Aholkularitza estrategikoa
Proiektua aztertzea diagnostiko bat egiteko, aurkezten diren aukerak detektatzea eta helburuak finkatzea.
- Hasiera
- Zerbitzuak
- Aholkularitza estrategikoa

Hobetzeko eta aurrera egiteko, beharrezkoa da proiektua zer puntutan dagoen aztertzea eta sektorearen testuingurua ezagutzea.
Aholkularitza estrategiko batek proiektuaren une honetako egoera aztertzen lagun diezazuke, jardueraren konpetentzia eta testuinguruaren aurrean kokatu eta etorkizunera begira proiektatu.
Aholkularitza estrategikoa saio pribatua da, banan-banan, eta zure markaren komunikazio digitala berrikusi eta ikuskatuko dugu.
Zure egoera aztertuko dugu eta zer alderdi hobetu behar diren eta zure helburuetara iristeko biderik egokiena zein den adieraziko dizugu.
Arrakasta kasuak
Garatutako proiektuetako batzuk
Bezeroak
proiektu martxan
arazo konponduta
jasotako zorion mezuak
albisteak
Eta blogean...
Nola eraldatu kultura publiko berrietara iristeko; aprobetxa dezagun ingurune digitala
Eraldaketa digitala aprobetxatzea ez da aukera bihurtu, kultur proiektuentzako betebeharra baizik. Komunikazioa aldatu egin da, eta internet artea…
Aprobetxatu behar dituzun komunikazio digitalaren 5 tresna
Komunikazio digitala ingurune paregabea da zure audientziarengana iristeko. Artikulu honetan helburu hori lortzeko erabili ditzakezun bost tresna garrantzitsuenak…
Threads: arazoa "denontzako dena" ikuspegiarekin
Sare sozial arrakastatsuak erabiltzaileen motibazio espezifikoak ebaztera bideratu dira, formatu espezifiko baten bidez, Threads sare sozial berriaren ikuspegi…
Edukien marketinerako saltsa sekretua: istorioak kontatzea
Kontsumitzaileak etengabe informazioarekin bonbardatzen dituzten mundu honetan, gero eta zailagoa da markentzat nabarmentzea eta entzuleekin konektatzea.
Ohiko marketin-taktikak,…
Museoak jasangarritasunean beharrezko agenteak dira. Zein ekintza egiten dabiltzan
Museoak eragile garrantzitsuak dira iraunkortasuna lortzeko. Lehen eskutik hartzen dituzten neurriez gain, gizartea kontzientziatu dezakete dibulgazioaren eta sentsibilizazio-ekintzen…
Artistentzako marketina: Zure lana aro digitalean sustatzeko tresnarik onenak
Gaur egun, edozein diziplinako artistek presentzia digitala izateko eta beren lana zabaltzeko marketing estrategiak behar dituzte. Zurekin partekatuko…