Ekintzak inplementatzea
Estrategia guztiak ekintzak abian jarrita amaitzen dira. Komunitate baten mantentze-lanetatik, Community Managementen berezko lanetatik edo zure aktibo digitalen kudeaketatik hasi eta prentsa-aretoaren kudeaketaraino.
- Hasiera
- Zerbitzuak
- Ekintzak inplementatzea
Finkatutako estrategia garatzeko beharrezkoak diren ekintzak abian jartzeko, askotariko jarduerak egin behar dira.
Dena proiektu bakoitzerako ezarritako helburuen eta garatuko diren ekintzen araberakoa izango da:
- Online komunitateak mantentzea Proiektu baten kanal digitalak ondo konfiguratuta egon behar dira, eta erabiltzaileekiko arreta eta interakzioa behar dute.
- Community Management Kanal digitaletarako sortutako edukiak.
- Prentsa-agentziaren zerbitzuak Prentsaurrekoak antolatzea, dossierrak eta prentsa-oharrak sortzea, komunikabideentzako deialdia
- Komunikabideekiko harremana Proiektua komunikabideentzat eta haien audientzia espezifikoentzat interesgarria izan dadin lan egitea. Eta interesatzen zaizkigun komunikazioko profesionalekin harreman ona izatea.
- Entzuleak eta bezeroak leial bihurtzea Entzunaldiak proiektuan interesa izaten jarrai dezan ekintzak garatzea. Eta entzule berriak erakartzea lortzeko sakontzea.
Arrakasta kasuak
Burututako proiektuetako batzuk.
Bezeroak
proiektu martxan
arazo konponduta
jasotako zorion mezuak
albisteak
Eta blogean...
Nola sortu eduki ekosistema oso bat zure kultura proiektuaren inguruan. Arrakastarako gida estrategikoa
Zure kultura proiekturako eduki ekosistema bat nola sortu azalduko dizut, orientatzeko gida bezala.
Kultura eta iraunkortasuna: konbinazio perfektua!
Kultura maite duzu eta zure proiektuak ingurumenean eragin positiboa izatea nahi duzu? Posible da! Artikulu honetan zure kultur…
Nola egin zure sare sozialen edukia eskuragarriagoa izan dadin
Sare sozialetan pertsona gehiagorengana iritsi nahi duzu? Haien sare sozialen edukia inklusiboagoa eta pertsona guztientzat irisgarriagoa izan dadin…
Kultura-sektoreari zuzendutako prentsa-oharrak idaztean izandako 10 akats ohikoenak eta garrafalak
Kulturaren sektorean, prentsa-oharrak funtsezko tresna dira ekitaldiak, proiektuak, argitalpenak eta bestelako lorpenak ezagutarazteko. Hala ere, gaizki idatzitako edo…
Enpresaren misioa zure marketineko eduki estrategiarekin lerrokatzea: Kultura-sektoreko profesionalentzako gida
Marketineko eduki estrategia tresna indartsua da zure erakundearen ahotsa zabaltzeko, publikoarekin maila sakonago batean konektatzeko eta zure misioa…
Artisautza aro digitalean: Zure talentua klik batera!
Ingurune digitalak aukera ugari eskaintzen dizkie artisautzako profesionalei beren lana ezagutarazteko, publikoarekin konektatzeko, produktuak saltzeko eta ondarea gordetzeko.…