ZURE PUBLIKOAREKIN














KONEKTATU

EDUKI
MARKETINA

Kalitatezko edukiak proiektu edo markari ikusgarritasuna, nabarmentasuna eta posizionamendua emateko gakoa izan daitezke eta bere publikoarekin lotzeko aukera.

Idaztea ez duzu atsegin edo estrategia zehatz bat nola garatzea ez dakizu? Lagundu zaitzaket

Eduki planak sortu, garatu eta martxan jartzen ditut, azken ekintzaraino bideratuz. Horrela, behin egitasmoaren beharrak eta ezaugarriak ezagututa, estrategiarik onena pentsatzen dut eta doitutako edukien plana martxan jartzen dut.

WEBGUNE ETA BLOGETARAKO EDUKIAK

Behar dituzun testuak, helburu eta publikoaren arabera sortuta.

AURKEZPEN ETA TXOSTENAK

Ebook, eskuliburuak, txostenak, aurkezpenak…

GIDOIAK

Spot, iragarkiak, erreportaiak, bideo korporatiboak, etab.

SORMENAK

Iragarkiak, onlineko publizitatea, bannerrak…

Edukiak behar dituzu?

Azaldu mesedez zelan lagundu zaitzaket eta zurekin harremanetan jarriko naiz. Mila esker!

Pribatutasun politikaren gaineko oinarrizko informazioa

Arduraduna: Amaia Ocerin
Helburua: Nire zerbitzuen gaineko gaineko informazioa ematea erabiltzaile bakoitzaren beharren arabera
Legitimazioa: Egokitzen zaien pertsonen baimena
Hartzaileak: Webgunea ostatatu EBko herrialde batean
Eskubideak: Iristea, zuzentzea edo ezabatzea
Informazio gehigarria: Informazio hau  hemen osatu ahal duzu

BLOGEKO ARTIKULUAK

contenidos orgánicos - Amaia Ocerin

Zein edukik dute eragin negatiboa zure blogaren irismen organikoan?

Trafiko organikoa zure webgunean bisitak lortzeko modurik eraginkorrena da.
Horretarako, arreta, teknika eta denbora eskaini behar diezu zure edukiei.
Eta, edukiez ari garela, badira mota batzuk, bisitak erraztu beharrean, uxatu egin ditzaketenak.
Eta Googlek zure tokia ez baloratzea ere eragin dezakete.
Zeintzuk dira zure blogaren edo webgunearen irismen organikoan eragin negatiboa izan dezaketen eduki horiek?
Artikulu honetan azalduko dizut.

Irakurtzen jarraitu »

Atsegin duzu? Zabaldu! | ¿Te gusta?¡Compártelo!