Oinarri teknologikoa duten oinarri kultural edo sortzaileko start-up-ak
Zure marka humanizatu eta egiten duzuna modu erakargarrian transmititu
- Hasiera
- Zerbitzuak
- Oinarri teknologikoa duten kultura- edo sormen-esparruko start-up-ak

Ikuspegi humanista duten komunikazio- eta marketin-estrategiak eta -ekintzak
Estrategien diseinua, oinarri teknologikoa duten edukien ekoizpena eta hedapena ikuspegi humanistatik. Teknologia gure bizitzaren parte da. Eta oinarri teknologikoko proiektuek, non alderdi teknikoak pisu handia duen, gizartera hurbildu eta ulertarazi behar dute. Enpresek humanismoa, ekologismoa, Interneteko eskubideak eta feminismoa ekarri behar dituzte, gizarteak onartu nahi baditu. Digitalizazioa ezin da bazterketarako aitzakia izan, baizik eta batuketa bat: desberdintasunaren aurkako tresna bat. Pertsonak erdigunean jartzea da helburua, eta nazio, Europa eta mundu mailan adostutako Eskubide Digitalen Gutunarekin lerrokatzea. Trantsizio digital humanistaren garapena da. Europako Batzordeak adierazi du ekonomia digitala beste edozein sektore baino zazpi aldiz azkarrago hazten ari dela. Eta, Bruselaren arabera, urtean 415.000 milioi euro gehi liezazkioke kontinentearen aberastasunari, eta 3,8 milioi lanpostu sortu. 2030ean, herritar kideek oinarrizko ezagutza digitalen % 80 izan beharko lukete, eta enpresen % 75ek hodeian gordeko dute informazioa, eta datu handien teknologiek erabakiak hartzen lagunduko diete exekutiboei. Beraz, inoiz baino garrantzitsuagoa da datu horiek erabiltzen jakitea eta integratzen eta batzen dituzten mezu bihurtzea. Egiten duzuna kontatzen lagunduko dizugu. Datuak eta kodea hizkuntza jakin batera itzultzera, edozein pertsonak uler dezan eta zure eginkizuna zein den jakin dezan. Mundua aldatzen laguntzen ari zara. Utzi kontatzen nola egiten duzun.BOUTIQUE ZERBITZUAK
Bezeroak
proiektuak martxan
arazoak konponduta
jasotako zorion-mezuak
albisteak
Eta blogean...
Eduki plana: zergatik da hain garrantzitsua
Orain arte zure blogean jarraibide eta plan argirik gabe idazten hasten bazinen, hori aldatu egingo da artikulu hau…
Bezero izatetik zale izatera estrategia on batekin; hainbat ideia
Zure bezeroek ez lukete bezero bakarrik izan behar. Zure helburua izan behar da bizitza osoko ahoz ahokoa, gomendioa,…
Zure webguneko home-ak ebatzi behar dituen 5 erantzunak
Hitz egin dezagun zure webgunearen homeaz. Jende askok ezagutuko zaitu eta zer egiten duzun jakingo du komunikabide honen…
Zure negozioari ikusgarritasun digital handiagoa eman nahi diozu? Jarraitu lau aholku hauek
Interneten presentzia duen edozein negozioren helburua ahalik eta ikusgarritasun digital handiena lortzea da. Aplikatu aholku hauek eta hobetzea…
Nola eraldatu kultura publiko berrietara iristeko; aprobetxa dezagun ingurune digitala
Eraldaketa digitala aprobetxatzea ez da aukera bihurtu, kultur proiektuentzako betebeharra baizik. Komunikazioa aldatu egin da, eta internet artea…
Aprobetxatu behar dituzun komunikazio digitalaren 5 tresna
Komunikazio digitala ingurune paregabea da zure audientziarengana iristeko. Artikulu honetan helburu hori lortzeko erabili ditzakezun bost tresna garrantzitsuenak…