
Artista zara? Orrialde moloi bat behar duzu Facebooken
Arte- eta sormen-jardueretan aritzen diren profesionalek ikusgarritasuna lortzeko eta ikus-entzuleak erakartzeko tresna bat dute Facebookeko orrialdeetan.
Garatzen ditudan egitasmo guztiak garrantzitsuak dira niretzat: guztiek begirune berdina merezi dute, hala txikiek nola handiek. Zurekin eskuz esku lan egingo dudala hitzematen dut, beraz, beste edozein gauzari ekin baino lehen, proiektuarekiko estrategiarik onena prestatzeko lan egingo dut.
Lehiakideen marken eta proiektuen egoerak ezagutzea eta analizatzea garrantzitsua da. Modu horretan zure egitasmoa identifikatzen eta bereizten dituen balioa errazago aurkituko dugu.
Aztertze-prozesuan, honelako galderei erantzunak emango diet:
Profesional guztiok gure marka pertsonala sortu eta kudeatzeko beharra dugu; besteengandik ezberdinduko gaituena eta bakarrak bilakatuko gaituena.
Lortutako posizionamendua sendotu eta indartzeko lan egin behar da.
Zure izenak prestigioa galdu badu Interneten, eta posizionamendua kaltetuta badago, beharbada hobetzeko estrategia bat eta ekintza batzuk garatu beharko zenituzke.
Helburu horrekin, azterketa sakona gauzatuko dut, eta ekintza-plan bat emango dizut, garatu behar diren alde guztien epeak eta ezaugarriak zehaztuz.
Azaldu mesedez zelan lagundu zaitzaket eta zurekin harremanetan jarriko naiz. Mila esker!
Pribatutasun politikaren gaineko oinarrizko informazioa
Arduraduna: Amaia Ocerin
Helburua: Nire zerbitzuen gaineko gaineko informazioa ematea erabiltzaile bakoitzaren beharren arabera
Legitimazioa: Egokitzen zaien pertsonen baimena
Hartzaileak: Webgunea ostatatu EBko herrialde batean
Eskubideak: Iristea, zuzentzea edo ezabatzea
Informazio gehigarria: Informazio hau hemen osatu ahal duzu
Arte- eta sormen-jardueretan aritzen diren profesionalek ikusgarritasuna lortzeko eta ikus-entzuleak erakartzeko tresna bat dute Facebookeko orrialdeetan.
COVID-19 bezalako krisi baten garaian komunikatzea ez da erraza. Marka gehienek ez dute berri onik emango. Baina oso garrantzitsua da komunikatzea.
Hona hemen garai zail honetan ondo komunikatzeko aholku batzuk.
Egun, zure negozioa interneten presentziarik ez badauka esan daiteke ez dela existitzen. Zergatik? Arrazoiak zerrendatuko dizkizut.
Blog honen helburua pertsonei komunikazio- eta marketin-lanetan laguntzea da. Eta hala izaten jarraituko du, orain inoiz baino gehiago nirekin konta dezakezulako.
Galdetu, kontsultatu, behar duzunari buruzko laguntza edo aholkua eskatu. Nik lagunduko dizut.
Sare sozialetan irismen handiagoa lortzeko gakoetako bat zure edukiak biralak izatea da. Zure publikoak ere parteka dezala, eta horrela zuretzat irismen handiagoa izango duen hedapen-uhina lortzea.
Ez da lortzeko erraza, baina hemen doaz gako batzuk.
Txosten batek 2020rako sare sozialetako joerak aztertu ditu. Zuk, artista gisa, estutu egin ditzakezu, eta etekina atera diezaiekezu guztiei. Nola? Kontatuko dizut.
CC BY-NC-SA
AITORTU-EZKOMERTZIALA-PARTEKATUBERDIN
RECONOCIMIENTO-NOCOMERCIAL-COMPARTIRIGUAL