortu behar baituzu, adibidez, zure produktu nagusiaren 1.000 unitate, salmenta horiek aurreko urteko aldi beraren aldean % 5 handitzeko.

Azken batean, SMART helburuak helburu txikiak dira, eta emaitza handi bihurtzen dira. Lan egiten duzun industriaren arabera, estrategia batzuk edo beste batzuk aplikatu ahal izango dituzu.

Partekatuko duzu?

Crea una estrategia efectiva para redes sociales en sólo 7 pasos - Amaia Ocerin

Blogean harpidetu zaitez eta nire ebook-a opari bezala jasoko duzu 

Zure markaren sare sozialetarako estrategia nola garatu ikas ezazu 

SORTU SARE SOZIALETARAKO

ESTRATEGIA ERAGINKOR BAT

7 URRATSETAN

Arduraduna: Amaia Ocerin
Helburua: Nire zerbitzuen gaineko gaineko informazioa ematea erabiltzaile bakoitzaren beharren arabera; edukiak helarazi eta hirugarrenen informazioak zabaldu.
Legitimazioa: Egokitzen zaien pertsonen baimena
Hartzaileak: Webgunea ostatatu EBko herrialde batean
Eskubideak: Iristea, zuzentzea edo ezabatzea
Informazio gehigarria: Informazio hau  hemen osatu ahal duzu

qué es y cómo hacer un calendario editorial_Amaia-Ocerin
Eduki marketina

Zer da egutegi editoriala eta nola egin dezakezu bat zure blogerako? Gida osoa

Egutegi editoriala edukien edozein marketin-estrategiaren funtsezko zati bat da.
Izan ere, planifikazio bat izatea eta antolatuta egotea estrategia posiblerik onena da.
Gida oso honetan azalduko dizut zer den eta nola egin.
Eta “ahal dudanean idazten dut eta bururatzen zaidanari buruz” hitzetik aurretik zer idatzi beharko duzun jakitera pasatuko zara.
Denbora eta esfortzuak aurreztuko dituzu, eta eraginkorragoa izango zara.

Irakurtzen jarraitu »

Suscríbete al blog y recibe mi ebook de regalo

Aprende cómo crear una estrategia para tu marca

CREA UNA

ESTRATEGIA EFECTIVA

PARA REDES SOCIALES

EN SÓLO 7 PASOS

Información básica sobre la política de privacidad
Responsable: Amaia Ocerin
Finalidad: ​gestionar el alta a esta suscripción y remitir boletines periódicos con información y oferta prospectiva de productos o servicios propios y de terceros afiliados.
Legitimación: Consentimiento del interesado/a
Destinatarios: Hosting de la web en país de la UE
Derechos: Acceso, rectificación o cancelación
Información adicional: Puedes completar esta información en la página de política de privacidad.

Atsegin duzu? Zabaldu! | ¿Te gusta?¡Compártelo!