Estrategiaren diseinua eta garapena
- Hasiera
- Zerbitzuak
- Estrategiaren diseinua eta garapena
Proiektua sakonki aztertzea eta etorkizunerantz proiektatzea.
Komunikazio- eta marketin-estrategiaren diseinuan eta garapenean laguntzea proiektua bere merkatuaren eta lehiaren testuinguruan kokatzean eta etorkizunean proiektatzean datza. Zure negozioa etorkizunerako ikuspegiarekin jarriko dugu.
Nire lan egiteko moduak zure marka zertan aritzen den ulertzea, taldearekin eskuz esku lan egitea eta zuretzat neurrira egindako proiektu pertsonalizatu bat diseinatzea eskatzen du.
Gainera, nire ikuspegia estrategikoa da, komunikazioaren eta marketinaren inguruan dudan esperientzia ematen dudalako, baina, horrez gain, ingurune analogikoak eta digitalak bat egiten dutelako.
Emaitza, plan oso bat, zure marka hurrengo mailara eramateko ibilbide-orri bat.
Azterketa hori espezifikoa da proiektu bakoitzerako, eta proiektua bera aztertu behar da, haren indarguneak eta ahuleziak, mehatxuak zein izan daitezkeen detektatu, baina baita aukerak ere, eta etorkizun hurbilean helburu batzuk proposatu.
Azterketa horretatik abiatuta, helburu horiek betetzeko estrategia diseinatu eta garatuko da, denbora-tarte jakin batean mugatuta: ekintzen eta estrategien planteamendua, plangintza eta egutegia.
Prozesu osoan zehar zuzenduko dut proiektua, eta, amaitzean, ibilbide-orri oso bat izango duzu, bai eta martxan jartzeko ekintza eta ideia sorta bat ere.