Loraldia

Loraldiak egungo diskurtsoa eta produktu eraginkorrak sortzea du helburu, euskarazko kultura-sektorea sustatzeko eta kultura garaikidea euskaraz transmititzeko. Horretarako, hainbat proiektu garatzen ditu, hala nola Loraldia Jaialdia, udaberrian Bilbon duela zortzi urtetik egiten dena.

Loraldiak bere publikoarengana iritsi behar du, audientzia berriak erakarri eta bere komunitateari eutsi.
Euskal kulturan erreferente da, eta komunikazioa da bere oinarri estrategikoetako bat.

Erakundearen komunikazioaren eta marketinaren kudeaketa, proiektu eta garapen guztietan.

Estrategia eta ekintzak garatzea, ikuspegi integratzaile, estrategiko eta egungoarekin.

Komunikazio estrategiko integrala, jardueretan parte hartzen duten pertsonei ikusgarritasuna eskaintzen dieten eta xede-audientzietara iristen diren edukiak dituena.

Loraldiaren posizionamendua pixkanaka handitu egin da urte hauetan, erreferente bihurtzeraino.

Irudi bilduma

Bideoa

Play Video