Neurrira egindako komunikazio- eta marketin-estrategiak jaialdi, ekitaldi eta kongresuetarako
Eragin handiko ekitaldietarako komunikazio- eta marketin-estrategiak diseinatzea
- Hasiera
- Zerbitzuak
- Neurrira egindako komunikazio- eta marketin-estrategiak jaialdi, ekitaldi eta kongresuetarako
Gaur egun, jaialdiak, ekitaldiak eta kongresuak programazioa baino askoz gehiago dira.
Beren publikoa erakartzea eragingo duten aldea eta balio erantsia eskaintzeko gai diren esperientzia da.
Eta nola transmititu ere jakin behar dute.
Eragin handiko jaialdi, ekitaldi eta kongresuetarako komunikazio- eta marketin-estrategia bat diseinatzeak bi arloak uztartzen jakitea dakar, baina baita proposatzen duten esperientzia hori ingurune fisikoan eta digitalean islatzeko gaitasuna izatea ere.
Biek elkar osatu behar dute, eta bakar gisa aurkeztu, diren bezala.
Zure komunikazio- eta marketin-plana egiten eta diseinatzen lagun diezazukegu, norengana eta nola zuzenduko zaren ezartzeko. Eta pertsona horiek erakartzea, joan daitezen.
Helburua, esperientzia paregabea izatea.
Zure estrategiaren neurriko diseinuan lagunduko dizugu, ibilbide-orri osoa izan dezazun eta merkatuan bereiz zaitezen.
- Helburuak
- Publikoak
- Kanalak
- Mezuak
- Ekintzak
- Plangintza
- Neurketa-adierazleak
BOUTIQUE ZERBITZUAK
Bezeroak
proiektuak martxan
arazoak konponduta
jasotako zorion-mezuak
albisteak
Eta blogean...
Lau aholku online ospea hobetzeko norberaren edukiarekin
Marka edo profesional baten online ospea kudeatzea faktore garrantzitzu bat da negozioentzako. Azken ikerketek ematen dituzten datuek argi…
Ingurune digitalean zure proiektuaren izenarekin asmatzeko aholkuak
Naming: seguru zure marka digitalerako izen bat bilatzen ari bazara, izen hori ezaguna egingo zaizula. Ingelesetik dator eta…
Emankorragoa izan nahi duzu? Hauek dira gakoak
Zure denboraren jabe izatea gustatuko litzaizuke, baita lan egiteko ere? Freelance izan nahi duzu edo zara eta batzuetan…
Zure webguneko SEOari kalte egiten dioten bost ohitura txar
Ahal duzun guztia egiten duzu zure bloga bizirik mantentzeko, eta irakurleentzat eta bilatzaileentzat idaztea hartzen duzu kontuan. Baina,…
Eduki marketin onaren balioa
Milaka aldiz esango zizuten edukia garrantzitsua dela zure markarako jarraitzaileak lortzeko, eta marketineko ezinbesteko ekintzatzat jotzen dizute; eta…
Zure jarraitzaileak ez dira hain leialak zure markarekin? Alarma eragin diezazuketen hiru seinale
Bezeroak ez kexatzeak ez du esan nahi, nahitaez, jasotako zerbitzuarekin pozik daudenik. Gero eta maizago joaten dira; horrela,…