Neurrira egindako komunikazio- eta marketin-estrategiak jaialdi, ekitaldi eta kongresuetarako
Eragin handiko ekitaldietarako komunikazio- eta marketin-estrategiak diseinatzea
- Hasiera
- Zerbitzuak
- Neurrira egindako komunikazio- eta marketin-estrategiak jaialdi, ekitaldi eta kongresuetarako

Gaur egun, jaialdiak, ekitaldiak eta kongresuak programazioa baino askoz gehiago dira.
Beren publikoa erakartzea eragingo duten aldea eta balio erantsia eskaintzeko gai diren esperientzia da.
Eta nola transmititu ere jakin behar dute.
Eragin handiko jaialdi, ekitaldi eta kongresuetarako komunikazio- eta marketin-estrategia bat diseinatzeak bi arloak uztartzen jakitea dakar, baina baita proposatzen duten esperientzia hori ingurune fisikoan eta digitalean islatzeko gaitasuna izatea ere.
Biek elkar osatu behar dute, eta bakar gisa aurkeztu, diren bezala.
Zure komunikazio- eta marketin-plana egiten eta diseinatzen lagun diezazukegu, norengana eta nola zuzenduko zaren ezartzeko. Eta pertsona horiek erakartzea, joan daitezen.
Helburua, esperientzia paregabea izatea.
Zure estrategiaren neurriko diseinuan lagunduko dizugu, ibilbide-orri osoa izan dezazun eta merkatuan bereiz zaitezen.
- Helburuak
- Publikoak
- Kanalak
- Mezuak
- Ekintzak
- Plangintza
- Neurketa-adierazleak
BOUTIQUE ZERBITZUAK
Bezeroak
proiektuak martxan
arazoak konponduta
jasotako zorion-mezuak
albisteak
Eta blogean...
Edukien marketinerako saltsa sekretua: istorioak kontatzea
Kontsumitzaileak etengabe informazioarekin bonbardatzen dituzten mundu honetan, gero eta zailagoa da markentzat nabarmentzea eta entzuleekin konektatzea. Ohiko marketin-taktikak,…
Museoak jasangarritasunean beharrezko agenteak dira. Zein ekintza egiten dabiltzan
Museoak eragile garrantzitsuak dira iraunkortasuna lortzeko. Lehen eskutik hartzen dituzten neurriez gain, gizartea kontzientziatu dezakete dibulgazioaren eta sentsibilizazio-ekintzen…
Artistentzako marketina: Zure lana aro digitalean sustatzeko tresnarik onenak
Gaur egun, edozein diziplinako artistek presentzia digitala izateko eta beren lana zabaltzeko marketing estrategiak behar dituzte. Zurekin partekatuko…
Nola handitu trafikoa zure webgunera: sor ditzakezun zazpi eduki mota
Si tienes un blog relacionado con alguna actividad del sector cultural seguro que te interesa este artículo. En…
Eduki-marketineko estrategia konfiguratzeko modurik errazena. 8 urratsetan bakarrik!
Idazten, edukia sortzen eta Interneten partekatzen hasi ondoren, ziurtatu nahi izango duzu ez zarela ausaz istorioak jaurtitzen ari…
Zer da egutegi editoriala eta nola egin dezakezu bat zure blogerako? Gida osoa
El calendario editorial es una parte esencial de cualquier estrategia de marketing de contenidos. Y es que tener…