Oinarri teknologikoa duten oinarri kultural edo sortzaileko start-up-ak

Zure marka humanizatu eta egiten duzuna modu erakargarrian transmititu

Ikuspegi humanista duten komunikazio- eta marketin-estrategiak eta -ekintzak

Estrategien diseinua, oinarri teknologikoa duten edukien ekoizpena eta hedapena ikuspegi humanistatik. Teknologia gure bizitzaren parte da. Eta oinarri teknologikoko proiektuek, non alderdi teknikoak pisu handia duen, gizartera hurbildu eta ulertarazi behar dute. Enpresek humanismoa, ekologismoa, Interneteko eskubideak eta feminismoa ekarri behar dituzte, gizarteak onartu nahi baditu. Digitalizazioa ezin da bazterketarako aitzakia izan, baizik eta batuketa bat: desberdintasunaren aurkako tresna bat. Pertsonak erdigunean jartzea da helburua, eta nazio, Europa eta mundu mailan adostutako Eskubide Digitalen Gutunarekin lerrokatzea. Trantsizio digital humanistaren garapena da. Europako Batzordeak adierazi du ekonomia digitala beste edozein sektore baino zazpi aldiz azkarrago hazten ari dela. Eta, Bruselaren arabera, urtean 415.000 milioi euro gehi liezazkioke kontinentearen aberastasunari, eta 3,8 milioi lanpostu sortu. 2030ean, herritar kideek oinarrizko ezagutza digitalen % 80 izan beharko lukete, eta enpresen % 75ek hodeian gordeko dute informazioa, eta datu handien teknologiek erabakiak hartzen lagunduko diete exekutiboei. Beraz, inoiz baino garrantzitsuagoa da datu horiek erabiltzen jakitea eta integratzen eta batzen dituzten mezu bihurtzea. Egiten duzuna kontatzen lagunduko dizugu. Datuak eta kodea hizkuntza jakin batera itzultzera, edozein pertsonak uler dezan eta zure eginkizuna zein den jakin dezan. Mundua aldatzen laguntzen ari zara. Utzi kontatzen nola egiten duzun.  

BOUTIQUE ZERBITZUAK

Bezeroak
proiektuak martxan
arazoak konponduta
jasotako zorion-mezuak

albisteak

Eta blogean...