atraer visitas al blog

Zure blogera bisitak erakartzeko bost teknika

Zure blogera bisitak erakartzea ez da erraza. Oraingoan aholku batzuk ematen dizkizut, erakargarria izateko egin ditzakezun ekintza batzuk. Jarrai itzazu eta bisitak etorriko zaizkizu.

Egun, ia enpresa gehienek eta are gehiago, interneten presentzia beramtu nahi dutenek, blog baten beharra daukate. Zergatia? Erraza: doako eta baliozko edukia hedatzeko eta erabiltzaileen esku jartzeko modurik erraz eta merkeena da. Horren bitartez, gainera, erabiltzaile horiek bezero bilakatu, horiekin harremana lotu eta fidelizatzea lor daiteke blogaren bitartez.

Baina hau ez da nahikoa, blogeko edukiek erabiltzaileengan bilatutako efektua lortu ahal izateko hauengana heldu behar delako. Beraz, blogerantzako bisitak erakarri beharko dituzu.

Oraingoan, sarearen itxaso zabal honetan bloga daukazula hedatzeko eta erabiltzaileengana hurbiltzeko zenbait teknika kontatuko dizkizut.

Zelan erakarri blogarekiko bisitak?

Bisitak erakartzea ez da erraza, batez ere blogaren hastapenetan.

Baina agian aholku hauek bide hori azkarragoa izan dadin lagunduko zaituzte.

1. Izenburu erakargarriak sortu

Titularra batzuetan testua bera baino garrantzitsuagoa da. Erabiltzaileen arreta piztu behar du eta edukia kontsumitzeko interesa sortu. Artikuluan aurkituko dutena deskribatzera ez mugatu. Interesa piztea, jakinmina sortu behar duzu.

Testuan irakurri ahal izango duenari buruz deskribapena egin bai, baina bukaera jakiteko jakinmina sortu behar duzu.

2. Hitz gako egokiak erabili

SEO posizionamendua erabakigarria da modu organikoan erabiltzaileengana iristea lortzeko. Horregatik, oso ondo pentsatu behar dira zeintzuk izango diren erabiliko dituzun hitz gakoak. Orekatuak eta publiko objektiboarekin erlazioa dutenak aukeratu: generikoak hilero bilaketetan agertzen direnen artean egoteko, baina aldi berean zehatzak eta espezifikoak, konpetentzia gehiegirik ez egoteko.

Hitz gakoak modu egokian erabili: tituluan, buruetan eta testuaren gorputzean dentsitate nahikoan.

3. Eduki espezifikoa

Erabiltzaileek gero eta gehiago eduki espezifikoagoa bilatzen dute. Horregatik eduki espezializatua daukan blog bat idaztea generikoa duen bat baino sortzea egokiagoa da.

Erabiltzaileek zu zure eremuko jakitun bezala ezagutzea modurik egokiena da.

4. Sare sozialak erabili

Sare sozialek zure blogeko edukiak hedatzeko tresna paregabea dira. Modu organikoan posizionatzea ondo dago, baina sare sozialek bultzakada handia sor dezakete bisiten ikuspegitik.

Bisiten kopurua handitzeko tresna egokiak dira.

5. Gonbidatuen artikuluak

Zure eremuko beste blog batzuetan idazteak bi ekarpen emango dizkizu: bata, bisita gehiago, erabiltzaile gehiagok ezagutuko zaituelako; bestalde, SEO hobea, zure artikuluak blog horietatik estekatu ahal izango dituzulako.

Martxan jarri eta probatu bost teknika erraz hauek. Zure blogak aurrera egingo du eta irismen handiagoa lortuko du.

Partekatuko duzu?

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email
Crea una estrategia efectiva para redes sociales en sólo 7 pasos - Amaia Ocerin

Blogean harpidetu zaitez eta nire ebook-a opari bezala jasoko duzu 

Zure markaren sare sozialetarako estrategia nola garatu ikas ezazu 

SORTU SARE SOZIALETARAKO

ESTRATEGIA ERAGINKOR BAT

7 URRATSETAN

Arduraduna: Amaia Ocerin
Helburua: Nire zerbitzuen gaineko gaineko informazioa ematea erabiltzaile bakoitzaren beharren arabera; edukiak helarazi eta hirugarrenen informazioak zabaldu.
Legitimazioa: Egokitzen zaien pertsonen baimena
Hartzaileak: Webgunea ostatatu EBko herrialde batean
Eskubideak: Iristea, zuzentzea edo ezabatzea
Informazio gehigarria: Informazio hau  hemen osatu ahal duzu

malos hábitos en SEO
Marketin digitala

Zure webguneko SEOa kaltetzen duten bost ohitura desegoki

Zure webgunea bizirik mantentzeko lan egiten duzu, irakurleentzat idatziz eta baita bilatzaileetan agertzeko arauak kontuan izanda ere. Baina, sarritan, badaude ohitura batzuk behin eta berriro errepikatu egiten ditugunak: bai beste blog batzutan ikusi ditugulako; edo konturatzen ez garelako. Eta ondorioa kaltegarria da gure blogaren posizionamendu egokirako.

Irakurtzen jarraitu »
LinkedIn enpresa orria
Sare sozialak

LinkedIneko enpresa-orriak: arlo profesionalean baliabide interesgarria eta, azken berrikuntzekin, onuraduna

LinkedIn enpresa eta profesionalentzako gune nagusia da. Erabiltzaile kopuru aldetik ez dago beste sare sozial handien maila berdinean, Facebookek edo Instagramek lortu dituzten erabiltzaile kopurutan, baina arlo profesionalean lortzen dituen emaitzak kontuan hartzekoak dira.
Beraz, enpresa baten estrategia digitalean gakoa izan daiteke LinkedIn. Zertarako sortu enpresa-orri bat sare sozial honetan? Zein motatako edukiak argitaratu? Eta, zertan datzate aurreko astean iragarritako LinkedIneko enpresa-orrien berrikuntzak?

Irakurtzen jarraitu »
sare sozialen monitorizazioa
Sare sozialak

Marka edo profesionalen monitorizazioaren garrantzia. Badakizu zer esaten den zuri buruz?

Azken urtetan asko hitz egin da marka, profesional eta beste profila batzuek sare sozialetan presentzia izatearen beharrari buruz. Presentzia hori bermatu eta denboran zehar nola gauzatzeko aurreikusi eta prestatzeko plan bat sortzearen beharra azpimarratzen da behin eta berriro.
Baina, sarritan, ahaztu egiten da funtsezko beste atal bat: marka edo profesional horren irudiaren monitorizazioa egitearen beharra, bai plana martxan jarri baino lehen, bai bitartean eta bai ekintza bat amaitutzat ematen denean.

Irakurtzen jarraitu »
Crea una estrategia efectiva para redes sociales en sólo 7 pasos - Amaia Ocerin

Suscríbete al blog y recibe mi ebook de regalo

Aprende cómo crear una estrategia para tu marca

CREA UNA

ESTRATEGIA EFECTIVA

PARA REDES SOCIALES

EN SÓLO 7 PASOS

Información básica sobre la política de privacidad
Responsable: Amaia Ocerin
Finalidad: ​gestionar el alta a esta suscripción y remitir boletines periódicos con información y oferta prospectiva de productos o servicios propios y de terceros afiliados.
Legitimación: Consentimiento del interesado/a
Destinatarios: Hosting de la web en país de la UE
Derechos: Acceso, rectificación o cancelación
Información adicional: Puedes completar esta información en la página de política de privacidad.