Sare sozialetan eduki biralak sortzeko ideiak

ideas contenidos virales - Amaia Ocerin
Sare sozialetan irismen handiagoa lortzeko gakoetako bat zure edukiak biralak izatea da. Zure publikoak ere parteka dezala, eta horrela zuretzat irismen handiagoa izango duen hedapen-uhina lortzea. Ez da lortzeko erraza, baina hemen doaz gako batzuk.

Edukien zerrenda

Sare sozialek merkatu izugarri zabala ireki diezazukete. Hala ere, zure kontuetan interesa izan dezakeen publiko potentzial guztia aprobetxatu ahal izateko, lehenik eta behin, erabiltzaile masa handi bat erakarri dezaketen eduki biralak sortu behar dituzu.

Edukien Grial Santua da, eta gaur azaldu nahi dizut nola lor dezakezun edukiak sortzea.

Estrategia biral baterako gakoak

Horiek lirateke eduki biralak sortzeko lan puntu nagusiak.

1. Zerbait garrantzitsua eta egungoa

Saia zaitez jendea benetan kezkatu edo interesatu dezakeen gai bati buruz hitz egiten. Zure publikoari. Pentsatu berarengan. Zerbait berritzailea.

Jakina, zure proiektuarekin, produktuarekin, zerbitzuarekin edo mezuarekin lotu dezakezu. Baina ideia da erraz partekatu ahal izatea lortzea. Eta, horretarako, protagonistek antzemateko moduko jarrerak egon behar dira, publikoari eta gainerakoei pasatu zaizkien egoerak.

2. Ikus-entzunezko edukiak

Formatua funtsezkoa da egingo duzun edukia duingarria izan dadin.

Zentzu horretan, ikus-entzunezkoak izan ohi dira ikusleen artean eragin handiena izan dezaketenak. Erraz ikusten da, atsegina da partekatzea, eta aukera handia eskaintzen dizu lan benetan sortzaile eta interesgarri baterako.

Bistan denez, bideoak egiteko bitartekoak eta materialak izatea eskatzen dizu. Hala ere, gaur egun sakelakoetan ere kalitate handia izan dezakezu.

Gaur egun gehien nabarmentzen diren eduki biral asko ikus-entzunezko formatuan daude.

3. Umorea eta harridura erabili

Umorea eta sorpresa ezinbesteko bi baldintza dira argitaratuko duzun edukiak benetan jendearen arreta erakarri ahal izateko.

Umore puntu bat behar da entretenitzeko, eta amaiera borobil batekin harritzeko. Neurri handi batean, azken xehetasuna izango da ikuslearengan argitalpena partekatzeko gogoa piztuko duena.

4. Erabiliko duzun sarea ulertu

Horrek esan nahi du edukiak eragingo duen formatu, denbora edo publiko mota ulertzea.

Argitalpen biral bat egiteak beti eskatzen du argitaratu behar den sare soziala zure ekosistema izatea, ezin hobeto uler dezazun zer den arrakasta izango duena eta zer ez.

5. Eman zentzua narrazioari

Beste hitz batzuetan, erabili storytelling teknika.

Ohiko iragarki bat ez da birala izango. Hori lortzeko modu bakarra da ekintzari jarraipena eman diezaiokeen hari narratibo bat behar bezala erabiltzea.

Ez da bakarrik narrazioaren eta literaturaren teknika klasikoa, egitura eredurik errazena ere bada publikoa historiara azkar lotu dadin. Hori bai, trebetasunez egin beharko duzu.

Eta, gainera, bira emozionalak lortzen saiatu behar duzu, ikusleen sentimenduak garatuko duzun istorioan ere islatuta gera daitezen.

Laburbilduz, sare sozialak mundura ateratzeko leiho ona dira, baina lehenik eta behin benetan interesgarria den zerbait kontatu behar duzu. Kasu honetan, eduki biralek zure targeta ez den publikoa erakartzeko balio dezakete. Eta, beraz, zure sareak eta haien eragina horrela zabaltzera.

Partekatu nahi duzu?

Azken artikuluak

Harpidetu zaitez eta informazioa jaso

Pribatutasun politikaren gaineko oinarrizko informazioa
Arduraduna: Amaia Ocerin
Helburua: Nire zerbitzuen gaineko gaineko informazioa ematea erabiltzaile bakoitzaren beharren arabera
Legitimazioa: Egokitzen zaien pertsonen baimena
Hartzaileak: Webgunea ostatatu EBko herrialde batean
Eskubideak: Iristea, zuzentzea edo ezabatzea
Informazio gehigarria: Informazioa hemen osatu ahal duzu