Oinarri teknologikoa duten oinarri kultural edo sortzaileko start-up-ak
Zure marka humanizatu eta egiten duzuna modu erakargarrian transmititu
- Hasiera
- Zerbitzuak
- Oinarri teknologikoa duten kultura- edo sormen-esparruko start-up-ak
Ikuspegi humanista duten komunikazio- eta marketin-estrategiak eta -ekintzak
Estrategien diseinua, oinarri teknologikoa duten edukien ekoizpena eta hedapena ikuspegi humanistatik. Teknologia gure bizitzaren parte da. Eta oinarri teknologikoko proiektuek, non alderdi teknikoak pisu handia duen, gizartera hurbildu eta ulertarazi behar dute. Enpresek humanismoa, ekologismoa, Interneteko eskubideak eta feminismoa ekarri behar dituzte, gizarteak onartu nahi baditu. Digitalizazioa ezin da bazterketarako aitzakia izan, baizik eta batuketa bat: desberdintasunaren aurkako tresna bat. Pertsonak erdigunean jartzea da helburua, eta nazio, Europa eta mundu mailan adostutako Eskubide Digitalen Gutunarekin lerrokatzea. Trantsizio digital humanistaren garapena da. Europako Batzordeak adierazi du ekonomia digitala beste edozein sektore baino zazpi aldiz azkarrago hazten ari dela. Eta, Bruselaren arabera, urtean 415.000 milioi euro gehi liezazkioke kontinentearen aberastasunari, eta 3,8 milioi lanpostu sortu. 2030ean, herritar kideek oinarrizko ezagutza digitalen % 80 izan beharko lukete, eta enpresen % 75ek hodeian gordeko dute informazioa, eta datu handien teknologiek erabakiak hartzen lagunduko diete exekutiboei. Beraz, inoiz baino garrantzitsuagoa da datu horiek erabiltzen jakitea eta integratzen eta batzen dituzten mezu bihurtzea. Egiten duzuna kontatzen lagunduko dizugu. Datuak eta kodea hizkuntza jakin batera itzultzera, edozein pertsonak uler dezan eta zure eginkizuna zein den jakin dezan. Mundua aldatzen laguntzen ari zara. Utzi kontatzen nola egiten duzun.BOUTIQUE ZERBITZUAK
Bezeroak
proiektuak martxan
arazoak konponduta
jasotako zorion-mezuak
albisteak
Eta blogean...
Nola sortu eduki ekosistema oso bat zure kultura proiektuaren inguruan. Arrakastarako gida estrategikoa
Zure kultura proiekturako eduki ekosistema bat nola sortu azalduko dizut, orientatzeko gida bezala.
Kultura eta iraunkortasuna: konbinazio perfektua!
Kultura maite duzu eta zure proiektuak ingurumenean eragin positiboa izatea nahi duzu? Posible da! Artikulu honetan zure kultur…
Nola egin zure sare sozialen edukia eskuragarriagoa izan dadin
Sare sozialetan pertsona gehiagorengana iritsi nahi duzu? Haien sare sozialen edukia inklusiboagoa eta pertsona guztientzat irisgarriagoa izan dadin…
Kultura-sektoreari zuzendutako prentsa-oharrak idaztean izandako 10 akats ohikoenak eta garrafalak
Kulturaren sektorean, prentsa-oharrak funtsezko tresna dira ekitaldiak, proiektuak, argitalpenak eta bestelako lorpenak ezagutarazteko. Hala ere, gaizki idatzitako edo…
Enpresaren misioa zure marketineko eduki estrategiarekin lerrokatzea: Kultura-sektoreko profesionalentzako gida
Marketineko eduki estrategia tresna indartsua da zure erakundearen ahotsa zabaltzeko, publikoarekin maila sakonago batean konektatzeko eta zure misioa…
Artisautza aro digitalean: Zure talentua klik batera!
Ingurune digitalak aukera ugari eskaintzen dizkie artisautzako profesionalei beren lana ezagutarazteko, publikoarekin konektatzeko, produktuak saltzeko eta ondarea gordetzeko.…