Oinarri teknologikoa duten oinarri kultural edo sortzaileko start-up-ak
Zure marka humanizatu eta egiten duzuna modu erakargarrian transmititu
- Hasiera
- Zerbitzuak
- Oinarri teknologikoa duten kultura- edo sormen-esparruko start-up-ak

Ikuspegi humanista duten komunikazio- eta marketin-estrategiak eta -ekintzak
Estrategien diseinua, oinarri teknologikoa duten edukien ekoizpena eta hedapena ikuspegi humanistatik. Teknologia gure bizitzaren parte da. Eta oinarri teknologikoko proiektuek, non alderdi teknikoak pisu handia duen, gizartera hurbildu eta ulertarazi behar dute. Enpresek humanismoa, ekologismoa, Interneteko eskubideak eta feminismoa ekarri behar dituzte, gizarteak onartu nahi baditu. Digitalizazioa ezin da bazterketarako aitzakia izan, baizik eta batuketa bat: desberdintasunaren aurkako tresna bat. Pertsonak erdigunean jartzea da helburua, eta nazio, Europa eta mundu mailan adostutako Eskubide Digitalen Gutunarekin lerrokatzea. Trantsizio digital humanistaren garapena da. Europako Batzordeak adierazi du ekonomia digitala beste edozein sektore baino zazpi aldiz azkarrago hazten ari dela. Eta, Bruselaren arabera, urtean 415.000 milioi euro gehi liezazkioke kontinentearen aberastasunari, eta 3,8 milioi lanpostu sortu. 2030ean, herritar kideek oinarrizko ezagutza digitalen % 80 izan beharko lukete, eta enpresen % 75ek hodeian gordeko dute informazioa, eta datu handien teknologiek erabakiak hartzen lagunduko diete exekutiboei. Beraz, inoiz baino garrantzitsuagoa da datu horiek erabiltzen jakitea eta integratzen eta batzen dituzten mezu bihurtzea. Egiten duzuna kontatzen lagunduko dizugu. Datuak eta kodea hizkuntza jakin batera itzultzera, edozein pertsonak uler dezan eta zure eginkizuna zein den jakin dezan. Mundua aldatzen laguntzen ari zara. Utzi kontatzen nola egiten duzun.BOUTIQUE ZERBITZUAK
Bezeroak
proiektuak martxan
arazoak konponduta
jasotako zorion-mezuak
albisteak
Eta blogean...
Edukien marketinerako saltsa sekretua: istorioak kontatzea
Kontsumitzaileak etengabe informazioarekin bonbardatzen dituzten mundu honetan, gero eta zailagoa da markentzat nabarmentzea eta entzuleekin konektatzea. Ohiko marketin-taktikak,…
Museoak jasangarritasunean beharrezko agenteak dira. Zein ekintza egiten dabiltzan
Museoak eragile garrantzitsuak dira iraunkortasuna lortzeko. Lehen eskutik hartzen dituzten neurriez gain, gizartea kontzientziatu dezakete dibulgazioaren eta sentsibilizazio-ekintzen…
Artistentzako marketina: Zure lana aro digitalean sustatzeko tresnarik onenak
Gaur egun, edozein diziplinako artistek presentzia digitala izateko eta beren lana zabaltzeko marketing estrategiak behar dituzte. Zurekin partekatuko…
Nola handitu trafikoa zure webgunera: sor ditzakezun zazpi eduki mota
Si tienes un blog relacionado con alguna actividad del sector cultural seguro que te interesa este artÃculo. En…
Eduki-marketineko estrategia konfiguratzeko modurik errazena. 8 urratsetan bakarrik!
Idazten, edukia sortzen eta Interneten partekatzen hasi ondoren, ziurtatu nahi izango duzu ez zarela ausaz istorioak jaurtitzen ari…
Zer da egutegi editoriala eta nola egin dezakezu bat zure blogerako? Gida osoa
El calendario editorial es una parte esencial de cualquier estrategia de marketing de contenidos. Y es que tener…