página Facebook artista - Amaia Ocerin

Artista zara? Orrialde moloi bat behar duzu Facebooken

Arte- eta sormen-jardueretan aritzen diren profesionalek ikusgarritasuna lortzeko eta ikus-entzuleak erakartzeko tresna bat dute Facebookeko orrialdeetan.

Artista bazara, egiten duzuna egiten duzula, Fan Page bat edo Facebookeko orri bat beharko duzu zure jardueran modu profesionalean jardun nahi baduzu.

Facebookeko orriek aukera ematen dizute plataforma honetan ikusgarritasuna lortzeko, zure jardueraren inguruko komunitate bat sortzeko eta etekina ateratzeko.

Zer da Facebook orrialde bat eta zergatik behar duzu

Fan Page edo Facebookeko enpresa-orria profesionalentzat, markentzat, enpresentzat edo negozioentzat sortutako komunikazio-tresna bat da.

Hortaz, jarraitzaileekin komunikatzeko bidea bihurtuko da

Facebook orri eta profilaren arteko ezberdintasunak

Nahiz eta gaur egun oraindik marka eta profesional askok huts egiten duten Facebooken beren presentzia profil pertsonal baten bidez erakustean, jakin behar duzu kasu horietan orri bat sortzea dela egokiena.

Hauek dira profilaren eta Facebookeko orriaren arteko aldeak:

  • Profil bat erabilera pertsonalerako pentsatuta dago, sare sozialak berak ez baitu erabilera komertzialik egiteko aukerarik ematen; Facebookeko orria, berriz, marka, enpresa eta negozioetara bideratuta dago.
  • Profil pertsonaletan erabiltzaileek lagun gisa gehitzen zaituzte. Eta elkarrekiko harremana da: batak bestea onartzen du eta une horretatik lotuta daude. Orrialdeetan, erabiltzaile batek “gustatzen zait” botoia sakatzen duenean, jarraitzaile bihurtzen da. Eta hau ez da elkarrekikoa.
  • Profil pertsonaletan 5.000 kontaktu edo laguneko muga duzu; eta Fan Pagetan ez dago jarraitzaile mugarik.
  • Profil bateko pertsonalizazio maila urria da orri batek ematen duenarekin alderatuta.
  • Profil pertsonalek ez dizute estatistikarik ematen zure jarraitzaileak eta haien portaera hobeto ezagutzeko; Facebookeko orriek, berriz, bai.
  • Profilek pertsona fisiko batentzako informazio-eremu espezifikoak dituzte (ikasketak, jaioterria, etab.). Orrialdeetan, berriz, bete beharreko eremuak informazio komertzialagoa dira (ordutegiak, kontaktua, kokapena, lekukotzak, etab.).
  • Profil pertsonal batean ezin duzu publizitate-kanpainarik egin Facebook Adsekin; aldiz, Fan Page batean bai.
  • Profil pertsonala pertsona bakar batek administratu dezake. Aldiz, Facebookeko orrialdeak hainbat erabiltzailek administratu ditzakete, hainbat erantzukizunekin (moderatzailea, administratzailea, editorea, etab.).

Horrek pista batzuk emango dizkizu Facebookeko orrien ikuspegiari buruz:

  • Harreman maila espezifikoagoa bilatzen dute.
  • Markari, negozioari, profesionalari… buruzko informazioa emateko baliabideak gehitzen dituzte.
  • Estatistikak eta erabilerari buruzko datuak eskaintzen dituzte.
  • Webguneak eskaintzen dituen baliabideak zukutzeko aukera ematen dute, publizitatearen bidez.

Facebook orri bat sortzeko arrazoiak

Jarduera publikoko figura bazara eta ikusgarritasuna eta irismena lortu nahi badituzu, Facebook zure aliatuetako bat da.

Izan aktorea; izan margolaria edo eskultorea; abeslaria; marrazkilaria; konpositorea;… berdin dio. Facebookek eskaintzen dituen baliabideak balia ditzakezu.

Hona hemen Facebooken orri bat sortzearen arrazoietako batzuk:

  1. Facebook munduan gehien erabiltzen den sare soziala da, eta WhatsAppekin parekatuta dago, IAB Spainen ikerketa baten arabera.
  2. Gaur egun Facebook, Instagram eta WhatsApp konpainia bereko plataformak dira.
  3. Web orri bat baduzu, bertara trafikoa erakartzeko kanal garrantzitsu bihurtzen da.
  4. Hootsuitek eta We Are Socialek egindako ikerketaren arabera, erabiltzaile gehien dituen sare soziala da, zehazki 2.2271 milioi baino gehiago.
  5. Zure publikoa Facebooken dago, agian ez %100, baina parte handi bat bai.
  6. Ezinbestekoa da Facebooken eta Instagram Adsen publizitate-kanpainak egiteko.

