Garapen Iraunkorreko Helburuak ezartzea kultura- eta sormen-proiektuetan
Zure marka humanizatu eta egiten duzuna modu erakargarrian transmititu
- Hasiera
- Zerbitzuak
- Garapen Iraunkorreko Helburuak ezartzea kultura- eta sormen-proiektuetan

Zure proiektuan Garapen Iraunkorreko Helburuak integratzen laguntzen dizugu.
2030 Agenda eta haren 17 Garapen Jasangarriko Helburuak (GIH) aukera bat dira nazioarteko tresna bat izateko, kultura-politikei helburu komun hori lortzen laguntzeko, hau da, garapen iraunkorra lortzeko. Agendak ez zuen berariazko GJHrik txertatu, kultura garapen iraunkorrerako ezinbesteko elementu gisa kokatzeko, gaur egungo testuinguruetan duen garrantzia gorabehera. Baina kultura garapen iraunkorraren beste eremu bat da, giza jardueraren eremu guztiak hartzen baititu eta gizarte baten balioen, gizarte-kohesioaren, ongizatearen, aberastasunaren eta partaidetzaren iturri nagusietako bat baita. Ezinbestekoa da gaur egun kulturaren kudeaketan ikuspegi iraunkorra izatea, kultur praktikak 2030 Agendarekin bat etor daitezen, garapen iraunkorrarekin eta larrialdi klimatikoarekin konprometituz. GJHak zure jardueran edo maila globalean zure erakundean ezartzen lagun diezazukegu. Prozesu osoan lagunduko dizugu:- Hartutako konpromisoa definitzen lagunduko dizugu.
- Egoeraren diagnostikoa egingo dugu.
- GJHak kudeaketan txertatuko ditugu, zure proiektuak hartzen dituen fase eta esparru guztietan.
- Ebaluaziorako eta jarraipenerako adierazleak definituko ditugu.
SERVICIOS BOUTIQUE
Bezeroak
proiektuak martxan
arazoak konponduta
jasotako zorion-mezuak
albisteak
Eta blogean...
Edukien marketinerako saltsa sekretua: istorioak kontatzea
Kontsumitzaileak etengabe informazioarekin bonbardatzen dituzten mundu honetan, gero eta zailagoa da markentzat nabarmentzea eta entzuleekin konektatzea. Ohiko marketin-taktikak,…
Museoak jasangarritasunean beharrezko agenteak dira. Zein ekintza egiten dabiltzan
Museoak eragile garrantzitsuak dira iraunkortasuna lortzeko. Lehen eskutik hartzen dituzten neurriez gain, gizartea kontzientziatu dezakete dibulgazioaren eta sentsibilizazio-ekintzen…
Artistentzako marketina: Zure lana aro digitalean sustatzeko tresnarik onenak
Gaur egun, edozein diziplinako artistek presentzia digitala izateko eta beren lana zabaltzeko marketing estrategiak behar dituzte. Zurekin partekatuko…
Nola handitu trafikoa zure webgunera: sor ditzakezun zazpi eduki mota
Si tienes un blog relacionado con alguna actividad del sector cultural seguro que te interesa este artÃculo. En…
Eduki-marketineko estrategia konfiguratzeko modurik errazena. 8 urratsetan bakarrik!
Idazten, edukia sortzen eta Interneten partekatzen hasi ondoren, ziurtatu nahi izango duzu ez zarela ausaz istorioak jaurtitzen ari…
Zer da egutegi editoriala eta nola egin dezakezu bat zure blogerako? Gida osoa
El calendario editorial es una parte esencial de cualquier estrategia de marketing de contenidos. Y es que tener…