Argitaletxeak eta sektoreko profesionalak
Definitu nola aurkeztu nahi duzun zeure burua zure merkatuaren aurrean
- Hasiera
- Zerbitzuak
- Argitaletxeak eta sektoreko profesionalak
Zure helburua da argitaratutako lan bakoitza bakarra izatea. Gurea ere bai.
Zure markaren balioa eta lehiakortasuna handitzen lagun diezazukegu.
Nola? Hauek dira lagundu diezazukegun alderdietako batzuk.
Branding editoriala eta komunikazio-plana
Zure marka edo produkturen bat nola aurkeztu nahi duzun ezartzea eta komunikazio-plan oso bat ezartzea. Markaren izaera, bere balioak eta bere esentzia definitzea, ezberdin eta berezi egiten duena. Komunikazio-estrategia garatzen dugu: identitate korporatiboa, publikoekin erlazionatzeko modua, komunikatzeko erabiltzen den ahotsa, adierazteko erabiltzen dituen irudiak.Aurkezpenetarako proiektu integralak diseinatzea eta garatzea.
Jarduera zabaltzeko eta horri buruzko informazioa emateko ekintzak, baina, batez ere, zure publikoa erakartzekoak.- Aurkezpen-ekitaldia antolatzea
- Komunikabideetarako materialak prestatzea
- Komunikabideekiko harremana eta kudeaketa
- Ingurune digitalerako edukiak
- Online publizitatea
- Sustapen digitaleko ekintzak garatzeko ideia
Ingurune digitalerako edukiak eraldatzea.
Gainera, baliabide digitaletarako eduki espezifikoak sortzen ere laguntzen dizugu, zure edukiak kanal digital egoki bihurtzen. Narratiba berrietara egokitzea: edukiak, mezuak, formatuak eta abar egokitzea.SERVICIOS BOUTIQUE
Bezeroak
proiektuak martxan
arazoak konponduta
jasotako zorion-mezuak
albisteak
Eta blogean...
Nola sortu eduki ekosistema oso bat zure kultura proiektuaren inguruan. Arrakastarako gida estrategikoa
Zure kultura proiekturako eduki ekosistema bat nola sortu azalduko dizut, orientatzeko gida bezala.
Kultura eta iraunkortasuna: konbinazio perfektua!
Kultura maite duzu eta zure proiektuak ingurumenean eragin positiboa izatea nahi duzu? Posible da! Artikulu honetan zure kultur…
Nola egin zure sare sozialen edukia eskuragarriagoa izan dadin
Sare sozialetan pertsona gehiagorengana iritsi nahi duzu? Haien sare sozialen edukia inklusiboagoa eta pertsona guztientzat irisgarriagoa izan dadin…
Kultura-sektoreari zuzendutako prentsa-oharrak idaztean izandako 10 akats ohikoenak eta garrafalak
Kulturaren sektorean, prentsa-oharrak funtsezko tresna dira ekitaldiak, proiektuak, argitalpenak eta bestelako lorpenak ezagutarazteko. Hala ere, gaizki idatzitako edo…
Enpresaren misioa zure marketineko eduki estrategiarekin lerrokatzea: Kultura-sektoreko profesionalentzako gida
Marketineko eduki estrategia tresna indartsua da zure erakundearen ahotsa zabaltzeko, publikoarekin maila sakonago batean konektatzeko eta zure misioa…
Artisautza aro digitalean: Zure talentua klik batera!
Ingurune digitalak aukera ugari eskaintzen dizkie artisautzako profesionalei beren lana ezagutarazteko, publikoarekin konektatzeko, produktuak saltzeko eta ondarea gordetzeko.…