Sare sozialak adierazle ona izan daitezke zure marka jarraitzaileen artean interesa eta eragina sortzen ari den jakiteko. Baina, ez da zure produktuak erosten edo zure zerbitzuak kontratatzen dituztenen isla zehatza.
Jarraitzaileak eta marka batekiko leialtasuna
Zure bezeroak kexatzen ez badira, ez du zertan esan nahi pozik daudela erosi dizutenarekin, produktu edo zerbitzu bat izan.
Bezero batzuek alde egiten dute, edo enpresa jakin baten produktuak aukeratzeari uzten diote, ezer esan gabe, eta ia ez dute aukerarik ematen abandonu horretaz ohartzeko. Haientzat, baliteke fideltasuna ez izatea hasiera batean ematen duen bezain garrantzitsua. Bezero horiek okerrenak dira, ez baitute informaziorik ematen hobetzen laguntzeko.
Nola jakin ea fideltasuna galtzen duzun
Baliteke, ETE bat baduzu, konturatzea bezeroak gutxitzen hasi direla, salmenta kopuruagatik bakarrik bada ere. Egin behar duzun lehen gauzetako bat arrastorik utzi gabe alde egiten duten bezeroak identifikatzen jakitea da, bezero isil gisa ere ezagutzen direnak.
Argi izan behar duzu datu falta ere datu garrantzitsua dela, bereziki merkatuko joera guztiak aztertzen saiatzen zaren mundu batean. Bezeroek zer bilatzen ez duten eta nondik desagertzen ari diren jakitea ezinbestekoa da aholkularientzat.
Garrantzitsua da argi izatea bezero guztiek egunen batean bezero izateari utziko diotela, lehen bezero izatera iritsi ziren bezala. Horrek esan nahi du bezeroak izango direla denbora jakin batean. Marka bakoitzaren berezko denbora hori, nahiz eta sektore bereko enpresen barruan alderdi komunak izan, bezero guztien % 50 inguru galtzen den denbora bezala neurtu ohi da.
Seinaleak
1. Portaera aldatzea.
Zaila izan daiteke konturatzea, baina bezero jakin batzuk finkoak dira ETE baten barruan, eta errazagoa da bezeroak kontrolpean izatea eta konturatzea erosketa-erritmoa jaitsi dela edo dendara edo webgunera bisita egin dela. Fideltasuna galtzea zure markarekin erakarpena galtzea izan daiteke, agian beste marka bat erakargarriagoa egiten zaiolako.
2. Ez dago komunikazio arinik.
Bezero batek marka baten jarraitzaile leialtzat hartzen duenean bere burua, denbora ematen du irakurtzen eta jasotzen dituzten mezuak erantzuten. Bezero bat galtzen ari zaren seinale argi bat da komunikazio hori modu sentikorrean murrizten dela, bai irakurtzen dituelako, baina ez duelako erantzuten edo, are okerrago, bidaltzen diozun informaziora ere ez duelako sartzen.
3. Ez dago harremanik.
Enpresa batentzat dena ez dira sare sozialen jarraitzaileak. Garrantzitsua da etengabe aztertzea zure bezeroek zurekin dituzten elkarreraginak, bisitaren maiztasuna eta komunikazioa, urruntasuna nabaritzen baduzu jarduteko. Zure markak bezeroekin zer harreman duen jakiteko denbora ematen du, fidelizatzeko.