Garapen Iraunkorreko Helburuak ezartzea kultura- eta sormen-proiektuetan
Zure marka humanizatu eta egiten duzuna modu erakargarrian transmititu
- Hasiera
- Zerbitzuak
- Garapen Iraunkorreko Helburuak ezartzea kultura- eta sormen-proiektuetan
Zure proiektuan Garapen Iraunkorreko Helburuak integratzen laguntzen dizugu.
2030 Agenda eta haren 17 Garapen Jasangarriko Helburuak (GIH) aukera bat dira nazioarteko tresna bat izateko, kultura-politikei helburu komun hori lortzen laguntzeko, hau da, garapen iraunkorra lortzeko. Agendak ez zuen berariazko GJHrik txertatu, kultura garapen iraunkorrerako ezinbesteko elementu gisa kokatzeko, gaur egungo testuinguruetan duen garrantzia gorabehera. Baina kultura garapen iraunkorraren beste eremu bat da, giza jardueraren eremu guztiak hartzen baititu eta gizarte baten balioen, gizarte-kohesioaren, ongizatearen, aberastasunaren eta partaidetzaren iturri nagusietako bat baita. Ezinbestekoa da gaur egun kulturaren kudeaketan ikuspegi iraunkorra izatea, kultur praktikak 2030 Agendarekin bat etor daitezen, garapen iraunkorrarekin eta larrialdi klimatikoarekin konprometituz. GJHak zure jardueran edo maila globalean zure erakundean ezartzen lagun diezazukegu. Prozesu osoan lagunduko dizugu:- Hartutako konpromisoa definitzen lagunduko dizugu.
- Egoeraren diagnostikoa egingo dugu.
- GJHak kudeaketan txertatuko ditugu, zure proiektuak hartzen dituen fase eta esparru guztietan.
- Ebaluaziorako eta jarraipenerako adierazleak definituko ditugu.
SERVICIOS BOUTIQUE
Bezeroak
proiektuak martxan
arazoak konponduta
jasotako zorion-mezuak
albisteak
Eta blogean...
Nola sortu eduki ekosistema oso bat zure kultura proiektuaren inguruan. Arrakastarako gida estrategikoa
Zure kultura proiekturako eduki ekosistema bat nola sortu azalduko dizut, orientatzeko gida bezala.
Kultura eta iraunkortasuna: konbinazio perfektua!
Kultura maite duzu eta zure proiektuak ingurumenean eragin positiboa izatea nahi duzu? Posible da! Artikulu honetan zure kultur…
Nola egin zure sare sozialen edukia eskuragarriagoa izan dadin
Sare sozialetan pertsona gehiagorengana iritsi nahi duzu? Haien sare sozialen edukia inklusiboagoa eta pertsona guztientzat irisgarriagoa izan dadin…
Kultura-sektoreari zuzendutako prentsa-oharrak idaztean izandako 10 akats ohikoenak eta garrafalak
Kulturaren sektorean, prentsa-oharrak funtsezko tresna dira ekitaldiak, proiektuak, argitalpenak eta bestelako lorpenak ezagutarazteko. Hala ere, gaizki idatzitako edo…
Enpresaren misioa zure marketineko eduki estrategiarekin lerrokatzea: Kultura-sektoreko profesionalentzako gida
Marketineko eduki estrategia tresna indartsua da zure erakundearen ahotsa zabaltzeko, publikoarekin maila sakonago batean konektatzeko eta zure misioa…
Artisautza aro digitalean: Zure talentua klik batera!
Ingurune digitalak aukera ugari eskaintzen dizkie artisautzako profesionalei beren lana ezagutarazteko, publikoarekin konektatzeko, produktuak saltzeko eta ondarea gordetzeko.…