ideas contenidos virales - Amaia Ocerin

Sare sozialetan eduki biralak sortzeko ideiak

Sare sozialetan irismen handiagoa lortzeko gakoetako bat zure edukiak biralak izatea da. Zure publikoak ere parteka dezala, eta horrela zuretzat irismen handiagoa izango duen hedapen-uhina lortzea. Ez da lortzeko erraza, baina hemen doaz gako batzuk.

Sare sozialek merkatu izugarri zabala ireki diezazukete. Hala ere, zure kontuetan interesa izan dezakeen publiko potentzial guztia aprobetxatu ahal izateko, lehenik eta behin, erabiltzaile masa handi bat erakarri dezaketen eduki biralak sortu behar dituzu.

Edukien Grial Santua da, eta gaur azaldu nahi dizut nola lor dezakezun edukiak sortzea.

Estrategia biral baterako gakoak

Horiek lirateke eduki biralak sortzeko lan puntu nagusiak.

1. Zerbait garrantzitsua eta egungoa

Saia zaitez jendea benetan kezkatu edo interesatu dezakeen gai bati buruz hitz egiten. Zure publikoari. Pentsatu berarengan. Zerbait berritzailea.

Jakina, zure proiektuarekin, produktuarekin, zerbitzuarekin edo mezuarekin lotu dezakezu. Baina ideia da erraz partekatu ahal izatea lortzea. Eta, horretarako, protagonistek antzemateko moduko jarrerak egon behar dira, publikoari eta gainerakoei pasatu zaizkien egoerak.

2. Ikus-entzunezko edukiak

Formatua funtsezkoa da egingo duzun edukia duingarria izan dadin.

Zentzu horretan, ikus-entzunezkoak izan ohi dira ikusleen artean eragin handiena izan dezaketenak. Erraz ikusten da, atsegina da partekatzea, eta aukera handia eskaintzen dizu lan benetan sortzaile eta interesgarri baterako.

Bistan denez, bideoak egiteko bitartekoak eta materialak izatea eskatzen dizu. Hala ere, gaur egun sakelakoetan ere kalitate handia izan dezakezu.

Gaur egun gehien nabarmentzen diren eduki biral asko ikus-entzunezko formatuan daude.

3. Umorea eta harridura erabili

Umorea eta sorpresa ezinbesteko bi baldintza dira argitaratuko duzun edukiak benetan jendearen arreta erakarri ahal izateko.

Umore puntu bat behar da entretenitzeko, eta amaiera borobil batekin harritzeko. Neurri handi batean, azken xehetasuna izango da ikuslearengan argitalpena partekatzeko gogoa piztuko duena.

4. Erabiliko duzun sarea ulertu

Horrek esan nahi du edukiak eragingo duen formatu, denbora edo publiko mota ulertzea.

Argitalpen biral bat egiteak beti eskatzen du argitaratu behar den sare soziala zure ekosistema izatea, ezin hobeto uler dezazun zer den arrakasta izango duena eta zer ez.

5. Eman zentzua narrazioari

Beste hitz batzuetan, erabili storytelling teknika.

Ohiko iragarki bat ez da birala izango. Hori lortzeko modu bakarra da ekintzari jarraipena eman diezaiokeen hari narratibo bat behar bezala erabiltzea.

Ez da bakarrik narrazioaren eta literaturaren teknika klasikoa, egitura eredurik errazena ere bada publikoa historiara azkar lotu dadin. Hori bai, trebetasunez egin beharko duzu.

Eta, gainera, bira emozionalak lortzen saiatu behar duzu, ikusleen sentimenduak garatuko duzun istorioan ere islatuta gera daitezen.

Laburbilduz, sare sozialak mundura ateratzeko leiho ona dira, baina lehenik eta behin benetan interesgarria den zerbait kontatu behar duzu. Kasu honetan, eduki biralek zure targeta ez den publikoa erakartzeko balio dezakete. Eta, beraz, zure sareak eta haien eragina horrela zabaltzera.

Partekatuko duzu?

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email
Crea una estrategia efectiva para redes sociales en sólo 7 pasos - Amaia Ocerin

Blogean harpidetu zaitez eta nire ebook-a opari bezala jasoko duzu 

Zure markaren sare sozialetarako estrategia nola garatu ikas ezazu 

SORTU SARE SOZIALETARAKO

ESTRATEGIA ERAGINKOR BAT

7 URRATSETAN

Arduraduna: Amaia Ocerin
Helburua: Nire zerbitzuen gaineko gaineko informazioa ematea erabiltzaile bakoitzaren beharren arabera; edukiak helarazi eta hirugarrenen informazioak zabaldu.
Legitimazioa: Egokitzen zaien pertsonen baimena
Hartzaileak: Webgunea ostatatu EBko herrialde batean
Eskubideak: Iristea, zuzentzea edo ezabatzea
Informazio gehigarria: Informazio hau  hemen osatu ahal duzu

Eraldaketa digitala - Amaia Ocerin
Marketin digitala

Zure jarduera erori bada, bultzatu digitala

Blog honen helburua pertsonei komunikazio- eta marketin-lanetan laguntzea da. Eta hala izaten jarraituko du, orain inoiz baino gehiago nirekin konta dezakezulako.
Galdetu, kontsultatu, behar duzunari buruzko laguntza edo aholkua eskatu. Nik lagunduko dizut.

Irakurtzen jarraitu »

Suscríbete al blog y recibe mi ebook de regalo

Aprende cómo crear una estrategia para tu marca

CREA UNA

ESTRATEGIA EFECTIVA

PARA REDES SOCIALES

EN SÓLO 7 PASOS

Información básica sobre la política de privacidad
Responsable: Amaia Ocerin
Finalidad: ​gestionar el alta a esta suscripción y remitir boletines periódicos con información y oferta prospectiva de productos o servicios propios y de terceros afiliados.
Legitimación: Consentimiento del interesado/a
Destinatarios: Hosting de la web en país de la UE
Derechos: Acceso, rectificación o cancelación
Información adicional: Puedes completar esta información en la página de política de privacidad.