Neurrira egindako komunikazio- eta marketin-estrategiak jaialdi, ekitaldi eta kongresuetarako
Eragin handiko ekitaldietarako komunikazio- eta marketin-estrategiak diseinatzea
- Hasiera
- Zerbitzuak
- Neurrira egindako komunikazio- eta marketin-estrategiak jaialdi, ekitaldi eta kongresuetarako

Gaur egun, jaialdiak, ekitaldiak eta kongresuak programazioa baino askoz gehiago dira.
Beren publikoa erakartzea eragingo duten aldea eta balio erantsia eskaintzeko gai diren esperientzia da.
Eta nola transmititu ere jakin behar dute.
Eragin handiko jaialdi, ekitaldi eta kongresuetarako komunikazio- eta marketin-estrategia bat diseinatzeak bi arloak uztartzen jakitea dakar, baina baita proposatzen duten esperientzia hori ingurune fisikoan eta digitalean islatzeko gaitasuna izatea ere.
Biek elkar osatu behar dute, eta bakar gisa aurkeztu, diren bezala.
Zure komunikazio- eta marketin-plana egiten eta diseinatzen lagun diezazukegu, norengana eta nola zuzenduko zaren ezartzeko. Eta pertsona horiek erakartzea, joan daitezen.
Helburua, esperientzia paregabea izatea.
Zure estrategiaren neurriko diseinuan lagunduko dizugu, ibilbide-orri osoa izan dezazun eta merkatuan bereiz zaitezen.
- Helburuak
- Publikoak
- Kanalak
- Mezuak
- Ekintzak
- Plangintza
- Neurketa-adierazleak
BOUTIQUE ZERBITZUAK
Bezeroak
proiektuak martxan
arazoak konponduta
jasotako zorion-mezuak
albisteak
Eta blogean...
Eduki plana: zergatik da hain garrantzitsua
Orain arte zure blogean jarraibide eta plan argirik gabe idazten hasten bazinen, hori aldatu egingo da artikulu hau…
Bezero izatetik zale izatera estrategia on batekin; hainbat ideia
Zure bezeroek ez lukete bezero bakarrik izan behar. Zure helburua izan behar da bizitza osoko ahoz ahokoa, gomendioa,…
Zure webguneko home-ak ebatzi behar dituen 5 erantzunak
Hitz egin dezagun zure webgunearen homeaz. Jende askok ezagutuko zaitu eta zer egiten duzun jakingo du komunikabide honen…
Zure negozioari ikusgarritasun digital handiagoa eman nahi diozu? Jarraitu lau aholku hauek
Interneten presentzia duen edozein negozioren helburua ahalik eta ikusgarritasun digital handiena lortzea da. Aplikatu aholku hauek eta hobetzea…
Nola eraldatu kultura publiko berrietara iristeko; aprobetxa dezagun ingurune digitala
Eraldaketa digitala aprobetxatzea ez da aukera bihurtu, kultur proiektuentzako betebeharra baizik. Komunikazioa aldatu egin da, eta internet artea…
Aprobetxatu behar dituzun komunikazio digitalaren 5 tresna
Komunikazio digitala ingurune paregabea da zure audientziarengana iristeko. Artikulu honetan helburu hori lortzeko erabili ditzakezun bost tresna garrantzitsuenak…