ZURE MARKAREN













KUDEAKETA INTERNETEN

COMMUNITY MANAGEMENT

Community Management delakoan biltzen diren lanak enpresa, marka edo profesionalaren jardueraren interneten bozgorailua izatea dute helburu.

Zer da Community Manager bat?

Community Manager-a, edo komunitatearen kudeatzailea, marka, enpresa edo profesional baten sare sozialen profilak sortzeaz, kudeatzeaz eta moderatzeaz arduratzen da. Ingurune digitalean lan egiten duenaren irudi-marka haztea, sendotzea eta zaintzea bermatu behar ditu.

Funtzioak

  • Marka edo profesionalaren sare sozialetan aritzeko estrategia sortu eta garatu.
  • Marka zein sare sozialetan eta nolako presentzia izango duen aztertu eta erabaki.
  • Argitalpenen egutegia definitu, estrategian jasotako helburuak kontuan izanda.
  • Eduki erakargarria sortu eta zein saretan argitaratu erabaki.
  • Sare sozialetako edukiak hobetzeko irudi erakargarriak sortu.
  • Argitaratutako edukiak monitorizatu, lortutako eragina neurtu ahal izateko.
  • Entzute aktiboa eta sektorean sortzen diren berrietara adi egotea. Markari buruz esaten dena monitorizatu. Interneten enpresaren begiak izan.
  • Markaren jarraitzaileekin harremanak lotu eta fidelak bilakatu.
  • Interneterako kanpainak asmatu, diseinatu eta martxan jarri.
  • Onlineko erreputazio krisialdiak kudeatu.
post en redes sociales - blog Amaia Ocerin

Onlineko erreputazio krisialdirik bizi izan baduzu eta zure posizionamendua kaltetua etera bada, agian hobetzeko estrategia eta ekintzak burutu beharko dituzu.

Horretarako, ikerketa sakona burutuko dut, ikuspegi guztiak aztertu eta ekintza plana bat proposatuko dizut, epe eta zehaztasun guztiekin.

Onlineko erreputazio krisialdia

Definitutako  estrategiaren arabera egokitutako ekintzak bideratuko ditut:

  • Sare sozialetan profilak sortu.
  • Sare sozialetarako edukiak garatu.
  • Community Management deritzona, onlineko komunitateen kudeaketa: edukien dinamizazioa sare sozialetan.
  • Hedabide hauetarako komunikazio materialak sortu: iragarkiak, bannerrak, irudiak...
  • Facebook, Instagram, Twitter eta LinkedInen publizitate kanpainen diseinua , garapena eta kudeaketa.
  • Dinamizazioa eta ekintza zehatzak: promozioak, lehiaketak, kanpainak...
  • Ekintza eta ekitaldien zuzeneko hedapena sare sozialetan.

Social Media

Zein lan egin ditzaket?

Sare sozialak kudeatzeko laguntzarik behar duzu?

Azaldu mesedez zelan lagundu zaitzaket eta zurekin harremanetan jarriko naiz. Mila esker!

Pribatutasun politikaren gaineko oinarrizko informazioa

Arduraduna: Amaia Ocerin
Helburua: Nire zerbitzuen gaineko gaineko informazioa ematea erabiltzaile bakoitzaren beharren arabera
Legitimazioa: Egokitzen zaien pertsonen baimena
Hartzaileak: Webgunea ostatatu EBko herrialde batean
Eskubideak: Iristea, zuzentzea edo ezabatzea
Informazio gehigarria
Informazio hau hemen osatu ahal duzu

BLOGEKO ARTIKULUAK

malos hábitos en SEO

Zure webguneko SEOa kaltetzen duten bost ohitura desegoki

Zure webgunea bizirik mantentzeko lan egiten duzu, irakurleentzat idatziz eta baita bilatzaileetan agertzeko arauak kontuan izanda ere. Baina, sarritan, badaude ohitura batzuk behin eta berriro errepikatu egiten ditugunak: bai beste blog batzutan ikusi ditugulako; edo konturatzen ez garelako. Eta ondorioa kaltegarria da gure blogaren posizionamendu egokirako.

Irakurtzen jarraitu »
LinkedIn enpresa orria

LinkedIneko enpresa-orriak: arlo profesionalean baliabide interesgarria eta, azken berrikuntzekin, onuraduna

LinkedIn enpresa eta profesionalentzako gune nagusia da. Erabiltzaile kopuru aldetik ez dago beste sare sozial handien maila berdinean, Facebookek edo Instagramek lortu dituzten erabiltzaile kopurutan, baina arlo profesionalean lortzen dituen emaitzak kontuan hartzekoak dira.
Beraz, enpresa baten estrategia digitalean gakoa izan daiteke LinkedIn. Zertarako sortu enpresa-orri bat sare sozial honetan? Zein motatako edukiak argitaratu? Eta, zertan datzate aurreko astean iragarritako LinkedIneko enpresa-orrien berrikuntzak?

Irakurtzen jarraitu »