Hitz egin dezagun zure webguneko home-az. Eraldaketa digital betean, eta lehia gero eta basatiagoarekin, oso garrantzitsua da xehetasun guztiak zaintzea zure audientzia atxikitzeko.
Nor zaren eta zer egiten duzun jakiteko pertsona asko sartzeko bidea zure webguneko home-a da. Zure erakusleihoa, diseinu eta eduki on batetik haratago, zaindu egin behar duzu. Horregatik, artikulu honetan, zure webguneko home-ak bere zeregina betetzeko izan behar dituen bost gako emango dizkizugu.
Zergatik da garrantzitsua zure webguneko home-ean baliabideak inbertitzea
Webgune baten home-ak negozio fisiko baten lokalaren behar berberei erantzuten die. Zure produktua edo zerbitzua aurkezteko gutuna da, eta hortik aurrera erabiltzaile batek erabakiko du zure espazioaren barruan jarraitzen duen edo, aitzitik, bertatik alde egiten duen. Horregatik, zure publiko objektiboak egin ditzakeen galdera nagusiei erantzun behar die. Hauek dira zer saltzen duzun, zein diren zure balio bereizgarriak, edo nola jar daitezkeen harremanetan zure enpresarekin.
Bestalde, orri nagusia zure webguneko beste atal batzuetara joateko lehen urratsa da, edo produktu bat karritora eransteko, online denda bat baduzu. Kanpaina batzuetan, baliteke lurreratze landing-a home ez izatea, baina erabiltzaileak fidelizatzea lortzen baduzu, zuzeneko trafikoa hortik igaroko da. Horregatik, funtsezkoa da azkar kargatzea eta erabiltzaileek ikusi nahi duten informazioa izatea.
Horrez gain, oso garrantzitsua da zure sektoreko webguneak kontuan hartzea. Aztertu zure lehiakideak eta jarraitu duten estiloa. Izan ere, oso ohikoa da arlo berean antzeko diseinuak erabiltzea, segurtasuna sortzen baitu zuzentzen zaren audientzian. Jakina, publiko objektiboak eta bere ezaugarriek ere home-aren diseinua inspiratuko duten beste faktore nagusietako bat izan behar dute.
Azkenik, ez ahaztu Googlek eta gainerako bilatzaileek ere luparekin aztertuko dituztela zure orri nagusiko zati guztiak.
Zure webgunearen home-aren gako nagusiak
Home on bat sortzeko baliabideak eta denbora inbertitzearen garrantziari buruzko testuinguruan jarri zaitugun honetan, iritsi da zure webgune edo orri nagusiko home-ak ebatzi behar dituen bost erantzunei buruz hitz egiteko ordua. Garrantzitsua da diseinatzen duzunean egin dezakezun krokisa galdera horien guztien ingurukoa izatea. Hona hemen garrantzitsuenak:
1. Nor zara?
Bezero potentzial bat webgune batean lurreratzen denean, lehenik eta behin produktu edo zerbitzu baten jabea den enpresa ezagutzea espero du. Alde horretatik, home-a lehen aldiz bisitatzen zaituen edozein erabiltzailek eramango duen lehen inpresioa da.
Horregatik, merezi du aurkezpen on bat egitea, garrantzitsuena laburbilduz. Era berean, ez da ona asko azaltzea kontuan hartuta zure negozioari buruzko atal bat sor dezakezula, non zure jarduera profesionalari buruz gehiago sakontzen duzun.
2. Zertan zara aditua?
Zure ibilbideaz gain, erabiltzaileei gehien interesatzen zaiena zure expertise-a da. Horrek garrantzi handia du zure webgunera bilaketa-motor baten bidez iritsi den trafiko organiko guztiarekin. Galdera horri erantzuteko, oso garrantzitsua da zure lehiakideek ez dituzten balio bereizgarriak pentsatzea.
Eman zure bezero potentzialei erosteko edo zure zerbitzuak kontratatzeko arrazoiak. Lehenengo atalean bezala, ez izan luzeegia. Esaldi bat eta hiru artean nahikoa da. Era berean, xehetasunetara joatea gomendatzen dizugu. Sektore beraren barruan espezialitate asko egon daitezke. Zentzu horretan, laburra izatea oso onuragarria da.
3. Nori eskaintzen diozu zure produktua edo zerbitzua?
Bezero potentzial bat zure webgunean lurreratzea lortu duzunean, zailena egin duzu. Lead bat bezero bihurtzen duen azken urrats hori besterik ez da falta. Alde horretatik, merezi du zure home-aren zati bat erabiltzea lan egiten duzun publiko objektiboari buruz hitz egiteko.
Helburua da erabiltzailea konturatzea eskaintzen duzuna berarentzat dela. Horrela, zati gizatiarrago hori aterako duzu, azkenean bihurtzen lagunduko dizuna. Gainerako kategorietan bezala, orokorregia ez izatea gomendatzen dizugu, pixka bat espezifikoagoa izaten saiatzea baizik. Ez izan beldurrik audientziaren zati handi bat jokoz kanpo uzteko. Esaera zaharrak dioen bezala, asko hartzen duenak gutxi estutzen du.
4. Nola balia daiteke erabiltzailea zure ezagutzaz?
Lan egiten duzun publiko objektiboa definitzeaz gain, zoragarria da konektatzea erabiltzaile horiek guztiek dauzkazun ezagutzei etekina atera diezaieketela. Horretarako, ez ibili itzulinguru askorekin. Hitz egin zuzenean zure bezero potentzialari eta kontaiozu nola lagun diezaiokezun edozein arazo konpontzen.
Helburua super-heroi bat bezala ikustea da. Are gehiago, zure zerbitzuak aurkeztuz zure trebetasunak erakutsi ahal dira, ez izan zalantzarik. Adibidez, argazkigintzan aritzen bazara, zure lana ilustratzen duen irudiren batekin lagun dezakezu testua. Saiatu beti kutxatik kanpo pentsatzen, horrela kontsumitzaileen buruan geratuko baitzara.
5. Zein da hurrengo urratsa?
Erabiltzaile batek galdera hori egin badu, zorionak. Bezero potentzial bat karamelu-puntuan daukazu. Horregatik, funtsezkoa da erantzun hori airean ez uztea. Konbertitu nahi izatea eta nola egin ez jakitea besterik ez dago.
Horregatik, saiatu erabiltzaileei azaltzen nola jarri harremanetan zurekin, edo zer urrats jarraitu behar dituzten zure produktua erosteko. Letra txikian argi eta garbi adierazi, hala nola bidalketa-gastuak, edo eskaera guztiak doan bidaltzen badituzu. Bezeroek eskertuko dizute.
Bonus: home eraginkorren adibide batzuk
Artikulu hau bilatu eta aurkitu dut, non lehen aipatutako guztia primeran betetzen duten webguneen home-ak zerrendatzen diren. Begiratu iezaiezu!
Ondorio gisa, funtsezkoa da zentzuzko estrategia bat diseinatzea eta bost galdera horiei erantzutea, zure webguneko home-ari ahalik eta etekin handiena ateratzeko.