Argitaletxeak eta sektoreko profesionalak
Definitu nola aurkeztu nahi duzun zeure burua zure merkatuaren aurrean
- Hasiera
- Zerbitzuak
- Argitaletxeak eta sektoreko profesionalak

Zure helburua da argitaratutako lan bakoitza bakarra izatea. Gurea ere bai.
Zure markaren balioa eta lehiakortasuna handitzen lagun diezazukegu.
Nola? Hauek dira lagundu diezazukegun alderdietako batzuk.
Branding editoriala eta komunikazio-plana
Zure marka edo produkturen bat nola aurkeztu nahi duzun ezartzea eta komunikazio-plan oso bat ezartzea. Markaren izaera, bere balioak eta bere esentzia definitzea, ezberdin eta berezi egiten duena. Komunikazio-estrategia garatzen dugu: identitate korporatiboa, publikoekin erlazionatzeko modua, komunikatzeko erabiltzen den ahotsa, adierazteko erabiltzen dituen irudiak.Aurkezpenetarako proiektu integralak diseinatzea eta garatzea.
Jarduera zabaltzeko eta horri buruzko informazioa emateko ekintzak, baina, batez ere, zure publikoa erakartzekoak.- Aurkezpen-ekitaldia antolatzea
- Komunikabideetarako materialak prestatzea
- Komunikabideekiko harremana eta kudeaketa
- Ingurune digitalerako edukiak
- Online publizitatea
- Sustapen digitaleko ekintzak garatzeko ideia
Ingurune digitalerako edukiak eraldatzea.
Gainera, baliabide digitaletarako eduki espezifikoak sortzen ere laguntzen dizugu, zure edukiak kanal digital egoki bihurtzen. Narratiba berrietara egokitzea: edukiak, mezuak, formatuak eta abar egokitzea.SERVICIOS BOUTIQUE
Bezeroak
proiektuak martxan
arazoak konponduta
jasotako zorion-mezuak
albisteak
Eta blogean...
Zure negozioari ikusgarritasun digital handiagoa eman nahi diozu? Jarraitu lau aholku hauek
Interneten presentzia duen edozein negozioren helburua ahalik eta ikusgarritasun digital handiena lortzea da. Aplikatu aholku hauek eta hobetzea…
Nola eraldatu kultura publiko berrietara iristeko; aprobetxa dezagun ingurune digitala
Eraldaketa digitala aprobetxatzea ez da aukera bihurtu, kultur proiektuentzako betebeharra baizik. Komunikazioa aldatu egin da, eta internet artea…
Aprobetxatu behar dituzun komunikazio digitalaren 5 tresna
Komunikazio digitala ingurune paregabea da zure audientziarengana iristeko. Artikulu honetan helburu hori lortzeko erabili ditzakezun bost tresna garrantzitsuenak…
Threads: arazoa "denontzako dena" ikuspegiarekin
Sare sozial arrakastatsuak erabiltzaileen motibazio espezifikoak ebaztera bideratu dira, formatu espezifiko baten bidez, Threads sare sozial berriaren ikuspegi…
Edukien marketinerako saltsa sekretua: istorioak kontatzea
Kontsumitzaileak etengabe informazioarekin bonbardatzen dituzten mundu honetan, gero eta zailagoa da markentzat nabarmentzea eta entzuleekin konektatzea.
Ohiko marketin-taktikak,…
Museoak jasangarritasunean beharrezko agenteak dira. Zein ekintza egiten dabiltzan
Museoak eragile garrantzitsuak dira iraunkortasuna lortzeko. Lehen eskutik hartzen dituzten neurriez gain, gizartea kontzientziatu dezakete dibulgazioaren eta sentsibilizazio-ekintzen…