Konbentzituta? Tira ba. Goazen.

Zelan sortu Facebook orri moloi bat

Itxura ona eman nahi baduzu, Facebookeko zure aurkezpen-gutunak garrantzi handia du; beraz, Facebookeko orri bat nola egin zaindu behar duzu, zure ikusleentzat erakargarria izan dadin.

Facebookeko zure orrialdearekiko interesik handiena pizten duten gaietako bat diseinua da. Zure kasuan, sormen-jarduera batean aritzen zarenez, interesa pizteko eta arreta erakartzeko aukera duzu.

Ikus dezagun zein diren Facebookeko zure orriaren konfigurazioan alde batera utzi behar ez dituzun elementuak.

Profileko irudia

Hori da zure jarraitzaileek eta bestelako erabiltzaileek ikusiko duten lehenengo gauza. Oraindik ezagutzen ez zaituztenean ere, haien horma zeharkatzen dutenean, zure profil-irudia agertuko zaie timeline horretan.

Beraz, arreta jarri behar zaio puntu honi.

Enpresa bazara edo marka bat garatuta baduzu, profilaren irudian zure logoa gehitu beharko duzu. Zure marka pertsonalarekin agertzen bazara, garrantzitsua da zure argazki bat gehitzea.

Erabiltzaileek identifika zaitzaten irudi bat

Tip: aukeratu kalitatea duen eta gustuko duzun argazki bat. Gomendatutako tamaina 180x180px da.

Arreta handiz aukeratu Facebookeko zure orrialdeko azaleko irudia

Erabiltzaileak Facebookeko orrian sartzen direnean, ikusten duten lehenengo gauza izango da. Beraz, arreta erakartzeko eta interesa pizteko baliabide bikaina da.

Eskaintzen duzun jarduera zehatzaren arabera, hemen modu grafikoan erakuts dezakezu eskaintzen duzuna.

Tip: azaleko irudiaren dimentsioa 828 × 315 px da.

20 eta 90 segundo bitarteko eta 820 x 312 px neurriko bideo bat sartzeko aukera ere baduzu.

Gainera, cover hori aldatzen joan zaitezke momentuaren arabera, eta marketin-baliabide gisa aprobetxatzen joan.

Osatu deskribapenak

Oso garrantzitsua da eremu horiek betetzea, ezagutzen ez zaituzten erabiltzaileek jakin dezaten zer egiten duzun eta zer eskaintzen duzun.

Zaindu atal horiek eta osatu edukiak estekekin, sare sozialetako beste plataforma batzuetako presentziarekin eta abarrekin.

Osatu “informazioa” edo “about” atala ere

Deskripzioak bezala, “informazioa” atala ere garrantzitsua da. Hemen, fan page honetan erabiltzaileak nor zaren eta zer aurkituko duten azaldu behar duzu.

Ikus dezakegu Facebookeko orria bisita-txartela dela, eta bisitariek gero zure webgunera joan, deitu, bisitatu eta abar egin ahal izango dutela. Beraz, ahalik eta datu gehien adierazi behar dituzu.

Garrantzitsua da, halaber, jendearentzako gune bat baduzu, irekitzeko ordutegiak erregistratzea.

Tip: mezu argia, laburra eta, ahal dela, originala sortu.

Argi uzten du nola jar daitezkeen zurekin harremanetan. Ez gaude aukerak galtzeko…

Sortu ekintzarako deien botoiak

Facebookek baliabide oso erabilgarria eskaintzen die orrialdeei: ekintzarako deiak dituzten botoiak sortzeko aukera. Gainera, hainbat aukera daude zure beharretara gehien egokitzen dena aukeratzeko.

Youtubeko zure kanalera zuzendu ahal izango dituzu, baita harremanetarako formulariora ere, webgune batera…

Hauek dira botoirik ohikoenak:

  • Kontaktua.
  • Erreserbatu.
  • Erosi.
  • Erregistratu.
  • Deitu orain. Telefono deia.
  • Bideoa ikusi.
  • Mezua bidali.

