Argitaletxeak eta sektoreko profesionalak
Definitu nola aurkeztu nahi duzun zeure burua zure merkatuaren aurrean
- Hasiera
- Zerbitzuak
- Argitaletxeak eta sektoreko profesionalak

Zure helburua da argitaratutako lan bakoitza bakarra izatea. Gurea ere bai.
Zure markaren balioa eta lehiakortasuna handitzen lagun diezazukegu.
Nola? Hauek dira lagundu diezazukegun alderdietako batzuk.
Branding editoriala eta komunikazio-plana
Zure marka edo produkturen bat nola aurkeztu nahi duzun ezartzea eta komunikazio-plan oso bat ezartzea. Markaren izaera, bere balioak eta bere esentzia definitzea, ezberdin eta berezi egiten duena. Komunikazio-estrategia garatzen dugu: identitate korporatiboa, publikoekin erlazionatzeko modua, komunikatzeko erabiltzen den ahotsa, adierazteko erabiltzen dituen irudiak.Aurkezpenetarako proiektu integralak diseinatzea eta garatzea.
Jarduera zabaltzeko eta horri buruzko informazioa emateko ekintzak, baina, batez ere, zure publikoa erakartzekoak.- Aurkezpen-ekitaldia antolatzea
- Komunikabideetarako materialak prestatzea
- Komunikabideekiko harremana eta kudeaketa
- Ingurune digitalerako edukiak
- Online publizitatea
- Sustapen digitaleko ekintzak garatzeko ideia
Ingurune digitalerako edukiak eraldatzea.
Gainera, baliabide digitaletarako eduki espezifikoak sortzen ere laguntzen dizugu, zure edukiak kanal digital egoki bihurtzen. Narratiba berrietara egokitzea: edukiak, mezuak, formatuak eta abar egokitzea.SERVICIOS BOUTIQUE
Bezeroak
proiektuak martxan
arazoak konponduta
jasotako zorion-mezuak
albisteak
Eta blogean...
Artistentzako marketina: Zure lana aro digitalean sustatzeko tresnarik onenak
Gaur egun, edozein diziplinako artistek presentzia digitala izateko eta beren lana zabaltzeko marketing estrategiak behar dituzte. Zurekin partekatuko…
Nola handitu trafikoa zure webgunera: sor ditzakezun zazpi eduki mota
Si tienes un blog relacionado con alguna actividad del sector cultural seguro que te interesa este artÃculo. En…
Eduki-marketineko estrategia konfiguratzeko modurik errazena. 8 urratsetan bakarrik!
Idazten, edukia sortzen eta Interneten partekatzen hasi ondoren, ziurtatu nahi izango duzu ez zarela ausaz istorioak jaurtitzen ari…
Zer da egutegi editoriala eta nola egin dezakezu bat zure blogerako? Gida osoa
El calendario editorial es una parte esencial de cualquier estrategia de marketing de contenidos. Y es que tener…
Zergatik da hain garrantzitsua edukien marketina zure negozioan?
Edukien marketina estrategia ahaltsua da, gainerakoei ikus-entzuleak erakartzeko ahaleginetan ihes egiten diena, eta zure zerbitzuak kontratatzeko edo zure…
Marketin digitalak marka sortzeko prozesuan duen eragina
Pentsatu duzu marketin digitala erabil dezakezula zure marka-irudia eraikitzeko tresna gisa? Marketin digitala marka-irudi bat eraikitzeko tresna gisa…