Neurrira egindako komunikazio- eta marketin-estrategiak jaialdi, ekitaldi eta kongresuetarako
Eragin handiko ekitaldietarako komunikazio- eta marketin-estrategiak diseinatzea
- Hasiera
- Zerbitzuak
- Neurrira egindako komunikazio- eta marketin-estrategiak jaialdi, ekitaldi eta kongresuetarako
Gaur egun, jaialdiak, ekitaldiak eta kongresuak programazioa baino askoz gehiago dira.
Beren publikoa erakartzea eragingo duten aldea eta balio erantsia eskaintzeko gai diren esperientzia da.
Eta nola transmititu ere jakin behar dute.
Eragin handiko jaialdi, ekitaldi eta kongresuetarako komunikazio- eta marketin-estrategia bat diseinatzeak bi arloak uztartzen jakitea dakar, baina baita proposatzen duten esperientzia hori ingurune fisikoan eta digitalean islatzeko gaitasuna izatea ere.
Biek elkar osatu behar dute, eta bakar gisa aurkeztu, diren bezala.
Zure komunikazio- eta marketin-plana egiten eta diseinatzen lagun diezazukegu, norengana eta nola zuzenduko zaren ezartzeko. Eta pertsona horiek erakartzea, joan daitezen.
Helburua, esperientzia paregabea izatea.
Zure estrategiaren neurriko diseinuan lagunduko dizugu, ibilbide-orri osoa izan dezazun eta merkatuan bereiz zaitezen.
- Helburuak
- Publikoak
- Kanalak
- Mezuak
- Ekintzak
- Plangintza
- Neurketa-adierazleak
BOUTIQUE ZERBITZUAK
Bezeroak
proiektuak martxan
arazoak konponduta
jasotako zorion-mezuak
albisteak
Eta blogean...
Nola sortu eduki ekosistema oso bat zure kultura proiektuaren inguruan. Arrakastarako gida estrategikoa
Zure kultura proiekturako eduki ekosistema bat nola sortu azalduko dizut, orientatzeko gida bezala.
Kultura eta iraunkortasuna: konbinazio perfektua!
Kultura maite duzu eta zure proiektuak ingurumenean eragin positiboa izatea nahi duzu? Posible da! Artikulu honetan zure kultur…
Nola egin zure sare sozialen edukia eskuragarriagoa izan dadin
Sare sozialetan pertsona gehiagorengana iritsi nahi duzu? Haien sare sozialen edukia inklusiboagoa eta pertsona guztientzat irisgarriagoa izan dadin…
Kultura-sektoreari zuzendutako prentsa-oharrak idaztean izandako 10 akats ohikoenak eta garrafalak
Kulturaren sektorean, prentsa-oharrak funtsezko tresna dira ekitaldiak, proiektuak, argitalpenak eta bestelako lorpenak ezagutarazteko. Hala ere, gaizki idatzitako edo…
Enpresaren misioa zure marketineko eduki estrategiarekin lerrokatzea: Kultura-sektoreko profesionalentzako gida
Marketineko eduki estrategia tresna indartsua da zure erakundearen ahotsa zabaltzeko, publikoarekin maila sakonago batean konektatzeko eta zure misioa…
Artisautza aro digitalean: Zure talentua klik batera!
Ingurune digitalak aukera ugari eskaintzen dizkie artisautzako profesionalei beren lana ezagutarazteko, publikoarekin konektatzeko, produktuak saltzeko eta ondarea gordetzeko.…