Tip: interesatzen zaizun lekura zuzendu erabiltzaileak

Sortu balio-postak zure entzuleentzat

Hau da edukietarako espazioa. Buruarekin erabili beharko duzun espazioa: partekatu zure jarraitzaileentzat (eta izan litezkeenentzat) interesgarriak izan daitezkeen gauzak. Kontua ez da zutaz bakarrik hitz egitea eta autobomboa egitea.

Edukiak partekatzean datza, norberarenak eta beste erabiltzaile batzuek partekatzen dutena orekatuta.

Zaindu zure eduki bisualak

Zure hormari arreta jartzeko unea da. Jarri arreta eta mimoa argitaratzen dituzun postetan.

Ikus-entzunezko edukiek interes handiagoa pizten dute eta engagement handiagoa sortzen dute. Aprobetxa itzazu irudiak, bideoak, GIFak eta abar.

Gogoratu, gainera, Facebookeko orrialdeak bisitei, klikei eta abarri buruzko estatistikak eta datuak eskainiko dizkizula. Berrikusi itzazu, eta kontrolatu zer formatu eta baliabide diren arrakastarik handiena dutenak.

Nabarmendu zure postik garrantzitsuenak

Nahi duzu zure erabiltzaileek, sartzean, interesatzen zaizun post espezifiko bat ikustea? Hau posible da.

Facebookek post-a finkatzeko aukera ematen dizu, hau zure horman agertzen den lehenengo gauza izan dadin.

Baduzu konturik Instagramen? Lotura egin!

Instagramen ere kontu bat baduzu, enpresaren edo sortzailearen kontu bihur dezakezu eta zure orrialdera lotu.

Horrela ahalik eta etekin handiena aterako diozu.

Atera zure artea!

Artista zara… Erakutsi!

Plataforma bikaina duzu zure lana erakusteko, ez lotsatu.

Egia da eduki organikoak, publizitaterik gabe, Facebookek gero eta gutxiago erakusten dituela, baina egia da aukera bikaina duzula zure lana, trebetasunak, balioa… ezagutarazteko.

Eta auskalo noraino edo noraino iritsiko den. Zure komunitatea ere hor egongo da, eta zure edukiekin elkarreragin dezake: komentatu, partekatu…

Zu baino hoberik ez dago zure sormena askatzeko eta egiten duzuna partekatzeko. Agertokia/atrila/mikrofonoa… zurea da.

Nola ikusten duzu? Facebookeko orri bat sortzera animatzen zara? Konta iezadazu!

Partekatuko duzu?

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email
Crea una estrategia efectiva para redes sociales en sólo 7 pasos - Amaia Ocerin

Blogean harpidetu zaitez eta nire ebook-a opari bezala jasoko duzu 

Zure markaren sare sozialetarako estrategia nola garatu ikas ezazu 

SORTU SARE SOZIALETARAKO

ESTRATEGIA ERAGINKOR BAT

7 URRATSETAN

Arduraduna: Amaia Ocerin
Helburua: Nire zerbitzuen gaineko gaineko informazioa ematea erabiltzaile bakoitzaren beharren arabera; edukiak helarazi eta hirugarrenen informazioak zabaldu.
Legitimazioa: Egokitzen zaien pertsonen baimena
Hartzaileak: Webgunea ostatatu EBko herrialde batean
Eskubideak: Iristea, zuzentzea edo ezabatzea
Informazio gehigarria: Informazio hau  hemen osatu ahal duzu

campañas de email marketing - Amaia Ocerin
Marketin digitala

Marketin emaila: nola hasi teknika hauetan

Posta elektroniko bidezko email marketinean hastea estrategia onenetako bat izan daiteke. Arrazoia da denok erabiltzen dugula posta elektronikoa eta inbertsioaren itzulera-indizeak altuak direla.
Gida bat partekatzen dut zurekin, teknika horietan hasteko.

Irakurtzen jarraitu »

Suscríbete al blog y recibe mi ebook de regalo

Aprende cómo crear una estrategia para tu marca

CREA UNA

ESTRATEGIA EFECTIVA

PARA REDES SOCIALES

EN SÓLO 7 PASOS

Información básica sobre la política de privacidad
Responsable: Amaia Ocerin
Finalidad: ​gestionar el alta a esta suscripción y remitir boletines periódicos con información y oferta prospectiva de productos o servicios propios y de terceros afiliados.
Legitimación: Consentimiento del interesado/a
Destinatarios: Hosting de la web en país de la UE
Derechos: Acceso, rectificación o cancelación
Información adicional: Puedes completar esta información en la página de política de privacidad.