Aholkularitza estrategikoa
Proiektua aztertzea diagnostiko bat egiteko, aurkezten diren aukerak detektatzea eta helburuak finkatzea.
- Hasiera
- Zerbitzuak
- Aholkularitza estrategikoa
Hobetzeko eta aurrera egiteko, beharrezkoa da proiektua zer puntutan dagoen aztertzea eta sektorearen testuingurua ezagutzea.
Aholkularitza estrategiko batek proiektuaren une honetako egoera aztertzen lagun diezazuke, jardueraren konpetentzia eta testuinguruaren aurrean kokatu eta etorkizunera begira proiektatu.
Aholkularitza estrategikoa saio pribatua da, banan-banan, eta zure markaren komunikazio digitala berrikusi eta ikuskatuko dugu.
Zure egoera aztertuko dugu eta zer alderdi hobetu behar diren eta zure helburuetara iristeko biderik egokiena zein den adieraziko dizugu.
Arrakasta kasuak
Garatutako proiektuetako batzuk
Bezeroak
proiektu martxan
arazo konponduta
jasotako zorion mezuak
albisteak
Eta blogean...
Edukiak sendatzeko 5 tresna
Edukiak sendatzea edukien marketina egiteko oinarrizko zeregina da. Lan honetan laguntzen diguten tresnak daude; gaur nire bost gustukoenak…
Komunikazio aspergarria? Inoiz ez! Ezagutu 3 tip zure testuak distiratsuak izateko
Marketinaren eta komunikazioaren munduan, baliogabea da jendearen arreta nabarmendu eta atzematen duten testuak idazteko trebetasuna. Baina ez kezkatu!…
Zure negozioaren SEO lokala lantzen duzu? Bultzada digitala izan daiteke posizionamendua hobetzeko
Toki-mailan jarduten duen enpresa edo negozio bat baduzu, maila globalagoan jarduten badu ere, SEO lokala izenekoa lantzea beharrezkoa,…
Athletic Club: futbolaz haratago eta gaur egun askoz indartsuagoa den marka
Athletic Bilbaok Kopan lortutako garaipena kirol balentria bat baino askoz gehiago da. Zer da marka mailan? Gogoeta hau…
Marketin eta komunikazioko ideiak diseinu eta arkitektura ikasketentzako
Arkitekturako ikasketak eta profesionalak komunikazioa eta marketina beren xede-publikoarengana iristen lagunduko dien tresnatzat hartu behar dituzte. Artikulu honetan…
Lau aholku online ospea hobetzeko norberaren edukiarekin
Marka edo profesional baten online ospea kudeatzea faktore garrantzitzu bat da negozioentzako. Azken ikerketek ematen dituzten datuek argi…