Neurrira egindako komunikazio- eta marketin-estrategiak jaialdi, ekitaldi eta kongresuetarako

Eragin handiko ekitaldietarako komunikazio- eta marketin-estrategiak diseinatzea
festivales-eventos-comunicación-amaia-ocerin
Gaur egun, jaialdiak, ekitaldiak eta kongresuak programazioa baino askoz gehiago dira. Beren publikoa erakartzea eragingo duten aldea eta balio erantsia eskaintzeko gai diren esperientzia da. Eta nola transmititu ere jakin behar dute. Eragin handiko jaialdi, ekitaldi eta kongresuetarako komunikazio- eta marketin-estrategia bat diseinatzeak bi arloak uztartzen jakitea dakar, baina baita proposatzen duten esperientzia hori ingurune fisikoan eta digitalean islatzeko gaitasuna izatea ere. Biek elkar osatu behar dute, eta bakar gisa aurkeztu, diren bezala. Zure komunikazio- eta marketin-plana egiten eta diseinatzen lagun diezazukegu, norengana eta nola zuzenduko zaren ezartzeko. Eta pertsona horiek erakartzea, joan daitezen. Helburua, esperientzia paregabea izatea. Zure estrategiaren neurriko diseinuan lagunduko dizugu, ibilbide-orri osoa izan dezazun eta merkatuan bereiz zaitezen.
  • Helburuak
  • Publikoak
  • Kanalak
  • Mezuak
  • Ekintzak
  • Plangintza
  • Neurketa-adierazleak

BOUTIQUE ZERBITZUAK

Bezeroak
proiektuak martxan
arazoak konponduta
jasotako zorion-mezuak

albisteak

Eta blogean...