Edukien marketina funtsezko pieza da edozein enpresaren marketin-estrategian, baina haren potentzial guztia aprobetxatzeko beharrezkoa da aldez aurretik edukiak sendatzeko prozesu bat egitea.
Zer da edukiak sendatzea eta zergatik erabili behar duzu?
Edukiak sendatzea (content curation ere esaten zaio) teknika bat da. Teknika horren bidez, webgunea arakatzen da, zure webgunerako edukiak sortzeko balio dezakeen informazio guztia bilatzeko.
Informazio hori guztia bildu ondoren, iragazi egiten da, zure xede-publikoaren beharretara eta lehentasunetara gehien egokitzen dena hautatzeko.
Edukiak sendatzea oso garrantzitsua da, honako hauetan laguntzen baitizu:
- Zure web orrirako eduki garrantzitsuenak aukeratzea.
- Zure SEOa hobetzea, eduki originalak eta kalitatezkoak sortuz.
- Gai berriak aurkitu zure webgunean.
- Tendentziak dauden joerak detektatzea.
- Lehiakideen aurrean zure enpresaren autoritatea hobetzen du.
- Zure webgunera trafiko gehiago sortzea.
- Zure enpresak sarean duen ikusgarritasuna handitzea.
- Lan egiteko informazio gehiago lortzea; horrela, zure artikuluetan akatsik ez egitea lortuko duzu.
Content curation prozesua egiteko, ezinbestekoa da edukiak sendatzeko tresnak erabiltzea.
Ezinbesteko edukiak sendatzeko tresnak
Edukiak sendatzeko tresna onenen artean, honako hauek nabarmendu behar ditugu:
Tresna honen bidez, zer berri mota irakurri nahi duzun aukera dezakezu, eta kategoria eta azpikategoria desberdinen artean aukera dezakezu.
Aldizkari estiloan nabigatzeak edukiak irakurtzea errazten du. Gainera, eduki bat aukeratu eta zuzenean partekatu dezakezu zure sare sozialetan.
Feedly
Seguruenik, edukiak sendatzeko markek gehien erabiltzen duten tresnetako bat da.
Feedlyk intereseko gai bati buruzko blog guztiak erraz bilatu eta ordenatzeko aukera ematen dizu.
Era berean, hainbat eduki multzokatzeko aukera ematen du, gero orri bakar batean bistaratu ahal izateko.
Pocket oso tresna indartsua eta doakoa da. Albiste-irakurgailu bat da, eta bideoak, irudiak eta zure intereseko edozein webgune gordetzeko aukera ematen dizu.
Geroago irakurtzeko artikuluak hautatzeko aukera ere ematen dizu, informazio garrantzitsurik galdu ez dezazun.
Hori gutxi balitz, mugikorrerako bertsioak funtzio bat du, artikuluak irakurri beharrean entzuteko.
Google Alerts
Albisteen alerta-zerbitzu honek zenbait gako-hitz hautatzen laguntzen dizu. Aukeratu dituzun gako-hitzekin lotutako albiste bat argitaratzen den bakoitzean, mezu elektroniko bat jasoko duzu zuri abisatzeko.
Buzzsumo
Tresna hau joerak detektatzen laguntzeko diseinatuta dago, sare sozialetan eta lehiakideen eremuetan gehien partekatzen diren edukiak zeintzuk diren jakiteko aukera ematen baitizu.
Gainera, partekatutako edukiaren arabera iragaz dezakezu (bideoak, infografiak, artikuluak), nahiago duzun herrialde edo hizkuntzaren arabera, eta edukia partekatu duten influencerrak zein diren ere jakin dezakezu.