Argitaletxeak eta sektoreko profesionalak
Definitu nola aurkeztu nahi duzun zeure burua zure merkatuaren aurrean
- Hasiera
- Zerbitzuak
- Argitaletxeak eta sektoreko profesionalak
Zure helburua da argitaratutako lan bakoitza bakarra izatea. Gurea ere bai.
Zure markaren balioa eta lehiakortasuna handitzen lagun diezazukegu.
Nola? Hauek dira lagundu diezazukegun alderdietako batzuk.
Branding editoriala eta komunikazio-plana
Zure marka edo produkturen bat nola aurkeztu nahi duzun ezartzea eta komunikazio-plan oso bat ezartzea. Markaren izaera, bere balioak eta bere esentzia definitzea, ezberdin eta berezi egiten duena. Komunikazio-estrategia garatzen dugu: identitate korporatiboa, publikoekin erlazionatzeko modua, komunikatzeko erabiltzen den ahotsa, adierazteko erabiltzen dituen irudiak.Aurkezpenetarako proiektu integralak diseinatzea eta garatzea.
Jarduera zabaltzeko eta horri buruzko informazioa emateko ekintzak, baina, batez ere, zure publikoa erakartzekoak.- Aurkezpen-ekitaldia antolatzea
- Komunikabideetarako materialak prestatzea
- Komunikabideekiko harremana eta kudeaketa
- Ingurune digitalerako edukiak
- Online publizitatea
- Sustapen digitaleko ekintzak garatzeko ideia
Ingurune digitalerako edukiak eraldatzea.
Gainera, baliabide digitaletarako eduki espezifikoak sortzen ere laguntzen dizugu, zure edukiak kanal digital egoki bihurtzen. Narratiba berrietara egokitzea: edukiak, mezuak, formatuak eta abar egokitzea.SERVICIOS BOUTIQUE
Bezeroak
proiektuak martxan
arazoak konponduta
jasotako zorion-mezuak
albisteak
Eta blogean...
Lau aholku online ospea hobetzeko norberaren edukiarekin
Marka edo profesional baten online ospea kudeatzea faktore garrantzitzu bat da negozioentzako. Azken ikerketek ematen dituzten datuek argi…
Ingurune digitalean zure proiektuaren izenarekin asmatzeko aholkuak
Naming: seguru zure marka digitalerako izen bat bilatzen ari bazara, izen hori ezaguna egingo zaizula. Ingelesetik dator eta…
Emankorragoa izan nahi duzu? Hauek dira gakoak
Zure denboraren jabe izatea gustatuko litzaizuke, baita lan egiteko ere? Freelance izan nahi duzu edo zara eta batzuetan…
Zure webguneko SEOari kalte egiten dioten bost ohitura txar
Ahal duzun guztia egiten duzu zure bloga bizirik mantentzeko, eta irakurleentzat eta bilatzaileentzat idaztea hartzen duzu kontuan. Baina,…
Eduki marketin onaren balioa
Milaka aldiz esango zizuten edukia garrantzitsua dela zure markarako jarraitzaileak lortzeko, eta marketineko ezinbesteko ekintzatzat jotzen dizute; eta…
Zure jarraitzaileak ez dira hain leialak zure markarekin? Alarma eragin diezazuketen hiru seinale
Bezeroak ez kexatzeak ez du esan nahi, nahitaez, jasotako zerbitzuarekin pozik daudenik. Gero eta maizago joaten dira; horrela,…